خدمات

فریت بار به هامبورگ آلمان، با مناسب ترین نرخ ارسال هوایی بار

4.6/5 - (13 امتیاز)

فریت بار از تمامی شهر های ایران به مقصد شهر هامبورگ آلمان

اگر تصمیم به فریت بار،  اضافه بار مسافری، لوازم منزل و یا بار تجاری از پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی تهران تا شهر هامبورگ آلمان را گرفتید، کافیست با مجموعه وب سایت فریت بار دات کام تماس بگیرید، دراین مجموعه تمام سعی ما بر این است که بار شما را درکوتاهترین زمان و با نازلترین قیمت و مهمتر از همه سالم به هامبورگ برسانیم، . این مجموعه دارای مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ارائه کامل خدمات حمل هوایی و فریت بار بوده و از پرسنل مجرب و آشنا با صنعت حمل هوایی بهره می جوید.

 

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر پایانه هوشمند بار فرودگاه امام : 02144666746 در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل : 09129641145

 

مجموعه فریت بار دات کام، خدمات بسته بندی و فریت بار به هامبورگ ( ارسال هوایی بار به هامبورگ ) را عهده دار میباشد. شهر هامبورگ از بنادر مهم کشور آلمان به حساب می آید. مهاجران بسیاری از کشور های مختلف از جمله مهاجران ایرانی در این شهر هستند. افراد مهاجر ساکن دراین شهر به علت های بسیاری با کشور مادری خود، ایران مبادله دارند. مبادلات از قبیل خانوادگی، فرهنگی و اقتصادی که بصورت روزمره بین ایرانیان مقیم هامبورگ و ایران درحال انجام هست.

فرودگاه شهر هامبورگ به عنوان مرکز حمل و نقل هوایی مهم در این شهر محسوب شده و به همین دلیل تاسیس شده است. با در نظر گرفتن نیاز ایرانیان مقیم هامبورگ که احتیاج به ارتباط با کشور خودشان را دارند، مجموعه فریت بار دات کام از طریق این مرکز این نیاز مهاجران ایرانی را مرتفع می سازد و مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به هامبورگ را از طریق این فرودگاه حمل و نقل می نماید. مجموعه فریت بار دات کام از این فرودگاه مهم در این شهر جهت ارسال بار از تهران به هامبورگ  و همچنین از سایر شهرهای ایران، استفاده می کند.

وب سایت فریت بار دات کام پیشگام در صنعت هوایی بار، می تواند به شما در ارسال بار به هامبورگ یاری رساند. این مجموعه قادر خواهد بود انواع بار را در محل منزل انبار یا دفتر از شما تحویل بگیرد ، سپس آن را کاملا حرفه ای بسته بندی نماید تا بارشما به سلامت به هامبورگ برسد، بعد از آن امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا و جهت حمل بار شما به هامبورگ انجام گرفت، بعد ازاین مراحل نوبت به بارنامه هوایی میرسد که با بهترین نرخ حمل به هامبورگ صادر شده ، خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد.

  • بسته بندی تخصصی بار جهت فریت بار به هامبورگ
  • فریت بار اضافه بار مسافری به هامبورگ در آلمان
  • ارسال هوایی لوازم منزل به شهر هامبورگ
  • فریت بار تجاری به هامبورگ آلمان

مدارک لازم جهت فریت بار به هامبورگ

وقتی قصد فریت بار به هامبورگ را داشته باشید قانوناً برای این انتقال باید مسافر یا تاجر باشید. در حالتی که بارشما دارای وزن وحجم کمی باشد بطوریکه بتوانید با خود آن را حمل کنید و فریت آن به هامبورگ (ارسال بار به هامبورگ) با هواپیما برای شما بصرفه باشد. در این صورت شما نیاز به تهیه بلیط و پاسپورت برای این سفر خواهید داشت. البته در صورتی که تهیه بلیط و پاسپورت برای شما مقدور نیست و یا خود قصد مسافرت ندارید مجموعه فریت بار دات کام تمامی امور را در دست گرفته و نیازی به داشتن بلیط و پاسپورت نخواهید داشت.

در برخی مواقع شما قصد فریت بار، فرش و مواد غذایی و صنایع دستی به هامبورگ را دارید. یا به عبارت دیگر شما قصد ارسال بار تجاری به هامبورگ دارید. بالطبع جهت ارسال بار تجاری ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی علاوه بر پاسپورت در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی میباشد.

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با داشتن تجربه بالا در امور گمرکی حمل بار این امکان را دارد که از کارت بازرگانی همکاران جهت ارسال بار شما به هامبورگ نیز اقدام کند. اگربه هر دلیلی کارت بازرگانی شما در حال حاضر آماده نمی باشد تنها کافیست این مورد را به ما تذکر دهید.

ممکن است شما بدون اینکه تصمیم به سفر داشته باشید بخواهید برای عزیزان و آشنایان خود سوغات بفرستید، در این صورت مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تحویل بار از درب منزل، آن را برای شما به شهر هامبورگ فریت مینماید. در فرایند فریت بار به هامبورگ الزامی به حضور فرستنده کالا در فرودگاه و یا دفتر این مجموعه نخواهد بود. تمام مراحل ارسال کالا از درب منزل شما تا تحویل بار به قسمت بار فرودگاه توسط مجموعه وب سایت فریت بار دات کام انجام می شود، سپس بارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ ارسال بار به هامبورگ صادر شده و به همراه رزرو کتبی بار به شما تقدیم خواهد شد. معمولا بارهای مسافری و تجاری به وین طی 4 تا 5 روز به مقصد میرسند. البته این موضوع در رزرو کتبی ارایه شده به شما ذکر شده است.

 

مراحل فریت بار از پایانه هوشمند بار فرودگاه امام به هامبورگ در آلمان

 

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، این توانایی را دارد که بار شما درحجم و وزنی که باشد برای شما به مقصد هامبورگ ارسال نماید. ممکن است بارشما شامل چند جعبه کوچک و یا بالعکس دارای وزن و حجم زیاد مثلاً حاوی لوازم منزل باشد، تاجرین و مسافرین عزیز میتوانند تمام عملیات بسته بندی ارسال بار به هامبورگ را بصورت تضمینی بما بسپارند و از خدمات گوناگون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بهره ببرند. خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار به هامبورگ بصورت ذیل میباشد.

الف ) بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به هامبورگ

قطعا همه می دانیم که بسته بندی صحیح بار در زمان حمل و نقل بسیار مهم میباشد و ما برای فریت بار به هامبورگ باید بسته بندی ها را خیلی تخصصی تر از زمانی که فقط قصد جابجایی درون شهری بار را داریم انجام دهیم، ممکن است شما تخصص بسته بندی اصولی را نداشته باشید و آن را غیر اصولی بسته بندی کنید. درصورتی که بار شما بصورت اصولی بسته بندی نشود در قسمت بار فرودگاه امام خمینی مورد پذیرش قرار نمیگیرد. و در صورت پذیرش نیز تضمینی از بابت سلامت بار شما وجود نخواهد داشت.چرا که اگر بار در پروسه حمل متوجه آسیب شود، هواپیمایی از دادن خسارت شما به بهانه بسته بندی نامناسب طفره خواهد رفت و خسارت بار شما را نمیپردازد. همکاران ما با بسته بندی مناسب این مشکل را برای شما برطرف می کنند. بار در هر وزنی توسط پرسنل مجرب و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد مورد نظر میشود.
توجه داشته باشید. تمامی جعبه های چوبی حاوی بار شما جهت فریت بار به هامبورگ، میبایست سمپاشی شده و مدارک معتبر سمپاشی به بارنامه شما الصاق گردیده باشد. در صورتی که جعبه های چوبی محتوی بار شما سمپاشی نشود. بار شما با هزینه شما در فرودگاه هامبورگ معدوم می گردد.

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به هامبورگ

ممکن است شما هم مانند بسیاری از دیگر مسافران در هنگام سفر به هامبورگ از محدودیت میران بار درپروازهای هوایی آزرده خاطر شوید. به خود نگرانی راه ندهید. میتوانید از فریت بار به هامبورگ استفاده کنید. چون هزینه فریت بار به هامبورگ تقریباً 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. برای انجام این کار یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ نمایید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی مینماییم. سپس جهت انجام امور گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی حمل مینماییم. پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد. بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار به هامبورگ صادر میگردد. و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد. با این روش شما نگران جریمه اضافه بار نیستید و بنابراین در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید و آسوده خاطر مسافرت خواهید کرد.

 

ج) فریت بار تجاری به هامبورگ، ارسال بار به هامبورگ به صورت تجاری

با تماس با ما از خدمات حمل زمینی بار خود به فرودگاه از هر نقطه شهر، جهت حمل بار تجاری خود به هامبورگ و انجام امور گمرکی در اسرع وقت و همچنین استفاده از مناسب ترین نرخ حمل بار به هامبورگ بهره مند شوید. قسمت بزرگی از بار تجاری که در حال حاضر بصورت فریت بار به هامبورگ، صادر میشود، شامل مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی میباشد. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سابقه ارسال ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دست بافت ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به آلمان دارد و آمادگی ارائه این سرویس را به سایر تجار مواد غذایی و فرش دست بافت نیز دارا میباشد.

د ) فریت بار لوازم منزل به هامبورگ

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با داشتن تجربیات ارزنده در ارائه سرویس بسته بندی تخصصی لوازم منزل، شما را در ارسال سالم لوازم منزلتان کمک خواهد کرد. همکاران مجرب ما در امور بسته بندی، در منزل شما حضور پیدا میکنند. درصورتی که بار شما به مقداری است که جهت حمل هوایی بار به هامبورگ مقرون به صرفه باشد. بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده میکنند. سپس بار لوازم منزل شما به فرودگاه منتقل میگردد. و با بهترین نرخ حمل بار به هامبورگ فرستاده میشود. وظیفه ارسال بسته بندی و ارسال لوازم منزل خود را با اطمینان به مجموعه فریت بار دات کام بسپارید.

 

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به هامبورگ

 

  1. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه
  2. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به هامبورگ
  3. ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به هامبورگ در ضورت نیاز
  4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک
  5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس ازتایید شما مبنی بر حمل بار
  6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به هامبورگ با بهترین نرخ حمل بار به هامبورگ و دریافت رزرو کتبی بار از هواپیمایی

 

نکات مهم در هنگام تحویل بار در هامبورگ

 

مراحل تحویل بار در هامبورگ بدین صورت است که پس ازانجام فریت بار شما از ایران به فرودگاه هامبورگ، پرسنل شرکت هواپیمایی در شهر هامبورگ با شماره تلفن درج شده در بارنامه تحت نام گیرنده کالا تماس میگیرند. و رسیدن بار شما به شهر هامبورگ را اعلام مینماید. برای اطمینان از اینکه ماموران هواپیمایی بتوانند بصورت صد در صد با گیرنده تماس بگیرند یک شماره تماس دوم نیز صورت در دسترس نبودن شماره اول به هواپیمایی اعلام فرمایید. چرا که ماموران هواپیمایی تلاش زیادی جهت اعلام رسیدن بارتان نخواهند کرد و اگر شماره شما در دسترس نباشد اطلاع رسانی برای شما رخ نخواهد داد. پیشنهادی که ما برای شما داریم این است که خود نیز پیگیر کالای ارسالی خود باشید و حتی قبل از اینکه ماموران هواپیمایی با شما تماس بگیرند شما با آنها تماس گرفته و پیگیر بار خود باشید.

در صورتی که بار شما به مقصد رسیده باشد می توانید با مراجعه به قسمت بار هواپیمایی هامبورگ با ر خود را به همراه بارنامه و قبض انبار دریافت نمایید. باید در نظر داشته باشید که شرکت های هواپیمایی مبلغی را بابت تسلیم بار نامه از شما دریافت خواهند کرد و این مبلغ هیچ ارتباطی به مبلغ حمل بار ندارد. علاوه بر این مبلغ مبالغی نیز همچون هزینه خدمات فرودگاهی، انبار داری و عوارض گمرکی نیز مازاد بر مبلغ حمل از گیرنده بار دریافت می گردد. طبعا عوارض گمرکی هامبورگ تحت تاثیر قوانین و ضوابط حاکم بر کشور آلمان است. و از کشوری به کشور دیگر متفاوت خواهد بود.میزان عوارض گمرکی بسته به نوع و ارزش کالای شما متغییر است. حتی نحوه تعامل شما با ماموران گمرمی نیز در مقدار این مبالغ تاثیر گذار است.