خدمات

فریت بار به هلیفکس با مناسبترین نرخ حمل

فریت بار به هلیفکس
4.8/5 - (132 امتیاز)

فریت بار به هلیفکس کانادا از فرودگاه امام در تهران

فریت بار به هلیفکس را با ذهنی آزاد و خیالی راحت به ما بسپارید. وقتی تصمیم به انتقال اضافه بار مسافری، لوازم منزل و یا حتی بار تجاری خود گرفتید می توانید فریت بارتان از باربری فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به مقصد هلیفکس را به مجموعه ما سپرده و خیالتان آسوده باشد زیرا این مجموعه با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین پرسنل زبده  و آشنا به صنعت هواپیمایی میتواند شرایطی را فراهم نماید تا مرسوله شما در کوتاهترین زمان ممکن و با قیمتی مقرون به صرفه سالم به مقصد مورد نظرتان برسد.

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه: 02144666746در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

خدمات بسته بندی بار و فریت بار به هلیفکس ( ارسال بار به هلیفکس ) توسط مجموعه فریت بار دات کام انجام میشود. شهر هلیفکس در کشور کانادا از جمله شهرهایی می باشد که مهاجرین ایرانی زیادی ساکنش هستند،واین مهاجرین به علل مختلف ماننند تبادلات خانوادگی،فرهنگی واقتصادی در تماس با کشور مادری خود ایران هستند.
برای رفع این نیاز مهاجرین این شهر منجمله ایرانیان مقیم هلیفکس که احتیاج به ارتباط با کشور خودشان را دارند، مرکز حمل و نقل هوایی مهمی بنام فرودگاه بین المللی هلیفکس دراین شهر وجود دارد. به دلیل وجود این فرودگاه در شهر هلیفکس مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به هلیفکس ازطریق فریت بار به فرودگاه بین المللی هلیفکس انجام میگیرد.
اگر درپی ارسال بار به هلیفکس (فریت بار به هلیفکس) هستید مجموعه فریت بار دات کام به شما یاری خواهد رساند. این مجموعه میتواند انواع بار شما را در محل منزل انبار یا دفتر از شما تحویل بگیرد ، بعد از انجام بسته بندی اصولی بار شما برای سالم رسیدن آن به هلیفکس ،امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا و جهت حمل بار شما به هلیفکس انجام دهد. پس از این مراحل ، بارنامه هوایی با بهترین نرخ حمل بار به هلیفکس صادر می گردد. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد.

بسته بندی تخصصی بار جهت فریت باربه هلیفکس.
فریت بار اضافه بار مسافری به هلیفکس.
فریت بار لوازم منزل به هلیفکس.
فریت بار تجاری به هلیفکس.

مدارک لازم جهت فریت بار به هلیفکس از مبدا ایران

اگر شما قصد فریت بار به هلیفکس را دارید از لحاظ قانونی تاجر بودن یا مسافر بودنتان امری ضروری است. در هر دو صورت و در حجم کم و خرده بار، فریت بار به هلیفکس (ارسال بار به هلیفکس) با هواپیما برای شما بصرفه می باشد. باید بلیط و پاسپورت تهیه نمائید. اگر بلیط و پاسپورت شما حاضر نشد و شما میتوانید بار را برای یکی از آشنایان خود ارسال نمایید. مجموعه فریت بار دات کام انجام تمام مراحل این فرایند را به عهده میگیرد و نیازی به ارئه بلیط وپاسپورت نخواهید داشت.
اگر قصد ارسال فرش ومواد غذایی وصنایع دستی به هلیفکس رادارید درواقع مقصود شما ارسال بار تجاری میباشد، باید فاکتور فروش و پکینگ لیست و کارت بازرگانی برای انجام تشریفات گمرکی ارائه دهید.
از آنجایی که مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، تجربه زیادی در انجام امور گمرکی در زمینه حمل بار به هلیفکس را دارد ،بنابراین می تواند از کارت بازرگانی همکاران جهت ارسال بار شما به هلیفکس نیز استفاده نماید. اگر کارت بازرگانی شما در حال حاضر آماده نمی باشد تنها کافیست این مورد را به ما تذکر دهید.
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بار شما را از درب منزل، دفتر و انبار تحویل گرفته و سپس با حمل زمینی آن را به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی انتقال میدهد و بعد هم امور گمرکی جهت حمل هوایی بار شما را انجام خواهد داد.حضور شما برای این انتقال الزامی ندارد، اما اگر شما تمایل به حضور در فرودگاه دارید این موضوع نیز مشکلی در بر ندارد.
ممکن است شما تصمیم گرفته باشید بدون اینکه به هلیفکس سفرکنید برای عزیزانتان سوغات بفرستید. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بار شما را از درب منزل،تحویل میگیرد و آن را برای شما به شهر هلیفکس فریت مینماید. برای فریت بار به هلیفکس لازم نیست مسافر و فرستنده کالا در فرودگاه و یا دفتر این مجموعه حضور داشته باشند. به این منظور مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ ارسال بار به هلیفکس ، رزرو کتبی بار شما را از ایرلاین دریافت خواهد نمود، و همراه بارنامه به شما تقدیم خوهد کرد. معمولا بارهای مسافری و تجاری به هلیفکس طی 4 تا 5 روز به مقصد میرسند. البته این موضوع در رزرو کتبی ارایه شده به شما ذکر شده است.

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت ارسال بار هوایی و فریت بار  به هلیفکس

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، میتواند خدمات گوناگون و مختلفی جهت ارسال هوابی بار به هلیفکس ارائه دهد، بار شما میتواند بسیار اندک و یا بالعکس دارای وزن و حجم بالا حاوی لوازم منزل باشد ، حال اگر شما مسافر یا تاجر باشید میتوانید تمام مراحل انجام بسته بندی برای ارسال بار به هلیفکس را بصورت تضمینی بما بسپارید و از خدمات گوناگون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بهره ببرید. خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار به هلیفکس بصورت ذیل میباشد:

الف ) بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به هلیفکس

لزوما همه می دانند برای فریت بار به هلیفکس باید مرسوله شما دارای بسته بندی بسیار اصولی تر از زمانی باشد که شما قصد ارسال بار از نقطه در یک شهر به نقطه دیگر درهمان شهر رادارید.
وقتی بار شما بطور اصولی بسته بندی نشود در قسمت بار فرودگاه برگشت داده می شود.اگر به احتمال کم،  پذیرش هم شود و در هنگام حمل آسیبی متوجه بار شما شود، شرکت هواپیمایی به علت بسته بندی نا صحیح هیچ تهعدی در قبال هزینه خسارت وارد شده نخواهد پرداخت. لذا بهتر است جهت به سلامت رسیدن بار خود یک سرمایه گذاری مفید و منطقی انجام دهید. و وظیفه بسته بندی اصولی آن را به این مجموعه بسپارید. مجمعه فریت بار دات کام بار شما را در هر حجم و وزنی توسط پرسنل مجرب و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد مورد نظر میشود.
توجه داشته باشید. تمامی جعبه های چوبی حاوی بار شما جهت فریت بار به هلیفکس و دیگر شهرهای کانادا، میبایست سمپاشی شده و مدارک معتبر سمپاشی به بارنامه شما الصاق گردیده باشد. در صورتی که جعبه های چوبی محتوی بار شما سمپاشی نشود. بار شما با هزینه شما در فرودگاه هلیفکس معدوم می گردد. لذا سمپاشی جعبه های چوبی امری مهم در پروسه حمل کالا به هلیفکس میباشد.

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به هلیفکس

تمام پروازهای خارجی دارای محدودیت مقدار مجاز بار می باشند که این امر باعث تشوبش خاطر مسافرین این پروازها میگردد اگر عازم هلیفکس هستید و ونگران این قضیه هستید. به خود نگرانی راه ندهید. بهترین گزینه استفاده از فریت بار به هلیفکس میباشد. چون هزینه انتقال بار به این روش در حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد،برای انجام این امر یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ شوید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی مینماییم. سپس جهت انجام امور گمرکی به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی حمل مینماییم. پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد. بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار به هلیفکس ( مناسب ترین نرخ فریت بار به هلیفکس ) صادر میگردد. و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد.با انجام این کار شما میتوانید هم پولتان را ذخیره کنید وهم با خیالی آسوده سفر خواهید نمود .

ج) فریت بار تجاری به هلیفکس ، ارسال کارگو به هلیفکس 

در صورتی که شما قصد ارسال بار تجاری خود به هلیفکس را دارید،میتوانید با ما تماس بگیرید و از کلیه سرویس های ما شامل حمل زمینی بار از محل مورد نظرتان به فرودگاه،انجام امور گمرکی در کوتاهترین زمان و مناسب ترین نرخ حمل بار به هلیفکس برخوردار شوید،بیشترین بار تجاری که در حال حاضر بصورت فریت بار به هلیفکس، صادر میشود، شامل مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی میباشد. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سابقه ارسال ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دست بافت ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به کانادا دارد و آمادگی ارائه این سرویس را به سایر تجار مواد غذایی و فرش دست بافت نیز دارا میباشد.

د ) فریت بار لوازم منزل به هلیفکس، حمل اسباب منزل به هلیفکس

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با ارائه سرویس بسته بندی تخصصی لوازم منزل دارای سابقه طولانی جهت حمل بار به هلیفکس میباشد. همکاران مجرب ما در امور بسته بندی، در منزل شما حضور پیدا میکنند. در صورتی که بار شما به مقداری است که جهت حمل هوایی بار به هلیفکس مقرون به صرفه باشد. بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده میکنند. سپس بار لوازم منزل شما به فرودگاه منتقل میگردد. و با بهترین نرخ حمل بار به هلیفکس فرستاده میشود. تجربه سخت ارسال لوازم منزل به کانادا را به ما سپرده و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به هالیفکس

1. بسته بندی اصولی برای فریت بار به هلیفکس

2.ساخت جعبه چوبی برای حمل ایمن تر وسایل شما به هلیفکس

3. تحویل بار از محل مورد نظر شما در مبدا و حمل به فرودگاه

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون الزام به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس از تایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به هلیفکس با بهترین نرخ حمل بار به هلیفکس و دریافت رزرو کتبی باراز هواپیمایی

نکات مهم در هنگام تحویل بار در هلیفکس

 

کارمندان شرکت هواپیمایی در شهر هلیفکس پس از انجام فریت بار شما از ایران به فرودگاه هلیفکس با شماره تماس مذکور در بارنامه تحت نام گیرنده کالا تماس میگیرند. و رسیدن بار شما به شهر هلیفکس را اعلام مینماید. توجه داشته باشید که:

1. شماره ذکر شده در بارنامه شما در دسترس باشد
2. هنگام صدور بارنامه دو شماره تلفن ارائه نمایید تا در صورت در دسترس نبودن ، کارمندان ایرلاین بتوانند با شماره دوم تماس بگیرند.

دقت کنید این افراد برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان تلاشی بیشتر از حد وظایفشان نخواهند نمود. و این شما هستید که باید منتظر تماس باشید . برای اینکه خاطرتان آسوده شود بهتر است شما شخصاً با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید و وضعیت بارتان را جویا شوید.

بعد از اینکه از رسیدن بارتان به هلیفکس آسوده خیال شدید به قسمت بار آن هواپیمایی در فرودگاه مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. البته شرکتهای هواپیمایی مبلغی را جهت ارائه این مدارک از شما دریافت خواهند نمود. این مبلغ مازاد بر مبلغ حمل بار به هلیفکس میباشد.

در هر فرودگاهی بابت خدمات فرودگاهی و انبارداری می بایست مبالغی توسط گیرنده کالا پرداخت شود. و این موضوع هیچ ارتباطی به هزینه حمل بار به هلیفکس در مبدا ندارد. ولیکن این مبالغ تقریبا ناچیز میباشند.

همچنین در بیشتر فرودگاهها هزینه انبار داری تا 48 ساعت پس از رسیدن بار به انبار، دریافت نمی گردد.پس از طی 48 ساعت بر مبنای حجم و وزن بارتان می بایست به شرکت انباردار هزینه بیشتری پرداخت نمایید.این قانون ها در کشورها ، ایالت ها و شهرها متفاوت میباشند.

ارسال بار به هلیفکس تحت قوانین سازمان مرزبانی و گمرکات کانادا میباشد. قطعا عوارض گمرکی با هزینه های عملیاتی فرودگاهی و یا هزینه های انبارداری متفاوت است. دولت ها برای اینکه از تاجرها و ساکنین شهری عوارضی برای ورود وخروج کالا،دریافت کنند،گمرکات را ایجاد نموده اند، پس توجه داشته باشید که گمرک فرودگاه هلیفکس قطعا بنا به قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد، میزان این مبلغ بسته به نوع کالای شما و ارزش ان متفاوت خواهد بود . همچنین قدرت فن بیان و مذاکره شما با ماموران گمرکی در تعیین این میزان تاثیر گذار میباشد.