خدمات

فریت بار به اتاوا کانادا با مناسبترین نرخ حمل

فریت بار به اوتاوا
4.8/5 - (276 امتیاز)

فریت بار به اتاوا در کانادا از مبدا فرودگاه امام در ایران

فریت بار به اتاوا فارغ از نوع، حجم و اندازه با در تخصص ما است. فریت بار اضافه بار مسافری خود را به مجموعه ما بسپارید و از به سلامت رسیدن بار خود در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه بهره بجویید. بار شما می تواند لوازم منزل و یا بار تجاری باشد که در هر صورت مجموعه ما آن را از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا شهر اتاوا در کانادا ارسال می کند. این مجموعه دارای مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری است و پرسنل مجرب و آشنا با صنعت حمل هوایی خدمات کامل حمل هوایی و فریت بار را برای شما انجام می دهند.

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه: 02144666746در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

 

مجموعه فریت بار دات کام، مسئول خدمات بسته بندی اصولی بار و ارسال بار یا همان فریت بار به اتاوا است . شهر اتاوا در کانادا از دیگر مراکزی است که مهاجران ایرانی در آن وجود دارند و جمعیت مهاجر ایرانی به دلایل بسیاری مبادلات اقتصادی، خانوادگی و فرهنگی با کشور مادری خود، ایران، دارند.
با لحاظ این نیاز های روزمره مهاجرین در اتاوا و همچنین ایرانیان مهاجر در اتاوا، فرودگاه مک دانالند-کارتیر اتاوا برای حمل و نقل هوایی تاسیس شده است. مجموعه فریت بار دات کام از این فرودگاه مهم در این شهر جهت ارسال بار از ایران به اوتاوا،  از طریق سایر فرودگاههای کشور کانادا، استفاده می کند.
جهت ارسال بار به اتاوا مجموعه فریت بار دات کام،  کار شما را سهولت داده و شما می توانید از وب سایت این مجموعه جهت ثبت تقاضای ارسال خود استفاده نمایید. فقط کافی است درخواست ارسال بار خود را به مجموعه ما اعلام نمایید مجموعه ما انواع بار را در محل منزل انبار یا دفتر از شما تحویل گرفته ، پس از اعمال بسته بندی حرفه ای بر روی بار شما جهت بسلامت رسیدن آن به اوتاوا امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا و جهت حمل بار شما به اتاوا انجام می دهد و بار نامه هوایی با بهترین نرخ ارسال به شما تحویل خواهد داد. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد:

بسته بندی بار جهت فریت باربه اتاوا بطور کاملا تخصصی

فریت بار اضافه بار مسافری به اتاوا.
فریت بار لوازم منزل به اتاوا.
فریت بار تجاری به اتاوا.

مدارک لازم جهت فریت بار به اتاوا از ایران

در صورتی که بار شما دارای حجم کم و یا خرده بار باشد ارسال آن از ایران به اتاوا از طریق حمل هوایی مقرون به صرفه است. برای بردن خرده بار خود به اتاوا شما نیز باید یا مسافر و یا تاجر بوده و در نتیجه دارای بلیط و پاسپورت باشید. حال در صورتی که شما مسافر نیستید و بلیط و پاسپورت ندارید مجموعه فریت بار دات کام به یاری شما می شتابد و شما را در ارسال خرده بارتان به اتاوا کمک می کند.در این صورت شما نیازی به ارائه چنین مدارکی ندارید.
ولی در صورتی که بار ارسالی شما تجاری باشد. به طور مثال، فرش و مواد غذایی و صنایع دستی ارائه مدارکی همچون فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی است.
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، برای چنین مواقعی نیز راه حل های مناسبی داشته و با تجربه امور گمرکی در زمینه حمل بار به اتاوا این امکان را دارد که از کارت بازرگانی همکاران جهت فریت بار به اتاوا استفاده کند. شما در صورت نداشتن کارت بازرگانی این نکته را به ما تذکر دهید.
در تمام فرایند ارسال بار نیز حضور فرستنده الزامی نیست شما می توانید بدون آنکه وقت خود را صرف چنین مواردی بکنید بار خود را به ما سپرده و از سالم رسیدن آن به مقصد اطمینان داشته باشید چراکه همکاران مجموعه فریت بار دات کام، بار شما را از درب منزل، دفتر و انبار تحویل گرفته و سپس حمل زمینی آن را به قسمت بار فرودگاه امام خمینی انجام میدهند و به امور گمرکی جهت حمل هوایی آن خواهد پرداخت. سپس بعد از صدور بارنامه هوایی با مناسبترین نرخ رزرو کتبی بار را از ایرلاین دریافت و به همراه بار نامه به شما تقدیم خواهد کرد.
ولی در صورت تمایل حضور شما در فرودگاه بلامانع است.
در رزرو کتبی زمان رسیدن بار به مقصد ذکر می شود و بطور معمول طی 4 الی 5 روز زمان لازم است تا بار شما به مقصد برسد.

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت ارسال بار هوایی و فریت بار به اتاوا

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، شامل سرویس های متنوع ارسال بار به اتاوا است. این مجموعه از بار های سبک الی سنگین در حد تناژ را برای شما ارسال می کند. شما میتوانید از خدمات گوناگون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام بهره ببرید و تمام عملیات مریوط به فریت بار به اتاوا را بصورت تضمینی بما بسپارید. خدمات هوایی این مجموعه در امر فریت بار به اوتاوا بصورت ذیل میباشد:

الف ) بسته بندی تخصصی در راستای فریت بار به اوتاوا

به طور قطع می دانید که شرایط ارسال بار به خارج از کشور، شامل فرایند بسته بندی و ارسال ، با باری که از نقطه ای در شهر تهران به نقطه ای دیگر ارسال میشود بسیار متفاوت است. در فرایند فریت بار به اوتاوا در وهله اول نحوه بسته بندی بار مهم است و در صورتی که بار شما بصورت اصولی بسته بندی نشود امکان برگشت آن بسیار بالاست. در صورت خوش شانس بودن شما و عدم برگشت بار در فرودگاه تضمینی برای سالم رسیدن بار شما وجود ندارد و در صورت صدمه دیدن بار شما به دلیل بسته بندی غیر اصولی، هواپیمایی از پرداخت خسارت طفره خواهد رفت. در نتیجه جهت اطمینان از به سلامت رسیدن بار خود از یک روش منطقی و مفید بهره ببرید و مسئولیت ارسال کالای خود را به فریت بار دات کام بسپارید.

بار شما در هر وزنی توسط پرسنل مجرب و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد مورد نظر میشود. چیزی که باید شما مدنظر داشته باشید این است که در صورت داشتن جعبه های چوبی در بار خود آنها را سمپاشی کرده و مدارک مبنی بر سمپاشی را به بارنامه ضمیمه کنید چرا که جعبه های سمپاشی نشده در فرودگاه اتاوا با هزینه خود شما معدوم می شوند. لذا سمپاشی جعبه های چوبی امری مهم در پروسه فریت بار به اتاوا میباشد.

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به اتاوا

از دیگر خدماتی که فریت بار دات کام ارائه می دهد و شما را از نگرانی خارج می کند ارسال بارها با وزن غیر مجاز است، در صورتی که عازم اوتاوا هستید و وزن بار شما خارج از محدوده مجاز است از فریت بار دات کام کمک بگیرید. مجموعه فریت بار دات کام با هزینه برابر با 30 درصد جریمه بار اضافی قادر است بار با وزن غیر مجاز شما را به اوتاوا ارسال کند و خیال شما را از جریمه های احتمالی راحت کند. در این راستا یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ شوید. مجموعه ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و با بسته بندی اصولی و انجام امور گمرکی آن را به قسمت بار فرودگاه جهت ارسال به مقصد می فرستد. سپس بارنامه هوایی صادر شده به همراه رزرو کتبی را به شما تقدیم می کند. بنابراین شما با عدم پرداخت جریمه اضافه بار هم در ذخیره پول خود موفق بوده اید و هم بار خود را با اطمینان بیشتر به مقصد ارسال کرده اید.

ج) فریت بار تجاری به اتاوا ، ارسال کارگو صادراتی به اتاوا  

فریت بار دات کام، بار تجاری شما را نیز به اوتاوا ارسال می کند. قسمت بزرگی از بار تجاری ایران به اوتاوا شامل مواد غذایی، فرش دستباف صنایع دستی و لوازم منزل است. فریت بار دات کام سابقه بلند مدتی در ارسال چندین تن مواد غذایی و فرش دستباف و صنایع دستی به کانادا را دارد. همچنین قادر است این سرویس را به سایر نقاط جهان نیز انجام دهد. با توجه به این سابقه و تجربه طولانی با مناسبترین نرخ حمل بار می تواند بار تجاری شما را به کانادا انجام دهد.

د ) فریت بار لوازم منزل به اتاوا، ارسال هوایی اسباب خانه به اتاوا

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، دارای تیم متخصص و مجرب در امر بسته بندی اصولی بار می باشد و لوازم منزل شما را جهت ارسال به اتاوا با بهترین اصول بسته بندی در منزل آماده می کند و آن را با حمل زمینی به قسمت باربری فرودگاه امام انتقال می دهند. همکاران مجرب ما در امور بسته بندی، در منزل شما حضور پیدا میکنند. درصورتی که بار شما به مقداری است که جهت حمل هوایی بار به اتاوا مقرون به صرفه باشد. بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده میکنند. سپس بار لوازم منزل شما به فرودگاه منتقل میگردد. و با بهترین نرخ فریت بار به اتاوا فرستاده میشود. تجربه سخت ارسال لوازم منزل به کانادا را به ما سپرده و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت فریت بار به اوتاوا

1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به اتاوا

2.ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به اتاوا

3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس از تایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به اتاوا با بهترین نرخ حمل بار به اتاوا و دریافت رزرو کتبی باراز هواپیمایی

نکات کلیدی در هنگام تحویل بار هوایی شما در فرودگاه اتاوا

یکی از نکات مهم پس از انجام فریت بار شما از ایران به فرودگاه اوتاوا، در دسترس بودن شما است. جهت اطمینان از در دسترس بودن بهتر از شماره دومی نیز به هواپیمایی اعلام نمایید تا در صورت در دسترس نبودن شماره اول با شماره دوم تماس حاصل نمایند. دلیل تاکید بر در دسترس بودن شما این است که ماموران هواپیمایی تلاش مضاعفی برای یافتن شما نخواهند کرد. پس بهتر است که خود شما نیز پیگیر کالای مرسوله خود باشید و با هواپیمایی تماس حاصل کنید. پس از اطمینان از حصول بارتان به اوتاوا می بایست به قسمت بار آن هواپیمایی مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید.
نکته دیگری که باید مدنظر شما باشد این است که شرکتهای هواپیمایی مبلغی را جهت ارائه مدارک بارنامه و قبض انبار از شما دریافت خواهند نمود.و این مبلغ سوای از مبلغ فریت بار به اتاوا میباشد.
در هر فرودگاهی مبالغی بابت خدمات فرودگاهی و انبارداری می بایست توسط گیرنده کالا پرداخت شود. و این موضوع هیچگونه ربطی به پول حمل بار به اوتاوا در مبدا ندارد. در بیشتر فرودگاهها تا 48 ساعت پس از رسیدن بار به انبار، تحویل آن صورت می گیرد. و شما ناگزیر به پرداخت هزینه های انبارداری هستید که البته مبالغ ناچیزی هستند.

همچنین ارسال بار به اتاوا تحت قوانین سازمان مرزبانی و گمرکات کانادا است. در نتیجه عوارض گمرکی با هزینه های عملیاتی فرودگاهی و یا هزینه های انبارداری متفاوت است. علاوه بر این هزینه ها مبالغی هم جهت عوارض گمرکی باید پرداخت نماییدکه وابسته به قوانین گمرکی کشور مقصد است، لذا توجه داشته باشید که گمرک فرودگاه اوتاوا قطعا بنا به قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد،و میزان این مبلغ بسته به نوع کالای شما و ارزش ان متفاوت خواهد بود .نا گفته نماند که قدرت فن بیان و مذاکره شما با ماموران گمرکی در تعیین این میزان تاثیر گذار میباشد.