خدمات

فریت بار به مونترال با مناسبترین نرخ

فریت بار به مونترال
4.8/5 - (386 امتیاز)

فریت بار به مونترال کانادا از مبدا فرودگاه امام در ایران

فریت بار به مونترال فارغ از نوع، وزن، حجم و اندازه بار در تخصص ما است. وقتی قصد دارید از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به شهر مونترال کانادا اضافه بار مسافری یا لوازم منزل و یا بار تجاری فریت نمایید(فریت بار به مونترال)، این کار را به مجموعه وب سایت فریت دات کام بسپارید و مطمئن باشید که بارتان سالم و در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به مونترال ارسال میگردد. این مجموعه دارای مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ارائه کامل خدمات حمل هوایی و فریت بار بوده و از پرسنل مجرب و آشنا با صنعت حمل هوایی بهره می جوید.
تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید.

دفتر فرودگاه:02144666746 در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

فریت بار دات کام، خدمات بسته بندی بار و فریت بار به مونترال ( ارسال بار به مونترال ) را عهده دار می باشد. شهر مونترال در کشور کانادا واقع شده. و جمعیت مهاجر زیادی به دلایل مختلف خانوادگی، فرهنگی واقتصادی درتماس و تعامل با هموطنان کشور مادری خود ایران هستند.
فرودگاه بین المللی مونترال دراین شهربه عنوان یک مرکز حمل و نقل هوایی مهم تلقی میشود که پاسخگوی نیاز مهاجرین تمامی کشورها به مونترال از جمله ایرانیان مقیم مونترال که احتیاج به ارتباط با کشور خودشان را دارند می باشد. به علت وجود این فرودگاه مهم در شهر مونترال مقدار زیادی از بار مهاجران از ایران به کانادا، ازطریق فریت بار به مونترال انجام میگیرد.

وب سایت فریت بار دات کام مجری هوایی بار،به شما در ارسال بار به مونترال (فریت بار به مونترال) یاری خواهد رساند. این مجموعه میتواند انواع بار را در محل منزل انبار یا دفتر از شما تحویل بگیرد ، پس از اعمال بسته بندی حرفه ای بر روی بار شما جهت بسلامت رسیدن آن به مونترال امور گمرکی را در گمرک فرودگاه امام و جهت حمل بار شما به مونترال انجام دهد. پس از آن بارنامه هوایی با بهترین نرخ حمل بار هوایی و فریت بار به مونترال صادر می گردد. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد:

بسته بندی تخصصی بار جهت فریت بار به مونترال.
فریت بار اضافه بار مسافری به مونترال.
فریت بار لوازم منزل به مونترال.
فریت بار تجاری به مونترال.

مدارک لازم جهت فریت بار به مونترال از مبدا باربری فرودگاه امام در ایران

وقتی تصمیم به انجام فریت بار به مونترال را دارید قانوناً یا باید تاجر باشید و یا به عنوان مسافر قصد سفر به مونترال را داشته باشید، در هر دو حالت و وقتی بارشما کم حجم و سبک باشد فریت بار به مونترال (ارسال بار به مونترال) با هواپیما برای شما کم هزینه تر خواهد بود. برای رسیدن به این هدف باید بلیط و پاسپورت تهیه نمایید. در شرایطی که و بلیط و پاسپورت حاضر نیست و شما تصمیم بگیرید بار را برای یکی از آشنایان خود در مونترال ارسال نمایید. مجموعه فریت بار دات کام کل پروسه این انتقال رابه عهده خواهد گرفت و نیازی به ارائه بلیط  و پاسپورت نخواهد بود.
اگر بار شما حاوی مقادیر زیادی از فرش ،مواد غذایی و یا صنایع دستی و …  باشد محموله شما تجاری محسوب میشود، دراین موارد ارائه فاکتور فروش ،پکینگ لیست و کارت بازرگانی جهت انجام تشریفات گمرکی  الزامی می باشد،اما از آنجایی که مجموعه وب سایت فریت بار دات کام،تجربه زیادی در انجام امور گمرکی در جهت حمل بار به مونترال را دارد ،میتواند از کارت بازرگانی همکاران برای ارسال محموله شما به مونترال استفاده نماید،اگر شما قصد ارسال بار تجاری دارید اما کارت بازرگانی شما حاضر نیست تنها کافیست این مسئله را به همکاران مجموعه وب سایت فریت دات کام اطلاع دهید.
برای ارسال بار تفاوتی ندارد که ارسال کننده بار طی مراحل ارسال، در محوطه گمرک و یا فرودگاه  حضور داشته باشد. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بارتان را ازمکان مورد نظر شما تحویل گرفته و سپس آن را به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی منتقل خواهدکرد، و سپس کلیه مراحل امور گمرکی بار تان را انجام میدهد تا بتوان با را بصورت هوایی به مونترال منتقل نمود، حضور و یا عدم حضور شما به عنوان ارسال کننده بار ضرورتی ندارد اما اگر خواستید حتما حضورتان در گمرک و فرودگاه بلامانع است.
ممکن است شما تصمیم بگیرید بدون اینکه خودتان به مونترال بروید ،برای دوستان وآشنایان خود در مونترال سوغاتی بفرستید. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تحویل بار از درب منزل، آن را برای شما به شهر مونترال فریت مینماید. فریت بار به مونترال الزام به حضور مسافر و فرستنده کالا در فرودگاه و یا دفتر این مجموعه نخواهد داشت. به این منظور مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ ارسال بار به مونترال ، رزرو کتبی بار شما را از ایرلاین دریافت خواهد نمود، و همراه بارنامه به شما تقدیم خوهد کرد. معمولا در بارنامه شما ذکر میشود که بار شما به عنوان بار مسافری و یا تجاری ظرف مدت ۴الی۵ روز به مقصد خواهد رسید .

خدمات  فریت بار دات کام، جهت ارسال بار هوایی و فریت بار به مونترال

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، مجری سرویس های متنوع بار هوایی جهت ارسال بارهوایی و فریت بار به مونترال میباشد. از چند بسته کوچک وکم وزن تا بسته های بسیار بزرگ حاوی اسباب و اثاثیه منزل شامل این سرویس ها میشوند .در هر حال شما به عنوان مسافر و یا تاجر میتوانید کلیه مراحل بسته بندی و ارسال بار به مونترال را بصورت تضمینی بما بسپارید و از خدمات گوناگون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بهره ببرید. خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار به مونترال بصورت ذیل میباشد:

الف ) بسته بندی کاملا تخصصی انواع بار شما، جهت فریت بار به مونترال

حتما توجه کنید که برای بالا رفتن ایمنی کالای ارسالی شما جهت فریت بار به مونترال، باید نحوه بسته بندی بار خیلی اصولی تر از زمانی باشد که ما فقط کالایی را از یک ازشهر به نقطه دیگر در همان شهر منتقل مینماییم. اگر باورتان به شکل صحیح و حرفه ای بسته بندی نشود در قسمت بار فرودگاه امام خمینی پذیرش نمیشود، و اگر هم بر حسب تصادف بارتان مورد پذیرش قرار گرفت و طی انتقال آسیب دید، شرکت هواپیمایی هیچ تعهدی در رابطه با پرداخت خسارت متقبل نخواهد شد. لذا جهت به سلامت رسیدن بار خود یک سرمایه گذاری مفید و منطقی انجام دهید و وظیفه بسته بندی اصولی آن را به این مجموعه بسپارید. بار در هر وزنی توسط پرسنل مجرب و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد مورد نظر میشود.
توجه داشته باشید، تمامی جعبه های چوبی حاوی بار شما جهت فریت بار به مونترال و دیگر شهرهای کانادا، میبایست سمپاشی شده و مدارک معتبر سمپاشی به بارنامه شما ضمیمه گردیده باشد. در صورتی که جعبه های چوبی محتوی بار شما سمپاشی نشود. بار شما با هزینه شما در فرودگاه مونترال معدوم می گردد. لذا سمپاشی جعبه های چوبی امری مهم در پروسه حمل کالا به مونترال میباشد.

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری،  به مونترال

در صورتی که مسافر مونترال هستید و نگران این هستید که بارتان از مقدار بار مجاز در پرواز به مونترال،بیشتر باشد بهتراست خاطر خود را آسوده کنید، چون هزینه فریت بار به مونترال حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. در این راستا یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ نمایید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی مینماییم. سپس جهت انجام امور گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی حمل مینماییم. پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد. بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار به مونترال ( مناسب ترین نرخ فریت بار به مونترال ) صادر میگردد. و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد. در اینصورت شما با عدم پرداخت جریمه اضافه بار هم در ذخیره پول خود موفق بوده اید و با دستی باز و خیالی راحت بسوی مونترال پرواز خواهید کرد.

ج) فریت بار تجاری به مونترال ، ارسال کارگو به مونترال  

در صورتی که شما قصد ارسال بار تجاری شامل فرش دستباف، صنایع دستی و… خود به مونترال را دارید، با تماس با ما از خدمات حمل زمینی بار خود به فرودگاه از هر نقطه شهر، انجام امور گمرکی درکوتاه ترین زمان و همچنین استفاده از مناسب ترین نرخ حمل بار به مونترال بهره مند شوید. مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی بخش عظیمی از باری که بصورت فریت بار به مونترال صادر میشود را در بر میگیرد . مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دست بافت ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به کانادا ارسال می کند و آمادگی ارائه این سرویس را به سایر تجار مواد غذایی و فرش دست بافت نیز دارا میباشد.

د ) فریت بار لوازم منزل به مونترال، ارسال لوازم خانه به مونترال

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سابقه طولانی در ارائه سرویس تخصصی بسته بندی لوازم منزل جهت حمل بار به مونترال دارد. همکاران مجرب ما در امور بسته بندی، در منزل شما حضور پیدا میکنند. درصورتی که بار شما به مقداری است که جهت حمل هوایی بار به مونترال مقرون به صرفه باشد بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده میکنند. سپس بار لوازم منزل شما به فرودگاه منتقل میگردد. و با بهترین نرخ حمل بار به مونترال فرستاده میشود.

تجربه سخت ارسال لوازم منزل به کانادا را به ما سپرده و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

سایر خدمات فریت بار دات کام، جهت ارسال بارهوایی و فریت بار به مونترال

1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به مونترال

2.ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به مونترال

3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس ازتایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به مونترال با بهترین نرخ حمل بار به مونترال و دریافت رزرو کتبی باراز هواپیمایی

نکات مهم در هنگام تحویل بارتان در شهر مونترال

پس از انجام فریت بار از ایران به فرودگاه مونترال، کارمندان شرکت هواپیمایی در شهر مونترال با شماره تلفن درج شده در بارنامه تحت نام گیرنده کالا تماس میگیرند و رسیدن بار شما به شهر مونترال را اعلام مینماید. توجه داشته باشید که:

1. تلفن شما در شهر مونترال در دسترس باشد.
2. هنگام صدور بارنامه حتی المقدور دو شماره تلفن ارائه نمایید تا در صورت در دسترس نبودن ، کارمندان ایرلاین بتوانند با شماره دوم تماس بگیرند.

توجه به این نکته به نفع خود شماست.پرسنل هواپیمایی تلاش اضافه تر از حیطه وظایفشان برای برقراری تماس با شما انجام نخواهند داد و بهتر است شما خودتان وارد عمل شوید و با شرکت هواپیمایی تماس گرفته و وضعیت بارتان را پیگیری کنید. بعد از اینکه مطمئن شدید بارتان به مونترال رسیده به قسمت بار فرودگاه مونترال مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. شرکتهای هواپیمایی مبلغی را جهت ارائه این مدارک از شما دریافت خواهند نمود. این مبلغ سوای از مبلغ حمل بار به مونترال میباشد.
ارسال بار به مونترال تحت قوانین سازمان مرزبانی و گمرکات کانادا میباشد. طبعا عوارض گمرکی با هزینه های عملیاتی فرودگاهی و یا هزینه های انبارداری متفاوت است. در هر فرودگاهی مبالغی بابت خدمات فرودگاهی و انبارداری می بایست توسط گیرنده کالا پرداخت شود. و این موضوع هیچگونه ربطی به پول حمل بار به مونترال در مبدا ندارد. ولیکن این مبالغ تقریبا ناچیز میباشند. همچنین در بیشتر فرودگاهها تا 48 ساعت پس از رسیدن بار به انبار، انبارداری دریافت نمی گردد.پس از طی 48 ساعت بر مبنای حجم و وزن بارتان می بایست به شرکت انباردار هزینه بیشتری پرداخت نمایید. البته که این قوانین در کشورها ، ایالت ها و شهرها متفاوت میباشند.

دولت ها جهت دریافت عوارض از تجار و شهروندان، جهت ورود و خروج کالا از یک کشور، گمرکات را ایجاد نموده اند،پس توجه داشته باشید که گمرک فرودگاه مونترال قطعا بر اساس قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد، مبلغ این هزینه به نوع کالای شما و ارزش آن بستگی خواهد داشت . البته اگر شما قدرت بیان و روابط عمومی بالایی داشته باشید میتوانید امیدوار باشید که در برخورد با ماموران گمرکی بتوانید در کاهش این میزان تاثیر گذار باشید.