خدمات

فریت بار به فرانکفورت در آلمان، با مناسب ترین نرخ حمل هوایی

فریت بار به فرانکفورت
4.5/5 - (73 امتیاز)

فریت بار از تمامی شهر های ایران به مقصد شهر فرانکفورت آلمان

فریت بار به فرانکفورت و دیگر شهر های کشور آلمان در تخصص ما است، پس با اطمینان خاطر این امر مهم را به ما بسپارید. وب سایت فریت بار دات کام مجموعه ای است با پرسنل زبده در صنعت حمل هوایی وهمچنین داشتن مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری که اساس این مجوز ارائه خدمات حمل هوایی و فریت بار می باشد ، شما میتوانید فریت بار اضافه بار مسافری، لوازم منزل و یا بار تجاری خود از ترمینال کارگو فرودگاه امام خمینی تهران تا شهر فرانکفورت را به این مجموعه بسپارید ومطمئن باشید پرسنل کار آزموده این مجموعه بار شما را در اسرع وقت وبا مناسبترین نرخ سالم به فرانکفورت ارسال خواهند نمود.

 

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر پایانه هوشمند بار فرودگاه امام :02144666746 در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

 

مجموعه فریت بار دات کام، عهده دار انجام خدمات بسته بندی بار و ارسال بار به فرانکفورت می باشد . شهر فرانکفورت در آلمان از جمله شهرهایی است که مهاجرین ایرانی در آلمان در آن حضور دارند . هر کدام ازاین مهاجرین ایرانی به دلایل مختلف ازجمله مبادلات اقتصادی، خانوادگی و فرهنگی با وطن خود ایران در تعاملات روزمره می باشند.

با لحاظ این نیاز های روزمره ایرانیان مهاجر در فرانکفورت وجود یک مرکز حمل ونقل هوایی کاملاّ ضروری می باشد، خوشبختانه مرکز حمل و نقل هوایی مهمی بنام فرودگاه بین المللی فرانکفورت دراین شهرتاسیس شده است.که وجود این فرودگاه مهم در شهر فرانکفورت مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به فرانکفورت ازطریق سیستم فریت بار به فرودگاه بین المللی فرانکفورت انجام میگیرد.  مجموعه فریت بار دات کام از این فرودگاه مهم در این شهر جهت ارسال بار از تهران به فرانکفورت و همچنین از سایر شهرهای ایران، استفاده می کند.

 

بیشتر بدانید:  قوانین فریت بار ، سختگیرانه اما موثر

 

برای تسهیل کار شماجهت حمل بار به فرانکفورت مجموعه فریت بار دات کام کار همراه شماست، فقط کافی است درخواست ارسال بار خود را به مجموعه اعلام نمایید مجموعه ما انواع بار را در محل منزل انبار یا دفتر از شما تحویل گرفته ، پس از انجام بسته بندی اصولی بر روی بار شما برای این که به سلامت به فرانکفورت برسد، امور گمرکی را هم در گمرکات کشور مبدا و جهت حمل بار شما به فرانکفورت انجام می دهد. و بارنامه هوایی با بهترین نرخ حمل هوایی به شما تحویل خواهد داد. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد.

  • بسته بندی تخصصی بار جهت فریت بار به شهر فرانکفورت.
  • فریت بار اضافه بار مسافری به فرانکفورت در المان.
  • فریت بار لوازم منزل به فرانکفورت.
  • فریت بار تجاری به فرانکفورت، آلمان.

مدارک لازم جهت ارسال بار به فرانکفورت در آلمان

اگر بارشما کم است و خرده بار محسوب میشود،فریت بار به فرانکفورت در آلمان (ارسال هوایی بار به فرانکفورت) در صورتی که شما از دید قانون تاجر باشید و یا قصد عزیمت به فرانکفورت را داشته باشد، از لحاظ مالی برای شما مقرون بصرفه خواهد بود .شما به عنوان  مسافر باید پاسپورت و بلیط داشته باشید،اگر بلیط و پاسپورت شما بموقع حاضر نشد، و شما بار را برای یکی از آشنایان خود ارسال مینمایید. مجموعه فریت بار دات کام تمامی این کارها را برای شما انجام میدهد و نیازی به ارئه آن مدارک نخواهید داشت.

 

بیشتر بدانید: مدارک لازم جهت فریت بار مسافری از باربری فرودگاه امام چیست؟

 

دربیشتر موارد برای این که بتوان تشریفات گمرکی را، زماتی که بار ارسالی شما به فرانکفورت، تجاری باشد، مانند فرش و مواد غذایی و صنایع دستی ، انجام دهیم ، ارائه فاکتور فروش ، پکینگ لیست و کارت بازرگانی ضرورت دارد.
از آنجایی که مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، تجربه زیادی در رابطه با انجام امور گمرکی در زمینه حمل بار به فرانکفورت در کشور آلمان را دارا میباشد،  این امکان را دارد که شما را ازاین معقوله برهاند و از کارت بازرگانی همکاران برای ارسال بار شما به فرانکفورت نیز استفاده کند. اگرکارت بازرگانی شما در حال حاضر آماده نمی باشد، بهتراست این مطلب را با درمیان بگذارید.
حضور ارسال کننده بار در بیشتر مواقع الزامی نمیباشد. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بار شما را از درب منزل، دفتر و انبار تحویل گرفته و سپس حمل زمینی آن را به ترمینال بار فرودگاه امام خمینی انجام میدهد و به امور گمرکی جهت حمل هوایی آن خواهد پرداخت. اما اگر شما مایل به حضور در فرودگاه هستید این موضوع نیز مشکلی در بر ندارد.
وقتی که شما قصد سفر ندارید تصمیم به ارسال بار یا سوغات به عزیزانتان گرفته اید. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تحویل بار از درب منزل، آن را برای شما به شهر فرانکفورت در آلمان فریت مینماید. فریت بار به فرانکفورت الزام به حضور مسافر و فرستنده کالا در فرودگاه و یا دفتر این مجموعه نخواهد داشت. به این منظور مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی باکمترین هزینه ارسال بار به فرانکفورت ، رزرو کتبی بار شما را از ایرلاین دریافت خواهد نمود، و در کنار بارنامه به شما خواهد داد. در رزرو کتبی شما به این مطلب اشاره شده است که : بطور معمول چیزی درحدود ۴ الی ۵ روز زمان لازم است تا بار شما چه مسافری باشد و یا تجاری به فرانکفورت برسد.

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت حمل بار به فرانکفورت در آلمان

شما میتوانید برای انجام فریت بار به فرانکفورت بامجموعه وب سایت فریت بار دات کام، که اجرای سرویس های متنوع بار هوایی جهت ارسال بار به فرانکفورت راعهده دارمی باشد،هماهنگ شوید.این خدمات شامل بارهای خیلی مختصر مثل چندساک مسافری یا بارهای خیلی سنگین درحد تناژ که حاوی لوازم منزل شماست میشود. اگر شما مسافر یا تاجر باشید میتوانید تمام عملیات بسته بندی بار و ارسال بار به فرانکفورت را بصورت تضمینی به مجموعه ما بسپارید و از خدمات گوناگون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، استفاده نمایید.خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار به فرانکفورت بصورت ذیل میباشد.

الف ) بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به فرانکفورت آلمان

منطقاً بهتر است شما یک سرمای گذاری مفید انجام دهیدو توسط پرسنل مجموعه وب سایت فریت دات کام،بارتان رابرای فریت بار به فرانکفورت بسیار اصولی تر از زمانی که قصد انتقال درون شهری آن را دارید بسته بندی نمائید، به این نکته دقت داشته باشید، درصورتی که بار شما بصورت اصولی بسته بندی نشود. در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی مورد پذیرش قرار نمیگیرد. البته اگر هم در موارد اندک و سهواً پذیرش شود، ممکن است بار در طی فرایند حمل متوجه آسیب شود، هواپیمایی از دادن خسارت شما به بهانه بسته بندی نامناسب طفره خواهد رفت و خسارت بار شما را نمیپردازد. لذا جهت به سلامت رسیدن بار خود یک سرمایه گذاری مفید و منطقی انجام دهید. و وظیفه بسته بندی اصولی آن را به این مجموعه بسپارید. بار در هر وزنی توسط پرسنل باتجربه و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد مورد نظر میشود.

 

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به فرانکفورت آلمان

اگر قصد مسافرت به فرانکفورت را دارید و بیم دارید بارشما از مقدار بار مجاز در پروازهای خارجی بیشتر باشد. به خود نگرانی راه ندهید. میتوانید باخاطری آسوده از خدمات فریت بار به فرانکفورت استفاده کنید. چون هزینه فریت بار به فرانکفورت در آلمان حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. در این راستا بهتر است حداقل ۱۰ روز زودتر از موعد پرواز با این مجموعه هماهنگ نمایید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته ودر صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی مینماییم. سپس به ترمینال کارگو فرودگاه امام خمینی منتقل مینماییم تا امور گمرکی را انجام دهیم.

 

بیشتر بدانید: فریت بار چیست؟ آموزش صفر تا صد فریت بار در فرودگاه امام

 

پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد. بارنامه هوایی شما با نازلترین نرخ ارسال بار به فرانکفورت ( مناسب ترین نرخ فریت بار به فرانکفورت ) صادر میگردد. و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد. در اینصورت شما میتوانید پول خود را ذخیره نمایید زیرا هیچ مبلغی به عنوان جریمه اضافه بار پرداخت نکرده اید.

 

ج) ارسال کارگو به فرانکفورت ، ارسال بار صادراتی به فرانکفورت به صورت تجاری

اگر شما خواهان ارسال کالاهایی ازقبیل فرش دستباف، صنایع دستی و یا سایر اقلام تجاری به فرانکفورت در آلمان هستید،هوشمندانه است اگر از سرویس های متنوع مجموعه وب سایت فریت دات کام شامل: حمل زمینی بار خود به فرودگاه از هر نقطه شهر، انجام امور گمرکی در اسرع وقت و همچنین استفاده از نازلترین نرخ حمل بار به فرانکفورت بهره مند شوید. این روزها مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی بخش بزرگی از بار تجاری که بطور روزمره به فرانکفورت صادر میشود راشامل میگردد.. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام،مدتهاست که ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دست بافت ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به آلمان ارسال مینماید و آمادگی ارائه این سرویس را به سایر تجار مواد غذایی و فرش دست بافت نیز دارا میباشد.

 

د ) ارسال لوازم منزل به فرانکفورت آلمان

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سرویس بسته بندی کاملا اصولی لوازم منزل را باسابقه طولانی در امرحمل بار به فرانکفورت به طور تخصصی به شما ارائه میدهد. همکاران ما در امور بسته بندی کاملاً حرفه ای هستند،بنابراین در منزل شما حضور پیدا میکنند. درصورتی که بار شما به مقداری است که جهت حمل هوایی بار به فرانکفورت در المان مقرون به صرفه باشد. بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده میکنند. وبعد از انتقال بار لوازم منزل شما به پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی، با بهترین نرخ حمل بار به فرانکفورت فرستاده میشود. این امور سخت را به مجموعه ما بسپارید واوقات خوشی راسپری کنید.

 

مراحل فریت بار از پایانه هوشمند بار فرودگاه امام به فرانکفورت

  1. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه
  2. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به فرانکفورت
  3. ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به فرانکفورت در ضورت نیاز
  4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک
  5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس ازتایید شما مبنی بر حمل بار
  6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به فرانکفورت با بهترین نرخ حمل بار به فرانکفورت و دریافت رزرو کتبی باراز هواپیمایی

 

نکات مهم در هنگام تحویل بار در فرانکفورت

پس از اتمام پروسه فریت بار شما از ایران به فرودگاه فرانکفورت، ماموران شرکت هواپیمایی در شهر فرانکفورت از طریق شماره تماسی که به عنوان گیرنده بار در بارنامه شما قید گردیده است تماس میگیرند و رسیدن بار شما به شهر فرانکفورت را اعلام مینماید پس به نفع شماست که برای اطمینان بیشتر از اینکه تماس شرکت هواپیمایی را از دست ندهید،حواستان باشد که:

1. تلفن شما در دسترس باشد
2. هنگام صدور بارنامه دو شماره تلفن ارائه نمایید تا در صورت در دسترس نبودن ، کارمندان ایرلاین بتوانند با شماره دوم تماس بگیرند.

دقت نمایید. این افراد پیگیری مضاعفی برای تماس با شما و تایید رسیدن بارتان نخواهند نمود. پس بهتر است شما دست به کار شده وشخصا با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید و پیگیری کنید که آیا بار شما به فرانکفورت رسیده است یا نه. بعد از اینکه از جانب بار خیالتان آسوده شد می بایست به قسمت بار آن هواپیمایی مراجعه نمایید. و اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. شرکتهای هواپیمایی در قبال تحویل این مدارک به شما هزینه ای از شما خواهند گرفت،این مبلغ هیچ ربطی به مبلغ حمل هوایی بار به فرانکفورت ندارد.
فریت بار به فرانکفورت تحت قوانین سازمان مرزبانی و گمرکات آلمان میباشد. بالطبع مبلغ دریافتی به عنوان عوارض گمرکی با هزینه های عملیاتی فرودگاهی و یا هزینه های انبارداری متفاوت است. بایستی گیرنده کالا در هر فرودگاهی مبالغی جهت خدمات فرودگاهی و انبارداری پرداخت نماید. که این هزینه ارتباطی به پول حمل بار به فرانکفورت در مبدا ندارد. ولیکن این مبالغ تقریبا ناچیز میباشند. همچنین در بیشتر فرودگاهها تا 48 ساعت پس از رسیدن بار به انبار، انبارداری دریافت نمی گردد. پس از طی 48 ساعت بر مبنای حجم و وزن بارتان می بایست به شرکت انباردار هزینه بیشتری پرداخت نمایید. البته که این قوانین در کشورها ، ایالت ها و شهرها متفاوت میباشند.

همچنین گمرکات توسط دولت ها جهت دریافت عوارض از تجار و شهروندان جهت ورود و خروج کالا ایجاد شده اند، لذا توجه داشته باشید که گمرک فرودگاه فرانکفورت قطعا بنا به قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد، میزان این مبلغ بسته به نوع کالای شما و ارزش ان متفاوت خواهد بود .اگر توان برقراری ارتباط ومذاکره خوبی دارید میتوانید امیدوار باشید که در برخورد با ماموران گمرکی از میزان این هزینه بکاهید.