خدمات

فریت بار به شیکاگو با قیمتهای بسیار مناسب

فریت بار به شیکاگو
4.9/5 - (216 امتیاز)

فریت بار به شیکاگو از باربری فرودگاه امام در تهران

فریت بار به شیکاگو را از ایران به دست پرسنل حرفه ای ما بسپارید.  مجموعه فریت دات کام با مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ارائه کامل خدمات حمل هوایی و فریت بار و بهره گیری از پرسنل مجرب و آشنا با صنعت حمل هوایی قادر است به بهترین نحو ممکن فریت بار اضافه بار مسافری، لوازم منزل و یا بار تجاری شما را از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا فرودگاه شیکاگو  انجام دهد. از مزایای ارسال بار توسط مجموعه ما می توان به سلامت بار ارسالی، ارسال بار در اسرع وقت با کمترین هزینه اشاره کرد.

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه:02144666746 در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

 

شهر شیکاگو سومین شهر پرجمعیت ایالات متحده است و از رونق تجاری بالایی بهره می برد. از این رو این شهر از دیگر مراکز عمده مهاجرین ایرانی به شمار می آید. مهاجرین ایرانی مقیم در شیکاگو بطور روزمره مبادلات زیادی با کشور ایران دارند و این مبادلات بیستر از نوع خانوادگی، فرهنگی و اقتصادی است. مجموعه فریت بار دات کام، به عنوان سرویس دهنده فریت بار به شیکاگو در راستای نیاز این مهاجران فریت بار این مهاجران به کشورشان ایران را انجام می دهد.
شیکاگو دارای دو مرکز هواپیمایی است . برای انجام فریت بار به شیکاگو مرکز حمل و نقل هوایی مهمی بنام فرودگاه بین المللی اوهیر دراین شهر وجود دارد. اوهیر از نظر آمار پرواز دومین فرودگاه پرترافیک جهان محسوب می شود.به علت وجود این فرودگاه مهم در شهر شیکاگو مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به ایالات متحده ازطریق فریت بار به شیکاگو انجام میگیرد. نیاز روزمره مهاجران ایرانی به تبادل کالا با کشورشان دلیل محکمی برای انجام فریت بار از مرکز فرودگاهی اوهیر شهر شیکاگو است.
این مجموعه قادر است انواع بار را در محل منزل انبار یا دفتر از شما تحویل بگیرد ، و بعد از انجام بسته بندی های لازم بر روی بار شما جهت به سلامت رسیدن آن به شیکاگو، امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا و جهت حمل بار شما به شیکاگو انجام دهد. پس از آن بارنامه هوایی با بهترین نرخ حمل بار به شیکاگو صادر می گردد. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد:

بسته بندی تخصصی بار جهت فریت بار به شیکاگو.
فریت بار اضافه بار مسافری به شیکاگو.
فریت بار لوازم منزل به شیکاگو.
فریت بار تجاری به شیکاگو.

مدارک لازم جهت فریت بار به شیکاگو از ایران

برای فریت بار به شیکاگو به بلیط و پاسپورت نیاز خواهید داشت. ولی اگر بلیط و پاسپورت ندارید و یا مسافر نیستید می توانید با کمک از خدمات مجموعه فریت بار دات کام اقدام به ارسال بار خود به شیکاگو کنید و نیازی به این مدارک ندارید.
شیکاگو از مراکز تجاری مهم کشور ایالات متحده محسوب می شود. بنابراین تجار زیادی بار تجاری خود را به این کشور صادر می کنند. اگر بار ارسالی شما تجاری باشد. بر فرض مثال درخواست شما فریت بار به شیکاگو، ارسال فرش و مواد غذایی و صنایع دستی است. ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی میباشد.
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تجربه امور گمرکی در زمینه حمل بار به شیکاگو این امکان را دارد که از کارت بازرگانی همکاران برای ارسال بار تجاری شما استفاده کند. و شما را از داشتن کارت بازرگانی جهت ارسال بار تجاری بی نیاز کند.
در بیشتر مواقع نیازی به حضور ارسال کننده بار نیست. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بار شما را از درب منزل، دفتر و انبار تحویل گرفته و سپس حمل زمینی آن را به قسمت بار فرودگاه امام خمینی انجام میدهد و به امور گمرکی جهت حمل هوایی آن خواهد پرداخت. در برخی موارد شما مسافر نیستید و مایل به ارسال بار یا سوغات به آشنایان خود هستید. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تحویل بار از درب منزل، آن را برای شما به شهر شیکاگو فریت مینماید. فریت بار به شیکاگو الزام به حضور مسافر و فرستنده کالا در فرودگاه و یا دفتر این مجموعه نخواهد داشت. به این منظور مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ ارسال بار به شیکاگو ، رزرو کتبی بار شما را از ایرلاین دریافت خواهد نمود، و همراه بارنامه به شما تقدیم خواهد کرد. در رزرو کتبی ارائه شده به شما زمان رسیدن مرسوله شما به مقصد ذکر شده است که معمولا 4 الی 5 روز کاری است.

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت فریت بار به شیکاگو

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، دارای خدمات حمل هوایی متعدد به شیکاگو میباشد. بار شما در هر وزن و در حجم و تعدادی که باشد توسط مجموعه ما قابل فریت می باشد. شما میتوانید تمام عملیات بسته بندی ارسال بار به شیکاگو را بصورت تضمینی به ما بسپارید و از خدمات گوناگون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بهره ببرید. خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار به شیکاگو بصورت ذیل میباشد:

الف ) بسته بندی تخصصی جهت فریت بار هوایی شما به شیکاگو

بهتر است به این نکته توجه کنید که طبق مقررات بین المللی حمل هوایی، بسته بندی جهت فریت بار موضوع مهم تلقی می شود. چرا که عدم بسته بندی و یا بسته بندی نا مناسب منجر به برگشت بار از فرودگاه مبدا می گردد. نکته بعدی عدم گارانتی سلامت بار ارسالی شما است. بدین صورت که اگر در هنگام حمل مرسوله شما، در اثر بسته بندی نادرست آن آسیبی متوجه آن شود هواپیمایی از دادن خسارت شما به بهانه بسته بندی نامناسب طفره خواهد رفت و خسارت بار شما را نمیپردازد. لذا جهت به سلامت رسیدن بار خود یک سرمایه گذاری مفید و منطقی انجام دهید. و وظیفه بسته بندی اصولی آن را به این مجموعه بسپارید. بار در هر وزنی توسط پرسنل مجرب و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد مورد نظر میشود.
توجه داشته باشید. تمامی جعبه های چوبی حاوی بار شما جهت فریت بار به شیکاگو و دیگر شهرهای ایالات متحده آمریکا، میبایست سمپاشی شده و مدارک معتبر سمپاشی به بارنامه شما الصاق گردیده باشد. در صورتی که جعبه های چوبی محتوی بار شما سمپاشی نشود. بار شما با هزینه شما در فرودگاه شیکاگو معدوم می گردد. لذا سمپاشی جعبه های چوبی امری مهم در پروسه حمل کالا به شیکاگو میباشد.

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به شیکاگو

از مزایای مهم و چشمگیر فریت بار می توان به ارسال بار های بیشتر از سقف مجاز همراه مسافر اشاره کرد. در صورتی که مسافر شیکاگو هستید و بار همراه شما بیش از حد مجاز است. به خود نگرانی راه ندهید. پیشنهاد ما استفاده از فریت بار به شیکاگو میباشد. چون هزینه فریت بار به شیکاگو حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. فقط کافی است چند روز قبل از مسافرتتان این موضوع ر با مجموعه ما هماهنگ نمایید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی مینماییم. سپس جهت انجام امور گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی حمل مینماییم. پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد. بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار به شیکاگو صادر میگردد و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد. در اینصورت شما با عدم پرداخت جریمه اضافه بار در ذخیره پول خود موفق بوده اید و با آرامش هر چه بیشتر به سفر خود خواهید پرداخت.

ج) فریت بار تجاری به شیکاگو 

شیکاگو از جمله شهر های مهم تجاری ایالات متحده محسوب می شود و قاعدتا حتما تجار محترم مراوده های تجاری با این شهر خواهند داشت. فرودگاه اوهیر مرکز حمل و نقل بار تجاری شما است. در صورتی که شما قصد ارسال بار تجاری خود به شیکاگو را دارید. با تماس با ما از خدمات حمل زمینی بار خود به فرودگاه از هر نقطه شهر، انجام امور گمرکی در اسرع وقت و همچنین استفاده از مناسب ترین نرخ حمل بار به شیکاگو بهره مند شوید. از مهمترین بار تجاری به شیکاگو می توان به مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی اشاره کرد. لازم به ذکر است مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سابقه ارسال ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دست بافت ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به ایالات متحده آمریکا دارد.

د ) فریت بار لوازم منزل به شیکاگو

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، در زمینه حمل لوازم منزل به شیکاگو هم سابقه طولانی دارد. این مجموعه با ارائه سرویس بسته بندی تخصصی لوازم منزل، شما را در ارسال لوازم منزل تان به بهترین نحو کمک خواهد کرد. همکاران مجرب ما در امور بسته بندی، در منزل شما حضور پیدا میکنند. بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده میکنند. سپس بار لوازم منزل شما به فرودگاه منتقل میگردد. و با بهترین نرخ حمل بار به شیکاکو فرستاده میشود.

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به شیکاگو

1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به شیکاگو

2.ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به شیکاگو

3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس ازتایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به شیکاگو با بهترین نرخ حمل بار به شیکاگو و دریافت رزرو کتبی بار از هواپیمایی

نکات مهم در هنگام تحویل بار در شیکاگو

از نکات اولیه که پس از انجام فریت بار باید در نظر گرفته شود در دسترس بودن شماره تلفن ارائه داده شده به شرکت هواپیمایی است تا شما را از رسیدن بارتان به مقصد مطلع سازند. توجه داشته باشید که جهت اطمینان بیشتر شماره دومی به غیر از شماره اول نیز به هواپیمایی اعلام نمایید تا در صورت دسترس نبودن شماره اول با شماره دوم تماس حاصل نمایند..

حتما به این نکته توجه داشته باشید. افراد شرکت هواپیمایی تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند کرد. پس بهتر است در بیشتر مواقع خود شما پیگیر رسیدن مرسوله خود باشید و با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید و وضعیت بارتان را خودتان پیگیری کنید.

پس از اطمینان از حصول بارتان به شیکاگو می بایست به قسمت بار آن هواپیمایی مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. از نکانت مهم دیگر در هنگام دریافت مرسوله مبالغی است که هواپیمایی از شما دریافت می کند و این مبالغ سوای از مبلغ حمل بار به شیکاگو میباشد.

ارسال بار به شیکاگو تحت قوانین سازمان مرزبانی و گمرکات کشور ایالات متحده آمریکا میباشد. طبعا عوارض گمرکی با هزینه های عملیاتی فرودگاهی و یا هزینه های انبارداری متفاوت است. در نتیجه شما ناگزیر به پرداخت هزینه گمرکی، خدمات فرودگاهی و حداقل 48 ساعت هزینه انبارداری هستید.

بطور معمول در همه فرودگاه ها بعد از طی 48 ساعت انبارداری بار به شما تحویل داده می شود. اما شما نباید نگران این مبالغ مازاد باشید چرا که این هزینه ها مبالغی نیستند که شما از عهده آن برنیایید و برای پرداخت آن اذیت شوید. مبالغ مذکور در کشورها ، ایالت ها و شهرها متفاوت است.

هزینه گمرکی بسته به قوانین دولت ها متفاوت است در نتیجه هزینه گمرکی بسته به نوع کالای شما و ارزش ان متفاوت خواهد بود. همچنین قدرت فن بیان و مذاکره شما با ماموران گمرکی در تعیین این میزان تاثیر گذار میباشد.