خدمات

فریت بار به میامی با مناسبترین نرخ حمل بار

فریت بار به میامی
4.8/5 - (93 امتیاز)

فریت بار به میامی در ایالات متحده آمریکا

فریت بار به میامی در تخصص پرسنل کارآزموده ما است. هر وقت تصمیم به فریت بار اضافه بار مسافری، لوازم منزل و یا بار تجاری خود از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا شهر میامی واقع درایالات متحده آمریکا گرفتید به مجموعه ما تماس بگیرید و آسوده خاطر باشید که ما بار شما را سالم و در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه منتقل میکنیم. این مجموعه دارای مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری است که مبنای آن ارائه کامل خدمات حمل هوایی و فریت بار بوده و از پرسنل مجرب و آشنا با صنعت حمل هوایی بهره می جوید.

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه:02144666746 در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

 

فریت بار دات کام، خدمات بسته بندی بار و فریت بار به میامی ( ارسال بار به میامی ) را انجام میدهد. شهر میامی واقع درایالات متحده آمریکا ،از جمله شهرهایی است که مهاجرین ایرانی زیادی دارد این مهاجرین مقیم میامی بطور روزمره مبادلات فرهنگی،خانوادگی و اقتصادی بسیاری با کشور مادری خود ایران دارند.
برای برطرف کردن نیاز به مبادله ایرانیان مقیم میامی به ارتباط با کشور خودشان ، وجود مرکز حمل و نقل هوایی مهمی بنام فرودگاه بین المللی میامی دراین شهر کاملا مشکل گشاست. وجود این فرودگاه مهم در شهر میامی باعث شده مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به میامی ازطریق فریت بار به فرودگاه بین المللی میامی انجام میگیرد.
از آنجایی که مجموعه وب سایت فریت بار دات کام مجری هوایی بار میباشد، قادر است شما را در ارسال بار به میامی (فریت بار به میامی) یاری  رساند. این مجموعه انواع بار را در محل منزل انبار یا دفتر از شما تحویل گرفته و برای سالم رسیدن مرسوله شما به میامی آنرا بصورت تخصصی بسته بندی مینماید ،پس از بسته بندی امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا و جهت حمل بار شما به میامی انجام خواهد داد. پس از آن با بصرفه ترین نرخ ممکن به میامی ،بارنامه صادر می گردد. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد:

بسته بندی تخصصی بار جهت فریت بار به میامی.
فریت بار اضافه بار مسافری به میامی.
فریت بار لوازم منزل به میامی.
فریت بار تجاری به میامی.

مدارک لازم جهت فریت بار به میامی

وقتی قصد فریت بار به میامی را داشتید برای این ارسال بار از دیدگاه قانون شما باید بازرگان و یا مسافر باشید که هر دو حالت و وقتی بارشما حجم وزن کمی داشته باشد اصطلاحاً خرده بار باشد فریت بار به میامی (ارسال بار به میامی) با هواپیما برای شما بصرفه می باشد.برای انجام فریت بار مسافری باید بلیط و پاسپورت داشته باشید، ولی ممکن از شرایطی پیش بیاید که بلیط و پاسپورت شما  آماده نباشد و یا شما تصمیم بگیرید بار را برای یکی از آشنایان خود ارسال نمایید. مجموعه فریت بار دات کام تمامی مراحل این انتقال را را عهده دار میشود و نیازی به ارئه بلیط و پاسپورت نخواهد بود.
اگر محموله شما شامل ،فرش دستباف ،مواد غذایی و یا صنایع دستی باشد محموله شما بار تجاری به حساب می آید، برای ارسال این قبیل کالاها ارائه فاکتور فروش ،پکینگ لیست وکارت بازرگانی جهت انجام تشریفات گمرکی دربیشتر موارد الزامی می باشد،اما از آنجایی که مجموعه وب سایت فریت بار دات کام در انجام امور گمرکی در جهت حمل بار به میامی تجربه بالایی دارد ،این امکان رادارد که از کارت بازرگانی همکاران برای ارسال محموله شما به میامی استفاده نماید،اگر شما قصد ارسال بار تجاری دارید اما کارت بازرگانی شما حاضر نیست بهتر است فقط این مسئله را با همکاران مجموعه وب سایت فریت دات کام در میان بگذارید.
نیازی نیست شما به عنوان ارسال کننده بار در فرایند ارسال بار در فرودگاه حضور داشته باشید. بار شما از درب منزل، دفتر و یا انبار توسط مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، تحویل گرفته میشود و بصورت زمینی تا قسمت بار فرودگاه امام خمینی انتقال داده میشود. برای حمل هوایی ،امور گمرکی بار انجام داده میشود. اما اگر شما خودتان علاقه به حضور در فرودگاه دارید این موضوع نیز مشکلی در بر ندارد.
اگر شما میخواهید بار یا سوغات برای آشنایان خود بفرستید و تمایلی به سفر ندارید مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تحویل بار از درب منزل، آن را برای شما به شهر میامی فریت مینماید. فریت بار به میامی الزام به حضور مسافر و فرستنده کالا در فرودگاه و یا دفتر این مجموعه نخواهد داشت. به این منظور مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ ارسال بار به میامی ، رزرو کتبی بار شما را از ایرلاین دریافت خواهد نمود، و همراه بارنامه به شما تقدیم خوهد کرد.

معمولا در رزرو کتبی که دریافت خواهید کرداین موضوع ذکر شده که بارمسافری یاتجاری شما طی۴ الی ۵ روز به مقصد خواهد رسید.

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت فریت بار به میامی

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، مجری سرویس های گوناگون بار هوایی جهت ارسال بار به میامی میباشد، که بسته های کم حجم و کم وزن و بالعکس بارهایی با وزن بسیار زیاد حاوی لوازم منزل شما را شامل میشود. اگر قصدتان سفر و یا تجارت داشته باشد میتوانید کلیه مراحل عملیات بسته بندی و ارسال بار به میامی را بصورت تضمینی بما بسپارید و از خدمات مختلف مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بهره ببرید. خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار به میامی بصورت ذیل میباشد:

الف ) بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به میامی

وقتی شما قصد فریت بار به میامی دارید باید بارتان را تخصصی تر از زمانی که قصد انتقال بار درون شهری دارید ، بسته بندی نمائید.اگر در امر بسته بندی سهل انگاری کنید و بارتان را بصورت تخصصی بسته بندی ننمایید،احتمال بسیار اندکی وجود دارد که بارتان در قسمت بار فرودگاه امام خمینی مورد پذیرش قرار بگیرد. البته اگر یذرش شود و طی مراحل ارسال آسیب ببیند ،هواپیمایی هیچ مسئولیتی درقبال پرداخت خسارت بار به شما متقبل نخواهد شد. پس جهت به سلامت رسیدن بار خود یک سرمایه گذاری مفید و منطقی انجام دهید. و وظیفه بسته بندی اصولی آن را به این مجموعه بسپارید. بار در هر وزنی توسط پرسنل مجرب و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد مورد نظر میشود.
توجه داشته باشید. تمامی جعبه های چوبی حاوی بار شما جهت فریت بار به میامی و دیگر شهرهای ایالات متحده آمریکا، میبایست سمپاشی شده و مدارک معتبر سمپاشی به بارنامه شما الصاق گردیده باشد. در صورتی که جعبه های چوبی محتوی بار شما سمپاشی نشود. بار شما با هزینه شما در فرودگاه میامی معدوم می گردد. لذا سمپاشی جعبه های چوبی امری مهم در پروسه حمل کالا به میامی میباشد.

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به میامی

در پروازهای هوایی مقدار بار مجاز در پرواز شامل محدودیتهایی است که اگر شما تصمیم به سفر به میامی بگیرید باعث نگرانی شما خواهد شد. ‌بهتر است دیگر نگران این محدودیت نباشید،زیرا مجموعه وب سایت فریت دات کام پیشنهاد خوبی برای شما دارد و آن استفاده از خدمات فریت بار به میامی می باشد. چون هزینه فریت بار به میامی حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. در این راستا یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ نمایید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی مینماییم. سپس جهت انجام امور گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی حمل مینماییم. پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد. بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار به میامی ( مناسب ترین نرخ فریت بار به میامی ) صادر میگردد. و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد. در اینصورت شما با عدم پرداخت جریمه اضافه بار هم در ذخیره پول خود موفق بوده اید و با دستی باز و خیالی راحت بسوی میامی پرواز خواهید کرد.

ج) فریت بار تجاری به میامی ، ارسال بار به میامی به صورت تجاری

در صورتی که شما قصد ارسال بار تجاری خود به میامی را دارید. با تماس با ما از خدمات حمل زمینی بار خود به فرودگاه از هر نقطه شهر، انجام امور گمرکی در اسرع وقت و همچنین استفاده از مناسب ترین نرخ حمل بار به میامی بهره مند شوید. قسمت بزرگی از بار تجاری که در حال حاضر بصورت فریت بار به میامی، صادر میشود، شامل مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی میباشد. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سابقه ارسال ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دستباف ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به ایالات متحده آمریکا دارد و آمادگی ارائه این سرویس را به سایر تجار مواد غذایی و فرش دست بافت نیز دارا میباشد.

د ) فریت بار لوازم منزل به میامی

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، دارای سابقه طولانی دراجرای خدمات بسته بندی تخصصی لوازم منزل جهت حمل بار به میامی میباشد. همکاران متخصص ما در امور بسته بندی، در منزل شما حاضر میشوند. اگر بار شما در حدی باشد که جهت حمل هوایی بار به میامی مقرون به صرفه باشد، بار برای حمل هوایی بسته بندی و آماده میشود. سپس بار لوازم منزل شما به فرودگاه انتقال داده میشود. و با بهترین نرخ حمل بار به میامی فرستاده میشود. تجربه سخت ارسال لوازم منزل به ایالات متحده آمریکا را به ما سپرده و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به میامی

1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به میامی

2.ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به میامی

3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس از تایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به میامی با بهترین نرخ حمل بار به میامی و دریافت رزرو کتبی بار از هواپیمایی

نکات مهم در هنگام تحویل بار در میامی

پس از اتمام فریت بار شما از ایران به فرودگاه میامی، پرسنل شرکت هواپیمایی در شهر میامی برای اطلاع رسانی از وضعیت بارتان و اینکه بارتان به شهر میامی رسیده است با شماره تماسی که به نام گیرنده بار در بارنامه ذکر شده تماس میگیرند. توجه داشته باشید که:

1. تلفن شما در دسترس باشد
2. هنگام صدور بارنامه دو شماره تلفن ارائه نمایید تا در صورت در دسترس نبودن ، کارمندان ایرلاین بتوانند با شماره دوم تماس بگیرند.

توجه به این نکته داشته باشید که پرسنل فرودگاه تلاش مداومی جهت ارتباط با شما انجام نخواهند کرد . و بالطبع شما باید منتظر وگوش بزنگ تماس آنها باشید. از طرفی شما میتوانید پیش دستی کنید. با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید و وضعیت بارتان را خودتان جویا شوید. پس از اطمینان از حصول بارتان به میامی می بایست به قسمت بار آن هواپیمایی مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. شرکتهای هواپیمایی مبلغی را جهت ارائه این مدارک از شما دریافت خواهند نمود. این مبلغ سوای از مبلغ حمل بار به میامی میباشد.
ارسال بار به میامی تحت قوانین سازمان مرزبانی و گمرکات ایالات متحده آمریکا میباشد. طبعا عوارض گمرکی با هزینه های عملیاتی فرودگاهی و یا هزینه های انبارداری متفاوت است. در هر فرودگاهی مبالغی بابت خدمات فرودگاهی و انبارداری می بایست توسط گیرنده کالا پرداخت شود. و این موضوع هیچگونه ربطی به پول حمل بار به میامی در مبدا ندارد. ولیکن این مبالغ تقریبا ناچیز میباشند.

همچنین در بیشتر فرودگاهها تا 48 ساعت پس از رسیدن بار به انبار، انبارداری دریافت نمی گردد.پس از طی 48 ساعت بر مبنای حجم و وزن بارتان می بایست به شرکت انباردار هزینه بیشتری پرداخت نمایید. البته که این قوانین در کشورها ، ایالت ها و شهرها متفاوت میباشند.

گمرکات توسط دولت ها جهت دریافت عوارض از تجار و شهروندان جهت ورود و خروج کالا ایجاد شده اند، لذا توجه داشته باشید که گمرک فرودگاه میامی قطعا بنا به قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد، میزان این مبلغ بسته به نوع کالای شما و ارزش ان متفاوت خواهد بود . همچنین قدرت فن بیان و مذاکره شما با ماموران گمرکی در تعیین این میزان تاثیر گذار میباشد.