آشنایی با فریت بار, خدمات

فریت بار لوازم منزل ، به خارج از کشور

فریت بار لوازم منزل
4.9/5 - (343 امتیاز)

فریت بار لوازم منزل چیست ؟

 

همانطورکه در اسباب کشی از خانه ای به خانه دیگر شما می توانید لوازم منزل خود را به وسیله شرکت های حمل اسباب و اثاثیه حمل نمایید ، مهاجرین به کشورهای خارجی نیز می توانند تمامی لوازم منزل خوود و یا قسمتی از آن را به مقصد مورد نظر خود حمل نمایند. در صورتی که وسایلی که ایشان قصد حمل هوای ( فریت بار) آن را دارند شکستنی نباشد می توانند آن را به سادگی بسته بندی نموده و جهت فریت بار آماده نمایند اما در صورتی که بار شما شامل لوازم آشپزخانه و سایر لوازم شکستنی و نفیس مانند تلویزیون ، آینه و تابلوهای نفیس باشد حتما احتیاج به بسته بندی اصولی ، جعبه های چوبی و پالت بندی مناسب می باشد در صورت عدم بسته بندی غیر اصولی بار لوازم منزل شرکت های هواپیمایی از پذیرش بار شما در فرودگاه مبدا خودداری به عمل خواهند آورد.

 

فریت بار لوازم منزل ، چی ببریم ؟ چی نبریم ؟

در مرحله اول که اشیایی که گمرک ایران با آن مشکل دارد شامل اشیایی عتتیقه و قدیمی ، تابلوهای اصل ، فرش های قدیمی ، مواد مخدر ، مشروبات الکلی ، رسیور ماهواره و … می باشد . حتما از فزت نمودن اینگونه لوازم خودداری کنید .
وحله دوم بعضی از وسایل خانه مانند ، یخچال توسط شرکت های هواپیماییی حمل نمی گردد لذا توجه داشته باشید که حمل این وسایل جهت فریت بار ممنوع می باشد .
وحله سوم وسایلی مانند اجاق گاز ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، با اینکه فرستادن آن ها آزاد می باشد شما باید توجه داشته باشید که حمل هوایی لوازم منزل در انتهای پروژه حمل و اسباب کشی بسیار گران تر از قیمت تمام شده ی آن ها در مقصد نهایی خواهد بود و اصلا به صرفه نیست که شما اینگونه وسایل را از کشوری به کشور دیگر حمل کنید.

 

مدت زمان رسیدن بار لوازم منزل به خارج از کشور چقدر می باشد؟

در صورتی که تمایل به ارسال لوازم منزل خود به خارج از کشور را دارید ، می بایست این وسایل را از طریق گمرکات کشور اضحار نموده و پس از تایید و موافقت مقامات گمرکی اقدام به صدور بارنامه هوایی نمایید ، پس از صدور بارنامه هوایی ، بار لوازم منزل شما آماده فریت شدن به مقصد مورد نظرتان می باشد. در حالت معمول حمل هوایی بار شما 4 تا 5 روز به طول خواهد انجامید اما این زمان با شرایط متفاوت جوی و ترافیک هوایی و لود بار ایرلاین ها متفاوت خواهد بود. شرکت های حمل هوایی پس از صدور بارنامه هوایی رزرو کتبی بار شما را به شما ارائه خواهند نمود تا شما از نحوه حمل بار خود و زمانبندی آن به مقصد نهایی آگاهی کامل داشته باشید.

 

مدارک لازم جهت فریت لوازم منزل به خارج از کشور چیست ؟

مسافرین و مهاجرین در صورت تمایل به ارسال بار و اسباب و اثاثیه منزل خود به خارج از کشور می توانند از طریق قانونی و ظهار در گمرکات کشور اقدام نمایند در این صورت این افراد احتیاج به داشتن پاسپورت معتبر ، بلیط شرکت هواپیمایی و یک عدد کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی می باشد. ایشان پس از بسته بندی مناسب بار خود می توانند با حمل بار خودد به فرودگاه و مراجعه به دایره فریت مسافری فرودگاه امام در قسمت باربری فرودگاه امام اقدام به اظهار با خود نموده و پس از دریافت پته مسافری نسبت به صدور بارناامه هوایی بار لوازم منزل خود اقدام نمایند. البته حضور افراد در فرودگاه الزامی نمی باشد ، شما می توانید با استفاده از پرسنل ما بار لوازم منزل خود را ئر منزلتان بسته بندی نموده و پرسنل ما بار شما به فرودگاه حمل نموده و به نمایندگی از شما در گمرکات اظهار نموده و اقدام به صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین هزینه جهت فریت بار لوازم منزلتان به مقصد مورد نظر نمایند. در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

 

مزیت ها و معایب فریت بار لوازم منزل از طریق باربری فرودگاه امام به خارج از کشور

از مزیت های فریت بار لواز منزل از طریق باربری فرودگاه امام سرعت و هزینه کم این کار نسبت به سایر طرق می باشد در صورتی که بسته بندی مناسبی جهت بار شما در نظر گرفته شده باشد ، حمل هوایی جهت حمل بار نفیس و با ارزش لوازم منزل بسیار مناسب و به صرفه خواهد بود اما شما می بایست در نظر داشته باشید که پس از انجام فریت بار و در مقصد نهایی می بایست جهت دریافت مدارک بار و قبض انبار هزینه هایی را دریافت نمایید سپس جهت ترخیص بار خود از گمرک در فرودگاه مقصد و نیز جهت دریافت خدماتی مانند انبارداری و یا حمل بارتان توسط لیفتراک در انبار ها مبالغ دیگری را نیز باید پرداخت نمایید. پرداخت حقوق گمرکی بابت وارد کردن این وسایل به کشور مقصد نیز به نوع اقامت شما ، قوانین حکومتی کشور مقصد ، و نیر ارزش بار شما بستگی دارد.

 

بهترین روش جهت حمل فریت بار لوازم منزل نفیس و با ارزش و همچنین اسباب و اثاثیه شکستنی به خارج از کشور چیست ؟

بهترین روش جهت حمل هوایی بار لوازم منزل ، در صورت صلاحدید شما ساخت جعبه های مستحکم چوبی جهت به سلامت رسیدن بار شما به مقصد می باشد در این حالت کلیه لوازم شکستنی و با ارزش منزل شما درون جعبه های چوبی قرار گرفته و با مواد ضربه گیر مهار می گردندو تا رسیدن به مقصد مورد نظر از حرکت و یا شکستن آن ها جلوگیری به عمل می ۀید . در حالت دیگر پالت بندی مناسب بار شما نیز روش مناسبی جهت حمل بار لوازم منزل می باشد که البته هزینه کمتی نسبت به جعبه های چوبی خواهد داشت اما امنیت جعبه های چوبی را نخواهد داشت ، لذا جهت بسته بندی لواز منزل با ارزش خود حتما به فکر باشید و از مشاوران مناسب مشاوره بگیریدو. در صورت نیاز به بسته بندی بار لوازم منزل خود می توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید