خدمات

فریت بار به بریزبن با مناسبترین نرخ حمل بار

فریت بار به بریزبن
4.7/5 - (289 امتیاز)

فریت بار به بریزبن از فرودگاه امام

فریت بار به بریزبن را با خیالی راحت به ما بسپارید. اگر نگران به سلامت رسیدن بار خود به بریزبن هستید و یا مایل هستید بارتان در کوتاهترین زمان ممکن با کمترین هزینه به مقصد برسد، از مجموعه فریت بار دات کام کمک بگیرید. این مجموعه لوازم منزل و یا بار تجاری شما را از باربری فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا فرودگاه بریزبن ارسال می کند. مجموعه فریت بار با داشتن مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ارائه کامل خدمات حمل هوایی و فریت بار بوده و از پرسنل مجرب و آشنا با صنعت حمل هوایی بهره می جوید.

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه: 02144666746 در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

مهاجران ایرانی مقیم کشور استرالیا به دلایل گوناگونی با کشور مادری خود ایران در ارتباط هستند. شهر بریزبن یکی از مراکز عمده مهاجرین ایرانی در کشور استرالیا می‌باشد.بیشتر مبادلات ایرانیان مقیم در استرالیا خانوادگی، فرهنگی و اقتصادی است. فریت بار دات کام، مجری خدمات بسته بندی بار و فریت بار به بریزبن ( ارسال بار به بریزبن ) میباشد. بنابراین مرکز حمل و نقل هوایی مهمی بنام فرودگاه بین المللی بریزبن دراین شهر وجود دارد. فریت بار دات کام عمده بار ارسالی از ایران را از ایران به این مرکز فرودگاهی انجام می دهد.

وب سایت تخصصی فریت بار دات کام مجری هوایی بار، ابزاری است جهت سهولت ارسال بار به بریزبن (فریت بار به بریزبن). این مجموعه قادر است انواع بار را در محل منزل انبار یا دفتر از شما تحویل بگیرد ، پس از اعمال بسته بندی تخصصی بر روی بار شما جهت اطمینان از سلامت آن،  امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا، گمرک ایران واقع در باربری فرودگاه امام در تهران، و جهت فریت بار به بریزبن انجام دهد. پس از آن بارنامه هوایی با بهترین نرخ حمل بار به بریزبن صادر می گردد. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد:

فریت بار لوازم منزل به بریزبن.
فریت بار تجاری به بریزبن.
فریت بار اضافه بار مسافری به بریزبن.
بسته بندی تخصصی بار جهت فریت باربه بریزبن.

مدارک لازم در راستای فریت بار به بریزبن از باربری فرودگاه امام

برای فریت بار به بریزبن استرالیا بصورت فریت مسافری، خود شما نیز باید مسافر باشید. در هر حالت لازمه یک مسافر، داشتن مدارکی همچون بلیط و پاسپورت است. اگر بار شما خرده بار باشد و یا حجم آن کم باشد بطوریکه ارسال آن بصورن هوایی به بریزبن مقرون به صرفه باشد، شما با مجموعه فریت دات کام می توانید به راحتی ارسال بار خود را به مقصد انجام دهید حتی بدون اینکه بلیط و یا پاسپورت داشته باشید.
در ارسال بار های تجاری به فرض مثال، ارسال فرش و مواد غذایی و صنایع دستی نحوه ارسال بدین قرار است که مدارکی بیشتری نسبت به ارسال بارهای معمولی لازم است. در این مواقع ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی میباشد.
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تجربه انجام  امور گمرکی در زمینه حمل بار تجاری به بریزبن این امکان را دارد که از کارت بازرگانی همکاران جهت ارسال بار شما به بریزبن نیز اقدام کند.
حضور ارسال کننده بار در بیشتر مواقع الزامی نمیباشد.
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بار شما را از درب منزل، دفتر و انبار تحویل گرفته و سپس حمل زمینی آن را به قسمت بار فرودگاه امام خمینی انجام میدهد و به امور گمرکی جهت حمل هوایی آن خواهد پرداخت. در تمام این مراحل حضور شما در فرودگاه الزامی نیست. اما اگر شما مایل به حضور در فرودگاه هستید حضورتان بلامانع است.
در صورتی که مایل به ارسال بار یا سوغات به عزیزان خود هستید و در عین حال مسافر نیستید مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، می تواند به شما در ارسال بارتان کمک کند. مجموعه فریت بار دات کام با تحویل بار از درب منزل، آن را برای شما به شهر بریزبن فریت مینماید. فریت بار به بریزبن الزام به حضور مسافر و فرستنده کالا در فرودگاه و یا دفتر این مجموعه نخواهد داشت. به این منظور مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ ارسال بار به بریزبن ، رزرو کتبی بار شما را از ایرلاین دریافت خواهد نمود، و همراه بارنامه به شما تقدیم خواهد کرد. بطور معمول بعد از 4 الی 5 روز بار شما به بریزبن استرالیا خواهد رسید.

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت ارسال بار هوایی وفریت بار به بریزبن استرالیا

شما می توانید از چند عدد جعبه گرفته تا بار های بسیار سنگین از قبیل لوازم منزل را توسط مجموعه فریت بار دات کام به مقصد ارسال کنید. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، دارای خدمات متعددی برای ارسال بار شما به بریزبن است و هرگونه کالا توسط این مجموعه قابل جابه جایی و ارسال به بریزبن است. مجموعه ما بصورت تضمینی مرسوله های شما را بسته بندی کرده و باعث سهولت کار ارسال به مقصد می شود. از خدمات هوایی این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

الف ) بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به بریزبن

به طور قطع به یقین شما می دانید که ارسال بار به خارج از کشور، با باری که در داخل شهر جا به جا می شود بسیار متفاوت است. شما در وهله اول باید به فرایند بسته بندی بار توجه کنید و تا جای امکان بار خود را برای ارسال به خارج از کشور بصورت اصولی بسته بندی کنید. درصورتی که بار شما بصورت اصولی بسته بندی نشود امکان برگشت آن بسیار بالاست. در صورت خوش شانس بودن شما و عدم برگشت بار در فرودگاه تضمینی برای سالم رسیدن بار شما وجود ندارد و در صورت صدمه دیدن بار شما به دلیل بسته بندی غیر اصولی، هواپیمایی از پرداخت خسارت های احتمالی خودداری خواهد کرد. در نتیجه جهت اطمینان از به سلامت رسیدن بار خود از یک روش منطقی و مفید بهره ببرید و مسئولیت ارسال کالای خود را به فریت بار دات کام بسپارید.
نکته بعدی در بسته بندی بار سمپاشی جعبه های چوبی می باشد. تمامی جعبه های چوبی حاوی بار شما جهت فریت بار به دیگر نقاط دنیا، میبایست سمپاشی شده و مدارک معتبر سمپاشی به بارنامه شما الصاق گردیده باشد. در صورتی که جعبه های چوبی محتوی بار شما سمپاشی نشود. بار شما با هزینه شما در فرودگاه بریزبن معدوم می گردد. لذا سمپاشی جعبه های چوبی امری مهم در پروسه حمل کالا به بریزبن است.

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به بریزبن

یکی دیگر از مزایای فریت بار به بریزبن ارسال بار ها با وزن های غیر مجاز است در صورتی که از محدودیت مقدار بار مجاز در پروازهای خارجی رنج میبرید از فریت بار به بریزبن استفاده نمایید. چرا که هزینه فریت بار به بریزبن حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. به همین خاطر یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ شوید. ما مرسوله شما را در درب منزل و یا محل کار شما تحویل گرفته و بعد از بسته بندی اصولی و انجام کار های گمرکی در قسمت بار فرودگاه بارنامه هوایی با بهترین نرخ ارسال بار شما به بریزبن ( مناسب ترین نرخ فریت بار به بریزبن ) صادر میگردد. و همراه رزرو کتبی به شما تحویل داده خواهد شد. در اینصورت شما با عدم پرداخت جریمه اضافه بار در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید.

ج) فریت بار تجاری به بریزبن ، ارسال بار به بریزبن به صورت تجاری

مجموعه فریت بار دات کام علاوه بر ارسال کالای شخصی شما به دوستان و آشنایان بار تجاری شما را نیز به بریزبن ارسال می کند. با تماس با ما از خدمات حمل زمینی بار خود به فرودگاه از هر نقطه شهر، انجام امور گمرکی در اسرع وقت و همچنین استفاده از مناسب ترین نرخ حمل بار به بریزبن بهره مند شوید. عمده بار تجاری ارسال شده بصورت فریت بار به بریزبن، شامل مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی میباشد. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سابقه ارسال ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دست بافت ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به استرالیا دارد و آمادگی ارائه این سرویس را به سایر تجار مواد غذایی و فرش دست بافت نیز دارا میباشد.

د ) فریت بار لوازم منزل به بریزبن

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، دارای مهارت های لازم در سرویس بسته بندی تخصصی لوازم منزل است و در این کار سابقه طولانی را با خود یدک می کشد. همکاران مجرب و کار آزموده در امور بسته بندی، با حضور در منزل لوازمی را که ارسال آنها از طریق بار هوایی مقرون بصرفه باشد بسته بندی کرده و بعد از طی مراحل فرودگاهی و گمرکی آن برای ارسال به بریزبن به قسمت بار فرودگاه تحویل می دهند. در مقصد نیز با تضمین سلامت کالای شما آن را به گیرنده آن تحویل می دهند.

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به بریزبن

1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به بریزبن

2.ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به بریزبن

3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس ازتایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به بریزبن با بهترین نرخ حمل بار به بریزبن و دریافت رزرو کتبی بار از شرکت هواپیمایی

نکات مهم در هنگام تحویل بار در بریزبن

مراحل تحویل بار در بریزبن بدین صورت است که پس ازانجام فریت بار شما از ایران به فرودگاه بریزبن، پرسنل شرکت هواپیمایی در شهر بریزبن با شماره تلفن درج شده در بارنامه تحت نام گیرنده کالا تماس میگیرند. و رسیدن بار شما به شهر بریزبن را اعلام مینماید. به دلیل اینکه ماموران هواپیمایی تلاش زیادی جهت اعلام رسیدن بارتان به مقصد نخواهند کرد برای اطمینان از اینکه این افراد بتوانند بصورت صد در صد با گیرنده تماس بگیرند یک شماره تماس دوم نیز در صورت در دسترس نبودن شماره اول به هواپیمایی اعلام فرمایید. پیشنهاد بعدی ما جهت اطلاع از رسیدن بارتان این است که خود نیز پیگیر کالای ارسالی خود باشید و حتی قبل از اینکه ماموران هواپیمایی با شما تماس بگیرند شما با آنها تماس گرفته و پیگیر بار خود باشید.
در صورتی که بار شما به مقصد رسیده باشد می توانید با مراجعه به قسمت بار هواپیمایی بریزبن با ر خود را به همراه بارنامه و قبض انبار دریافت نمایید. باید در نظر داشته باشید که شرکت های هواپیمایی مبلغی را بابت تسلیم بار نامه از شما دریافت خواهند کرد و این مبلغ هیچ ارتباطی به مبلغ حمل بار ندارد. علاوه بر این مبلغ مبالغی نیز همچون هزینه خدمات فرودگاهی، انبار داری و عوارض گمرکی نیز مازاد بر مبلغ حمل از گیرنده برا دریافت می گردد. طبعا عوارض گمرکی بریزبن تحت تاثیر قوانین و ضوابط حاکم بر کشور نروژ است. و از کشوری به کشور دیگر متفاوت خواهد بود.میزان عوارض گمرکی بسته به نوع و ارزش کالای شما متغییر است. حتی نحوه تعامل شما با ماموران گمرکی نیز در مقدار این مبالغ تاثیر گذار است.