خدمات

فریت بار به زوریخ

Rate this post

فریت بار از تمامی شهر های ایران به مقصد شهر زوریخ ، سوئیس

برای ارسال اضافه بار مسافری، لوازم منزل و یا بار تجاری خود به مقصد مورد نظرتان از روش فریت بار استفاده کنید. مجموعه فریت بار دات کام فریت بار شما را از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا هر کجای دنیا در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه انجام می دهد. این مجموعه با داشتن مجوز رسمی ارائه خدمات حمل هوایی سازمان هواپیمایی کشوری از پرسنل مجرب و آشنا با صنعت حمل هوایی بهره می برد.

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه: 02144666746در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

فریت بار دات کام، خدماتی از قبیل بسته بندی بار و فریت بار به زوریخ را انجام می دهد. شهر زوریخ به عنوان پایتخت فرهنگی سوئیس از مراکز اقتصادی این کشور محسوب می شود. مهاجران بسیاری را سالانه پذیرا بوده و در این میان مهاجران ایرانی کشور سوئیس هم مقیم این شهر هستند. این جمعیت مهاجر به علت های بسیاری در تماس با کشور مادری خود، ایران میباشند. مبادلات خانوادگی، فرهنگی و اقتصادی بسیاری بین ایرانیان مقیم زوریخ و ایران به طور روزمره درحال انجام هست.
مجموعه فریت بار دات کام با توجه به نیاز ایرانیان مقیم زوریخ، عهده دار فریت بار مهاجران ایرانی به زوریخ است. به همین منظور مرکز حمل و نقل هوایی مهمی بنام فرودگاه بین المللی زوریخ دراین شهر وجود دارد.
مجموعه فریت بار دات کام می تواند انواع بار را در محل منزل انبار یا دفتر از شما تحویل بگیرد ، و جهت بسلامت رسیدن بار شما بسته بندی حرفه ای بر روی آن انجام داده و برای حمل بار شما به زوریخ امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا انجام می دهد. وب سایت فریت بار دات کام در فرایند ارسال بار به شما کمک خواهد رساند. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد.
بسته بندی تخصصی بار جهت فریت باربه زوریخ.
فریت بار اضافه بار مسافری به زوریخ.
فریت بار لوازم منزل به زوریخ.
فریت بار تجاری به زوریخ.

مدارک لازم جهت فریت بار به زوریخ

طبق ضوابط قانونی برای ارسال بار به زوریخ خود شما نیز باید مسافر باشید و از مدارک مورد نیاز هر مسافر داشتن بلیط سفر و پاسپورت است. برای ارسال بار در حجم کم و خرده بار، نیاز نیست که خود شما هم مسافر باشید و به همراه بار خود سفر کنید. مجموعه فریت بار دات کام می تواند بدون نیاز به بلیط و پاسپورت ارسال بار شما به زوریخ را انجام دهد.
در صورتی که بار ارسالی شما به زوریخ تجاری باشد. مواردی از قبیل ارسال فرش و مواد غذایی و صنایع دستی، ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی میباشد.
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تجربه امور گمرکی در زمینه حمل بار به زوریخ مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری را نیز برای شما فراهم می کند. بطور مثال از کارت بازرگانی همکاران جهت ارسال بار شما به زوریخ استفاده می کند. اگرشما کارت بازرگانی ندارید و یا تاجری هستید که کارت بازرگانی شما در حال حاضر آماده نیست تنها کافیست این مورد را به ما تذکر دهید.
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بار شما را از درب منزل، دفتر و انبار تحویل گرفته و سپس حمل زمینی آن را به قسمت بار فرودگاه امام خمینی انجام میدهد و به امور گمرکی جهت حمل هوایی آن خواهد پرداخت. پس در این میان حضور شما در فرودگاه الزامی نیست. اما در صورت تمایل می توانید در فرودگاه حضور داشته باشید.
در مواردی که مایل به ارسال بار یا سوغات به عزیزان خود هستید و خور مایل به مسافرت نیستید می توانید از مجموعه ما کمک بگیرید. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تحویل بار از درب منزل، آن را برای شما به شهر زوریخ فریت مینماید. معمولا بارهای مسافری و تجاری به پراگ طی 4 تا 5 روز به مقصد میرسند. به این منظور مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ ارسال بار به زوریخ و دریافت رزرو کتبی از ایرلاین آن را به شما تقدیم خواهد کرد.در رزرو کتبی ارایه شده به شما زمان رسیدن بار شما به مقصد ذکر شده است.

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به زوریخ

یک از ویژگی های مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، ارسال هرگونه بار با هر وزن به مقصد است. این مجموعه به عنوان مجری سرویس های متنوع بار هوایی جهت ارسال بار به زوریخ تمام عملیات بسته بندی ارسال بار به زوریخ را بصورت تضمینی برای شما انجام می دهد. شما می توانید از خدمات گوناگون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بهره ببرید. خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار به زوریخ بصورت ذیل میباشد.

الف ) بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به زوریخ
قطعا بسته بندی بار های ارسالی به خارج از کشور باید طبق ضوابط موجود در حمل و نقل بین المللی باشد. بنابراین نحوه بسته بندی بار جهت فریت بار به زوریخ، باید فراتر از یک بسته بندی ساده باشد. درصورتی که بار شما بصورت اصولی بسته بندی نشود. مشکلاتی از قبیل برگشت بار از قسمت بار فرودگاه امام خمینی پیش خواهد آمد. اگر بار شما به هر دلیل بدون بسته بندی اصولی به مقصد ارسال شود و در پروسه حمل متوجه آسیب شود، هواپیمایی از دادن خسارت شما به بهانه بسته بندی نامناسب طفره خواهد رفت و خسارت بار شما را نمیپردازد. لذا جهت به سلامت رسیدن بار خود یک سرمایه گذاری مفید و منطقی انجام دهید. و وظیفه بسته بندی اصولی آن را به این مجموعه بسپارید. نکته ای که شما باید آن را رعایت کنید سمپاشی جعبه های چوبی است چرا که جعبه های چوبی محتوی بار شما اگر سمپاشی نشود. بار شما با هزینه شما در فرودگاه زوریخ معدوم می گردد. بنابراین جعبه چوبی حاوی بار را سمپاشی کرده و مدارک معتبر سمپاشی را به بارنامه الصاق کنید. بار در هر وزنی توسط پرسنل مجرب و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد مورد نظر میشود.

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به زوریخ
از دغدغه و دل نگرانی های عمده مسافران عازم خارج از کشور اضافه بار مسافری آنهاست. در صورتی که عازم زوریخ هستید و از محدودیت مقدار بار مجاز طبق ضوابط ایرلاین رنج میبرید. به خود نگرانی راه ندهید. فریت بار دات کام این مشکل را با هزینه حدود 30 در صد هزینه جریمه بار اضافه برای شما مرتفع کرده است. در این راستا یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ نمایید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی مینماییم. سپس جهت انجام امور گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی حمل مینماییم. پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد. بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار به زوریخ ( مناسب ترین نرخ فریت بار به زوریخ ) صادر میگردد. و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد. شما با این روش می توانید خود را از نگرانی های بار زیاد آسوده کنید و هم اینکه در ذخیره پول خود موفق باشید.

ج) فریت بار تجاری به پراگ ، ارسال بار به زوریخ به صورت تجاری
شما می توانید با خدمات حمل زمینی بار خود به فرودگاه از هر نقطه شهر، انجام امور گمرکی در اسرع وقت و همچنین استفاده از مناسب ترین نرخ حمل بار به زوریخ بار تجاری خود را نیز به زوریخ ارسال کنید. مواد غذایی، فرش دستباف و صنایع دستی قسمت بزرگی از بار تجاری است که در حال حاضر بصورت فریت بار به زوریخ، صادر میشود. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سابقه ارسال ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دست بافت ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به سوئیس دارد و آمادگی ارائه سرویس های متنوع به سایر تجار عزیز را دارا می باشد.

د ) فریت بار لوازم منزل به زوریخ
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با داشتن پرسنل مجرب در امر بسته بندی تخصصی این امکان را برای شما فراهم می کند که لوازم منزل خود را با بسته بندی اصولی به زرویخ ارسال کنید. این پرسنل متخصص در امور بسته بندی، در منزل شما حضور پیدا میکنند. درصورتی که بار شما به مقداری است که جهت حمل هوایی بار به زوریخ مقرون به صرفه باشد. بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده میکنند. سپس بار لوازم منزل شما به فرودگاه منتقل میگردد. و با بهترین نرخ حمل بار به زوریخ فرستاده میشود. تجربه سخت ارسال لوازم منزل را با خیال راحت به مجموعه فریت بار دات کام بسپارید.

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به زوریخ

1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به زوریخ

2.ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به زوریخ

3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس ازتایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به زوریخ با بهترین نرخ حمل بار به زوریخ و دریافت رزرو کتبی باراز هواپیمایی

نکات مهم در هنگام تحویل بار در زوریخ

پس از اینکه فریت بار شما از ایران به فرودگاه زوریخ صورت پذیرفت، حال نوبت به تماس با گیرنده کالا جهت تحویل آن است. وظیفه ای که بر عهده شماست در دسترس بودن شما است و اینکه در صورت امکان شماره اضطراری دیگری به هواپیمایی اعلام نمایید تا در صورت در دسترس نبودن شماره تلفن اول با شماره دوم تماس حاصل شود. چرا که پرسنل هواپیمایی تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند نمود. یکی از پیشنهادهای ما به شما تماس خود شما با شرکت هواپیمایی و پیگیر بارتان است. . پس از اطمینان از حصول بارتان به زوریخ می بایست به قسمت بار آن هواپیمایی مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید.
ار عمده نکانی که شما باید آن را در نظر بگیرید هزینه های جانبی است که شرکت هواپیمایی علاوه بر هزینه حمل از شما مطالبه می کند. این هزینه ها مبالغ هنگفتی نیستند ولی باید پرداخت شوند. این هزینه ها شامل هزینه انبارداری قسمت بار فرودگاه، خدمات فرودگاهی، هزینه های تحویل بارنامه و قبض انبار و هزینه عوارضی و گمرکی می باشد..

ارسال بار به زوریخ تحت قوانین سازمان مرزبانی و گمرکات سوئیس میباشد. گمرکات توسط دولت ها جهت دریافت عوارض از تجار و شهروندان جهت ورود و خروج کالا ایجاد شده اند، لذا توجه داشته باشید که گمرک فرودگاه زوریخ قطعا بنا به قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد، میزان این مبلغ بسته به نوع کالای شما و ارزش ان متفاوت خواهد بود . همچنین قدرت فن بیان و مذاکره شما با ماموران گمرکی در تعیین این میزان تاثیر گذار میباشد.