در باربری فرودگاه امام، شرایط فریت بار بصورت مسافری  چیست؟

 

  • پس از مراجعه به باربری فرودگاه امام تمامی مسافرین و مهاجرین اعم از ایرانی یا غیر ایرانی دارای پاسپورت و بلیط پرواز قادرند نسبت به اظهار بار خویش در گمرک و فریت بار خود به مقصد مورد نظرشان اقدام نمایند . این وسایل با توجه به قوانین کشوری و قوانین بین المللی هواپیمایی می تواند هر چیزی باشد از وسایل خانه گرفته تا کتاب و لباس و مواد غذایی و … هیچگونه محدودیتی در مورد خروج لوازم شخصی و لوازم منزل مسافرین و مهاجرین اعم از ایرانی یا غیر ایرانی از طریق باربری فرودگاه امام وجود ندارد.
  • همچنین بستگان درجه یک مسافرین و مهاجرین نیز می توانند به نمایندگی از این افراد قبل از تاریخ پرواز ایشان و یا حتی بعد از پرواز ایشان به قسمت باربری فرودگاه امام مراجعه کرده و نسبت به اظهار و انجام تشریفات در گمرک و صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار ایشان اقدام نماید. هیچگونه محدودیتی مگر محدودیت های کشوری یا بین المللی هواپیمایی در این مورد مشمول حال این افراد می باشد.

 

  • در صورتی که مسافرین یا بستگان آن ها قادر به حضور در محوطه باربری فرودگاه امام نباشند پرسنل ما می توانند با حضور در منزل پس از بسته بندی بار ایشان نسبت به حمل بار به فرودگاه و انجام تشریفات گمرکی به نمایندگی از ایشان اقدام نموده و بارنامه هوایی جهت فریت بار صادر نماید در صورت نیاز به این خدمات با ما تماس حاصل نمایید.

شرایط فریت بار بصورت تجاری و کارگو، در باربری فرودگاه امام  چیست؟

 

صاحبان کالا و تجار و فروشندگان می توانند با داشتن کارت بازرگانی نسبت به صدور انواع کالای ایرانی و فریت تجاری آن اقدام نمایند ( توجه داشته باشید که در صورت نداشتن کارت بازرگانی پرسنل این شرکتاز کارت بازرگانی همکاران جهت صدور بار شما استفاده خواهند نمود ). جهت فریت بار تجاری کالای مورد نظر باید ایرانی باشد در غیر این صورت مدارک ورود قانونی آن از مبادی گمرکی می بایست آماده تحویل به گمرک در طی مراحل اظهار باشد. جهت صادر نمودن و فریت بار تجاری ممکن است برای بارهای مختلف مدارک مختلفی جهت اظهار در گمرک لازم باشد که پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

education (1)

آموزش صفر تا صد فریت بار در فرودگاه

law-book (1)

قوانین فریت بار در باربری فرودگاه امام

documents (1)

مدارک لازم جهت فریت بار