خدمات

فریت بار به اورلاندو با کمترین نرخ حمل بار

فریت بار به اورلاندو
4.6/5 - (68 امتیاز)

فریت بار به اورلاندو ، ایالات متحده آمریکا، از فرودگاه امام

فریت بار به اورلاندو را با آرامش خاطر به تیم لایق ما بسپارید. فریت لوازم منزل و یا بار تجاری خود از باربری فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا فرودگاه اورلاندو را از طریق مجموعه وب سایت تخصصی فریت بار دات کام  انجام دهید و از مزایایی همچون سالم رسیدن کالا به مقصد در اسرع وقت با کمترین هزینه بهره مند شوید. در این مجموعه پرسنل مجربی مشغول به کار هستند که تسلط کامل به خدمات حمل و نقل هوایی داشته و با داشتن مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشور آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه:02144666746 در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

 

از شهرهای مهم ایالات متحده که دارای مهاجران ایرانی بسیاری است شهر اورلاندو است. فریت بار دات کام مجری خدمات بسته بندی بار و فریت بار به اورلاندو است. ایرانیان مقیم در اورلاندو تبادلات خانوادگی، فرهنگی و اقتصادی با ایران داشته و این مبادلات بصورت روزمره با ایران وجود دارد.
با توجه به حجم تبادلات مذکور مرکز حمل و نقل هوایی به نام فرودگاه بین المللی اورلاندو در این شهر ایجاد شده است. مجموعه فریت بار دات کام به علت وجود این فرودگاه مهم بار ارسالی به اورلاندو را از طریق این مرکز انجام می دهد. این مجموعه بار ارسالی شما را به اورلاندو از منزل و یا محل کار شما تحویل گرفته و در صورت نیاز بسته بندی حرفه ای بر روی آن انجام می دهد.و در آخر با انجام امور گمرکی در گمرک کشور مبدا با نازلترین مبلغ بارنامه بار را صادر کرده و آن را به مقصد یعنی اورلاندو ارسال می کند.

خدمات بار مجموعه فریت بار دات کام به شرح ذیل می باشد:

بسته بندی تخصصی بار جهت فریت باربه اورلاندو.
فریت بار اضافه بار مسافری به اورلاندو.
فریت بار لوازم منزل به اورلاندو.
فریت بار تجاری به اورلاندو.

مدارک لازم جهت فریت بار به اورلاندو

در صورتی که شما  یک مسافر باشید و قصد فریت بار خود به اورلاندو را دارید از لحاظ قانونی باید دارای بلیط و پاسپورت باشید. این در حالی است که برای ارسال خرده بار خود به آشنایان الزامی به داشتن بلیط و پاسپورت نیست. چرا که فریت بار دات کام این مسئولیت را به عهده گرفته و بدون نیاز به چنین مدارکی بار شما را به مقصد مورد نظرتان ارسال خواهد کرد.
و در صورتی که بار شما مواردی از قبیل صنایع دستی، فرش دستباف و در کل ارسال بار تجاری به اورلاندو باشد ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی است.
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، در مورد بار تجاری نیز اقدامات شایان ذکری انجام داده و با تجربه امور گمرکی در زمینه حمل بار به اورلاندو این امکان را دارد که از کارت بازرگانی همکاران جهت ارسال بار شما به اورلاندو نیز اقدام کند.
اگر شما مسافر نباشید و نیاز داشته باشید که سوغاتی به آشنایان خود ارسال کنید مجموعه فریت بار دات کام با حضور در منزل و یا محل کار شما مرسوله شما را تحویل گرفته و با مناسب ترین بسته بندی جهت ارسال آن را به قسمت بار فرودگاه منتقل می کند. در این فرایند حضور فرستنده الزامی نیست و بدون نیاز شما نیز این فرایند به نحو درست و کامل انجام می گیرد ولی در صورت تمایل حضور شما هیچ خللی در پروسه ارسال بوجود نخواهد آورد.
معمولا بار های مسافری و تجاری به اورلاندو طی 4 الی 5 روز به مقصد می رسند و این زمان در رزرو کتبی که بعد از صدور بارنامه بار شما صادر شده و تسلیم شما می گردد ذکر شده است.

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به اورلاندو

چنانچه شما مسافر یا تاجر هستید میتوانید تمام عملیات بسته بندی ارسال بار به اورلاندو را بصورت تضمینی بما بسپارید و از خدمات گوناگون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بهره ببرید. خدمات هوایی متنوع این مجموعه در امر ارسال بار به اورلاندو بصورت ذیل میباشد.

الف ) بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به اورلاندو

اولین و اساسی ترین نکته ای که در ارسال بار به کشور دیگر باید توجه کرد بسته بندی اصولی بار می باشد. عدم بسته بندی مناسب بار احتمال آسیب های وارده به کالای شما را افزایش می دهد. بسته بندی نشدن کالای ارسالی و یا نداشتن بسته بندی اصولی منجر به برگشت کالای شما از فرودگاه می شود و در صورت عدم برگشت آن هیچ تضمینی برای سالم رسیدن آن وجود نخواهد داشت. علاوه بر این شرکت حمل و نقل هوایی هیچ خسارتی را برای آسیب های احتمالی بار شما پرداخت نخواهد کرد. با توجه به این واقعیت از خدمات مفید و مهم فریت بار دات کام بسته بندی مناسب بار شماست تا شما در فرایند حمل و نقل بارتان دچار خسارت نشوید. مجموعه ما می تواند بار شما را در هر وزنی با مواد استاندارد بسته بندی کرده و آماده حمل و نقل به مقصد نماید.
تنها نکته ای که شما باید به آن توجه کنید سمپاشی جعبه های چوبی جهت ارسال به اورلاندو است . جعبه هایی که سمپاشی نشده باشند و مدارک مبنی بر سمپاشی ضمیمه بارنامه نشده باشد در فرودگاه مقصد معدوم می گردند. لذا سمپاشی جعبه های چوبی امری مهم در پروسه حمل کالا به اورلاندو میباشد.

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به اورلاندو

یکی از مشکلات واضح مسافران در ارسال بار محدودیت وزن بار همراه به اورلاندو است. پیشنهاد ما استفاده از فریت بار به اورلاندو میباشد به دلیل اینکه هزینه فریت بار به اورلاندو حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. پس به صرفه است که اضافه بار خود را از طریق فریت بار ارسال نمایید. یکی از خدمات مجموعه فریت بار دات کام ارسال بار اضافی شما است بدون آنکه هزینه جریمه بار اضافی پرداخت نمایید و همچنین بدون اینکه نگران عدم ارسال بار خارج از محدوده وزن استاندارد باشید. فقط کافی است یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ نمایید. فریت اضافه بار مسافری فریت بار دات کام هم در ذخیره پول شما به شما کمک می کند و هم سالم رسیدن کالای شما را تضمین می کند.

ج) فریت بار تجاری به اورلاندو 

ارسال بار تجاری از ایران به اورلاندا از خدمات دیگر مجموعه فریت بار دات کام است. بیشترین بار تجاری ارسالی به آمریکا شامل مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی است. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سابقه ارسال ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دستباف ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به ایالات متحده آمریکا دارد. و قادر است این سرویس را برای دیگر تجار در سراسر جهان نیز انجام دهد. شما برای ارسال بار تجاری خود با مجموعه ما تماس بگیرید و بار تجاری خود را با قیمت مناسب به اورلاندو فریت نمایید.

د ) فریت بار لوازم منزل به اورلاندو

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تجربه تخصصی در امر بسته بندی می تواند در ارسال مطمئن لوازم منزل شما به مقصد نیز به شما کمک کند. به دلیل اینکه در حمل و نقل لوازم منزل نحوه بسته بندی بیشتر حائز اهمیت است. در نتیجه استفاده از فریت لوازم منزل برای شما مقرون به صرفه تر است. در همین راستا یکی از خدمات مجموعه فریت بار دات کام آماده کردن لوازم منزل شما جهت فریت آن به مقصد می باشد و با ارائه سرویس بسته بندی تخصصی لوازم منزل، شما را در کار سخت ارسال لوازم منزل کمک می کند. پیشنهاد ما به شما این است که با کمک گیری از فریت بار دات کام جهت ارسال بار از اوقات فراقت خود استفاده کنید.

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به اورلاندو

1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به اورلاندو

2. حمل مطمئن وسایل شما به اورلاندو با جعبه های چوبی

3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس از تایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به اورلاندو با بهترین نرخ حمل بار به اورلاندو و دریافت رزرو کتبی باراز هواپیمایی

نکات مهم در هنگام تحویل بار در اورلاندو

پس از انجام فریت بار شما از ایران به فرودگاه اورلاندو، پرسنل شرکت هواپیمایی در شهر اورلاندو با شماره تلفن درج شده در بارنامه تحت نام گیرنده کالا تماس میگیرند. و رسیدن بار شما به شهر اورلاندو را اعلام مینماید. توجه داشته باشید که:

1. تلفن شما در دسترس باشد
2. هنگام صدور بارنامه دو شماره تلفن ارائه نمایید تا در صورت در دسترس نبودن ، کارمندان ایرلاین بتوانند با شماره دوم تماس بگیرند.

ماموران شرکت هواپیمای تلاش بخصوصی جهت اعلام رسیدن بار شما انجام نخواهند کرد. و این شما هستید که میبایست گوش به زنگ باشید که این اعلان به شما شود. یکی از راه حل های موجود پیگیری بار توسط خود شماست. شما میتوانید با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید و وضعیت بارتان را خودتان جویا شوید.

پس از اطمینان از حصول بارتان به اورلاندو می بایست به قسمت بار آن هواپیمایی مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. شرکتهای هواپیمایی مبلغی را جهت ارائه این مدارک از شما دریافت خواهند نمود. این مبلغ جدا از مبلغ حمل بار به اورلاندو میباشد.

ارسال بار به اورلاندو شامل عوارض گمرکی تحت قوانین سازمان مرزبانی و گمرکات ایالات متحده آمریکا است. طبعا عوارض گمرکی با هزینه های عملیاتی فرودگاهی و یا هزینه های انبارداری متفاوت است. در هر فرودگاهی مبالغی بابت انبارداری،خدمات فرودگاهی و عوارض گمرکی می بایست توسط گیرنده کالا پرداخت شود. بطور معمول در هر فرودگاهی بعد از 48 ساعت انبارداری کالای تحویل گیرنده می شود. و شما ناگزیر از پرداخت حداقل 48 ساعت هزینه انبارداری هستید. و این موضوع هیچگونه ربطی به پول حمل بار به اورلاندو در مبدا ندارد.

گمرکات توسط دولت ها جهت دریافت عوارض از تجار و شهروندان جهت ورود و خروج کالا ایجاد شده اند، لذا توجه داشته باشید که گمرک فرودگاه اورلاندو قطعا بنا به قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد، میزان این مبلغ بسته به نوع کالای شما و ارزش ان متفاوت خواهد بود . همچنین قدرت فن بیان و مذاکره شما با ماموران گمرکی در تعیین این میزان تاثیر گذار میباشد.