خدمات

فریت بار به سیدنی با نازلترین قیمت در ایران

فریت بار به سیدنی
4.7/5 - (325 امتیاز)

فریت بار به سیدنی از باربری فرودگاه امام در تهران

فریت بار به سیدنی را با خیالی راحت و آسوده به بسپارید. فریت  لوازم منزل، بار تجاری و یا مسافری خود از باربری فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا  مقصد فرودگاه سیدنی را،  از طریق مجموعه فریت بار دات کام انجام دهید و از مزایایی همچون سالم رسیدن کالا به مقصد در اسرع وقت با کمترین هزینه بهره مند شوید. در این مجموعه پرسنل مجربی مشغول به کار هستند که تسلط کامل به خدمات حمل و نقل هوایی داشته و با داشتن مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشورآماده خدمت رسانی به شما می باشند.

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه: 02144666746در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

کشور استرالیا دارای مهاجران ایرانی زیادی است، بسیاری از  این مهاجران مقیم شهر سیدنی در استرالیا هستند. تبادلات خانوادگی، فرهنگی و اقتصادی این مهاجران با ایران باعث شده مجموعه فریت بار دات کام  به عنوان مجری خدمات بسته بندی بار و فریت بار به سیدنی به نیاز بسیاری از آنها پاسخ داده و مبادلات روزمره بین ایران و سیدنی را انجام دهد.

با توجه به حجم تبادلات مذکور  مرکز حمل و نقل هوایی به نام فرودگاه بین المللی سیدنی در این شهر ایجاد شده است. مجموعه فریت بار دات کام به علت وجود این فرودگاه مهم بار ارسالی ایرانیان مقیم سیدنی را از ایران به سیدنی را از طریق این فرودگاه انجام می دهد. این مجموعه مرسوله شما را از منزل و یا محل کار شما تحویل گرفته و در صورت نیاز بسته بندی حرفه ای بر روی آن انجام می دهد و در آخر با انجام امور گمرکی در گمرک فرودگاه امام مستقر در قسمت باربری فرودگاه، با نازلترین مبلغ بارنامه بار را صادر کرده و آن را به مقصد یعنی شهر  سیدنی ارسال می کند.

خدمات بار مجموعه  فریت بار دات کام به شرح ذیل می باشد:

بسته بندی تخصصی بار جهت فریت بار به سیدنی.

فریت بار اضافه بار مسافری  به سیدنی.

فریت بار لوازم منزل به سیدنی.

فریت بار تجاری به سیدنی.

مدارک لازم جهت فریت بار به سیدنی از مبدا فرودگاه امام در تهران

در صورتی که یا یک مسافر  باشید و قصد فریت بار خود به سیدنی  را دارید بطور قطع می دانید که باید دارای بلیط و پاسپورت باشید. این در حالی است که برای ارسال خرده بار خود به آشنایان الزامی به داشتن بلیط و پاسپورت نیست. چرا که فریت بار دات کام این مسئولیت را به عهده گرفته و بدون نیاز به چنین مدارکی بار شما را به مقصد مورد نظرتان ارسال خواهد کرد.

و در صورتی که بار شما مواردی از قبیل صنایع دستی، فرش دستباف و در کل ارسال بار تجاری به سیدنی باشد ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی علاوه بر مدارک شناسایی یک تاجر، در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی است.

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، در مورد بار تجاری نیز اقدامات قابل توجهی انجام داده و با تجربه امور گمرکی در زمینه حمل بار به سیدنی این امکان را دارد که از کارت بازرگانی همکاران جهت ارسال بار شما به سیدنی نیز اقدام کند.

اگر شما مسافر نباشید و نیاز داشته باشید که سوغاتی به آشنایان خود ارسال کنید، مجموعه فریت بار دات کام  با حضور در منزل و یا محل کار شما مرسوله شما را تحویل گرفته و با مناسب ترین بسته بندی جهت ارسال، آن را به قسمت بار فرودگاه منتقل می کند. در این فرایند حضور فرستنده الزامی نیست و بدون نیاز به حضور شما نیز این فرایند به نحو درست و کامل انجام می گیرد. ولی در صورت تمایل می توانید در فرودگاه حضور داشته باشید.

معمولا بار های مسافری و تجاری به سیدنی طی 4 الی 5 روز به مقصد می رسند و این زمان در رزرو کتبی که بعد از صدور بارنامه بار شما صادر شده و تسلیم شما می گردد، ذکر شده است.

خدمات مجموعه فریت بار دات کام،  جهت حمل بار هوایی و فریت بار به سیدنی

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام،  دارای خدمات و سرویس های متنوع حمل بار هوایی است. این مجموعه جهت ارسال بار به سیدنی نیز خدمات مذکور را ارائه می دهد. بار شما در هر وزنی توسط مجموعه ما قابل ارسال به سیدنی است. چنانچه شما مسافر یا تاجر باشید میتوانید تمام عملیات بسته بندی ارسال بار به سیدنی را بصورت تضمینی بما بسپارید و از خدمات گوناگون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام،  بهره ببرید. خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار به سیدنی بصورت ذیل میباشد:

الف ) بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به سیدنی

اساسی ترین نکته ای که در ارسال بار به کشور دیگر باید توجه کرد نحوه بسته بندی  بار می باشد. عدم بسته بندی مناسب بار احتمال آسیب های وارده به کالای شما را افزایش می دهد. نداشتن بسته بندی اصولی منجر به برگشت کالای شما از فرودگاه مبدا می شود و در صورت عدم برگشت آن هیچ تضمینی برای سالم رسیدن آن وجود نخواهد داشت. علاوه بر این شرکت حمل و نقل هوایی هیچ خسارتی را برای آسیب های احتمالی بار شما پرداخت نخواهد کرد. بنا به دلایل ذکر شده در بالا از خدمات مفید و مهم فریت بار دات کام، بسته بندی مناسب بار شماست تا شما در فرایند حمل و نقل بارتان دچار خسارت نشوید. مجموعه ما می تواند بار شما را در هر وزنی با مواد استاندارد،  بسته بندی کرده و آماده حمل و نقل به مقصد نماید.

تنها نکته ای که شما باید به آن توجه کنید سمپاشی جعبه های چوبی جهت ارسال به سیدنی است . جعبه هایی که سمپاشی نشده باشند و مدارک مبنی بر سمپاشی ضمیمه بارنامه نشده باشد در فرودگاه مقصد معدوم می گردند.

ب ) فریت بار  اضافه بار مسافری به سیدنی

یکی از مشکلات رایج مسافران  در احمل بار همراه محدودیت وزن بار همراه مسافرین به سیدنی است. پیشنهاد ما استفاده از فریت بار به سیدنی توسط مجموعه فریت بار دات کام میباشد.  به دلیل اینکه هزینه فریت بار به سیدنی حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. پس به صرفه است که اضافه بار خود را از طریق فریت بار ارسال نمایید. یکی از خدمات مجموعه فریت بار دات کام ارسال بار اضافی شما است  بدون آنکه  هزینه جریمه بار اضافی پرداخت نمایید و یا اینکه نگران عدم ارسال بار خارج از محدوده وزن استاندارد باشید. فقط کافی است یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ نمایید. مجموعه فریت بار دات کام با ارسال اضافه بار مسافری شما،  هم در ذخیره پول شما به شما کمک می کند و هم به سلامت رسیدن کالای شما را تضمین می کند.

ج) فریت بار تجاری به سیدنی ، ارسال بار صادراتی به سیدنی 

 

علاوه بر ارسال بار های شخصی و مسافری توسط مجموعه فریت بار دات کام، ارسال بار تجاری  از ایران به سیدنی نیز توسط این مجموعه انجام میگیرد. بیشترین بار تجاری ارسالی به سیدنی شامل مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی است. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام،  سابقه ارسال ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دست بافت ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به کشور استرالیا دارد.  شما برای ارسال بار تجاری خود با مجموعه ما تماس بگیرید و بار تجاری خود را با قیمت مناسب به سیدنی فریت نمایید.

د ) فریت بار لوازم منزل به سیدنی، ارسال لوازم و اسباب منزل به سیدنی

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تجربه تخصصی در امر بسته بندی می تواند در ارسال مطمئن لوازم منزل شما به سیدنی به شما کمک کند. به دلیل اینکه در حمل و نقل لوازم منزل نحوه بسته بندی بیشتر حائز اهمیت است در نتیجه استفاده از فریت لوازم منزل برای شما مقرون به صرفه تر است. در همین راستا یکی از خدمات مجموعه فریت بار دات کام آماده کردن لوازم منزل شما جهت فریت آن به مقصد می باشد و با ارائه سرویس بسته بندی تخصصی لوازم منزل،  شما را در کار سخت ارسال لوازم منزل کمک می کند. پیشنهاد ما به شما این است که با کمک گیری از پرسنل فریت بار دات کام، جهت ارسال لوازم منزل از وقت باقی مانده خود به نحو بهینه استفاده کنید.

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت فریت بار به سیدنی

 

  1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به سیدنی
  2. ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن  وسایل  شما به سیدنی
  3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه
  4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک
  5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس از تایید شما مبنی بر حمل بار
  6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به سیدنی با بهترین نرخ حمل بار به سیدنی و دریافت رزرو کتبی بار از هواپیمایی

 

نکاتی مهم در هنگام تحویل گرفتن بار در  فرودگاه سیدنی

پس از انجام فریت بار شما از ایران به فرودگاه  سیدنی، پرسنل شرکت هواپیمایی در شهر سیدنی با شماره تلفن درج شده در بارنامه که در اینجا گیرنده کالا اطلاق می شود  تماس میگیرند و رسیدن بار شما به شهر سیدنی را اعلام مینماید. شما باید به دو نکته توجه نمایید. نکته اول در دسترس بودن تلفن شماست. نکته بعدی این است که هنگام صدور بارنامه دو شماره تلفن ارائه نمایید  تا در صورت در دسترس نبودن ، کارمندان ایرلاین بتوانند با شماره دوم تماس بگیرند.

ماموران شرکت هواپیمای تلاش بخصوصی جهت اعلام رسیدن بار شما انجام نخواهند کرد.  و این شما هستید که میبایست گوش به زنگ باشید که این اعلان به شما شود. یکی از راه حل های موجود پیگیری بار توسط خود شماست. شما میتوانید با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید و وضعیت بارتان را خودتان جویا شوید. پس از اطمینان از حصول بارتان به سیدنی می بایست به قسمت بار آن هواپیمایی در فرودگاه مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. شرکتهای هواپیمایی مبلغی را جهت ارائه این مدارک از شما دریافت خواهند نمود. این مبلغ جدا از مبلغ حمل بار به سیدنی میباشد.

در هر فرودگاهی مبالغی بابت انبارداری،خدمات فرودگاهی و عوارض گمرکی  می بایست توسط گیرنده کالا پرداخت شود. بطور معمول در هر فرودگاهی بعد از 48 ساعت انبارداری کالای تحویل گیرنده می شود. و شما ناگزیر از پرداخت حداقل 48 ساعت هزینه انبارداری هستید و این موضوع هیچگونه ربطی به پول حمل بار به سیدنی در مبدا ندارد.

ارسال بار به سیدنی شامل عوارض گمرکی تحت قوانین سازمان مرزبانی و گمرکات کشور استرالیا است. طبعا عوارض گمرکی با هزینه های عملیاتی فرودگاهی و یا هزینه های انبارداری متفاوت است.  گمرکات توسط دولت ها جهت دریافت عوارض از تجار و شهروندان جهت ورود و خروج کالا ایجاد شده اند، لذا توجه داشته باشید که گمرک فرودگاه سیدنی قطعا بنا به قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد، میزان این مبلغ بسته به نوع کالای شما و ارزش ان متفاوت خواهد بود . همچنین قدرت فن بیان و مذاکره شما با ماموران گمرکی در تعیین این میزان تاثیر گذار میباشد.