خدمات

فریت بار به پرث بسرعت و با کمترین هزینه

فریت بار به پرث
4.8/5 - (217 امتیاز)

فریت بار به پرث در کشور استرالیا از فرودگاه امام خمینی

فریت بار به پرث در تخصص ما است. حمل هوایی اضافه بار مسافری، لوازم منزل و یا بار تجاری شما را از ترمینال بار فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا مقصد فرودگاه پرث، در سریعترین زمان و کمترین هزینه حمل بار هوایی انجام خواهیم داد. با این مجموعه تماس بگیرید ما میتوانیم بار شما را بسلامت و  در کوتاهترین بازه زمانی ممکن، با حداقل قیمت به شهر پرث انتقال دهیم . این مجموعه مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ارائه کامل خدمات حمل هوایی و فریت بار را دارا میباشد و از پرسنل مجرب و آشنا با صنعت حمل هوایی بهره می جوید.

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه:02144666749 در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

سایت تخصصی فریت بار دات کام، مجری خدمات بسته بندی بار و فریت بار به پرث ( ارسال بار به پرث ) میباشد. شهر پرث چهارمین شهر بزرگ استرالیا محسوب می‌شود و یکی از مراکز عمده مهاجرین ایرانی در کشور استرالیا می‌باشد. این جمعیت مهاجر به علل گوناگون در تماس با کشور مادری خود، ایران میباشند. مبادلات خانوادگی، فرهنگی و اقتصادی بسیاری بین ایرانیان مقیم پرث و ایران به طور روزمره درحال انجام هست.
با در نظر گرفتن نیاز مبرم ایرانیان مقیم پرث که احتیاج به ارتباط با کشور خودشان را دارند، مرکز حمل و نقل هوایی مهمی بنام فرودگاه بین المللی پرث دراین شهر وجود دارد. به علت وجود این فرودگاه مهم در شهر پرث مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به پرث ازطریق فریت بار به فرودگاه بین المللی پرث انجام میگیرد.
شما میتوانیدبرای ارسال بار به پرث (فریت بار به پرث) از وب سایت فریت بار دات کام یاری بگیرید. این مجموعه میتواند بار شما را در محل منزل، انبار، یا دفتر از شما تحویل بگیرد و بعد از بسته بندی حرفه ای بر روی بار شما برای سالم رسیدن آن به پرث، امور گمرکی را در گمرکات فرودگاه امام و جهت حمل بار شما به پرث انجام دهد. سپس بامقبول ترین نرخ حمل بار به پرث بارنامه شما صادر می گردد. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد:

بسته بندی تخصصی بار جهت فریت بار به پرث.
فریت بار اضافه بار مسافری به پرث.
فریت بار لوازم منزل به پرث.
فریت بار تجاری به پرث.

مدارک لازم جهت فریت بار به پرث از قسمت بار فرودگاه امام در تهران

وقتی شما خواهان فریت بار به پرث باشید از دید قانون باید یا تاجر باشید و یا مسافر. چه تاجر باشید و چه مسافر و در حجم کم و خرده بار، فریت بار به پرث (ارسال بار به پرث) با هواپیما برای شما مقرون بصرفه می باشد. پس حالا برای فریت بار به بلیط و پاسپورت نیاز خواهید داشت. البته در صورتی که بلیط و پاسپورت حاضر نیست و شما تصمیم دارید بار را برای یکی از آشنایان خود ارسال نمایید. مجموعه فریت بار دات کام تمامی امور را دست گرفته و نیازی به ارائه بلیط  و پاسپورت نخواهید داشت.
ممکن است شما تصمیم به ارسال بار تجاری گرفته باشید بر فرض مثال درخواست شما فریت بار به پرث، ارسال فرش و مواد غذایی و صنایع دستی است.برای ارسال بار تجاری ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی میباشد.
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تجربه بالا در انجام امور گمرکی در زمینه حمل بار به پرث این امکان را دارد که از کارت بازرگانی همکاران جهت ارسال بار شما به پرث نیز استفاده نماید اگر کارت بازرگانی شما در حال حاضر آماده نمی باشد تنها کافیست این مورد را به ما تذکر دهید.
در بیشتر مواقع الزامی به حضور فرستنده بار نمیباشد. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بار شما را از درب منزل، دفتر و انبار تحویل گرفته و بعد از حمل زمینی آن به قسمت بار فرودگاه امام خمینی به انجام امور گمرکی جهت حمل هوایی آن خواهد پرداخت. اما اگر شما تمایل به حضور در فرودگاه داشته باشید بلامانع است.
ممکن است شما تمایل به ارسال سوغات به عزیزان خود دارید و قصد سفر ندارید. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تحویل بار از درب منزل، آن را برای شما به شهر پرث فریت مینماید. فریت بار به پرث الزامی به حضور مسافر و فرستنده کالا در فرودگاه و یا دفتر این مجموعه نخواهد داشت. برای انجام این فرایند مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ ارسال بار به پرث ، رزرو کتبی بار شما را از ایرلاین دریافت خواهد نمود، و همراه بارنامه به شما تقدیم خواهد کرد. معمولا بارهای مسافری و تجاری به پرث طی 4 تا 5 روز به مقصد میرسند. البته این موضوع در رزرو کتبی ارائه شده به شما ذکر شده است.

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت فریت بار به پرث

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سرویس های متنوع بار هوایی جهت ارسال بار به پرث را اجرا میکند بار شما شامل چندساک یا بارهایی با وزن تناژ حاوی لوازم منزل شما را شامل میشود. چنانچه شما مسافر یا تاجر باشید میتوانید تمام عملیات بسته بندی ارسال بار به پرث را بصورت تضمینی بما بسپارید و از خدمات گوناگون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بهره ببرید. خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار به پرث بصورت ذیل میباشد:

الف ) بسته بندی تخصصی بار شما جهت فریت بار به پرث

قطعا به این نکته دقت داشته باشید، که بسته بندی جهت فریت بار به پرث، با بسته بندی باری که از نقطه ای در شهر تهران به نقطه ای دیگر ارسال میشود بسیار متفاوت است. درصورتی که بار شما بصورت اصولی بسته بندی نشود. در قسمت بار فرودگاه امام خمینی مورد پذیرش قرار نمیگیرد. البته ممکن است با خوش شانسی بار شما پذیرش شود. که اگر این اتفاق بیفتد و بار در پروسه حمل متوجه آسیب شود، هواپیمایی از دادن خسارت شما به بهانه بسته بندی نامناسب طفره خواهد رفت و خسارت بار شما را نمیپردازد. لذا جهت به سلامت رسیدن بار خود یک سرمایه گذاری مفید و منطقی انجام دهید. و وظیفه بسته بندی اصولی آن را به این مجموعه بسپارید. بار در هر وزنی توسط پرسنل مجرب و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد مورد نظر میشود.
توجه داشته باشید. تمامی جعبه های چوبی حاوی بار شما جهت فریت بار به پرث و دیگر شهرهای استرالیا، میبایست سمپاشی شده و مدارک معتبر سمپاشی به بارنامه شما الصاق گردیده باشد. در صورتی که جعبه های چوبی محتوی بار شما سمپاشی نشود. بار شما با هزینه شما در فرودگاه پرث معدوم می گردد. لذا سمپاشی جعبه های چوبی امری مهم در پروسه حمل کالا به پرث میباشد.

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به شهر پرث در استرالیا

در صورتی که عازم پرث هستید و از محدودیت مقدار بار مجاز در پروازهای خارجی رنج میبرید. به خود نگرانی راه ندهید. پیشنهاد ما استفاده از فریت بار به پرث میباشد. چون هزینه فریت بار به پرث حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. در این راستا یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ نمایید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی مینماییم. سپس جهت انجام امور گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی حمل مینماییم. پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد. بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار به پرث ( مناسب ترین نرخ فریت بار به پرث ) صادر میگردد. و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد. در اینصورت شما با عدم پرداخت جریمه اضافه بار هم در ذخیره پول خود موفق بوده اید و با دستی باز و خیالی راحت بسوی پرث پرواز خواهید کرد.

ج) فریت بار تجاری به پرث ، ارسال کارگو به پرث 

در صورتی که شما قصد ارسال بار تجاری خود به پرث را دارید. با تماس با ما از خدمات حمل زمینی بار خود به فرودگاه از هر نقطه شهر، انجام امور گمرکی در اسرع وقت و همچنین استفاده از مناسب ترین نرخ حمل بار به پرث بهره مند شوید. قسمت بزرگی از بار تجاری که در حال حاضر بصورت فریت بار به پرث، صادر میشود، شامل مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی میباشد. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سابقه ارسال ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دست  بافت ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به استرالیا دارد و آمادگی ارائه این سرویس را به سایر تجار مواد غذایی و فرش دست بافت نیز دارا میباشد.

د ) فریت بار لوازم منزل به پرث، حمل هوایی اسباب و اثاثیه خانه به پرث استرالیا

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با ارائه سرویس بسته بندی تخصصی لوازم منزل دارای سابقه طولانی جهت حمل بار به پرث میباشد. همکاران مجرب ما در امور بسته بندی، در منزل شما حضور پیدا میکنند. درصورتی که بار شما به مقداری است که جهت حمل هوایی بار به پرث مقرون به صرفه باشد. بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده میکنند. سپس بار لوازم منزل شما به فرودگاه منتقل میگردد و با بهترین نرخ حمل بار به پرث فرستاده میشود.

تجربه سخت ارسال لوازم منزل به استرالیا را به ما سپرده و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به پرث

1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به پرث

2.ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به پرث

3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس از تایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به پرث با بهترین نرخ حمل بار به پرث و دریافت رزرو کتبی باراز هواپیمایی

نکات مهم در هنگام تحویل بار در پرث

پس از انجام فریت بار شما از ایران به فرودگاه پرث، پرسنل شرکت هواپیمایی در شهر پرث با شماره تلفن درج شده در بارنامه تحت نام گیرنده کالا تماس میگیرند. و رسیدن بار شما به شهر پرث را اعلام مینماید. توجه داشته باشید که

1. تلفن شما در دسترس باشد
2. هنگام صدور بارنامه دو شماره تلفن ارائه نمایید تا در صورت در دسترس نبودن ، کارمندان ایرلاین بتوانند با شماره دوم تماس بگیرند.

حتما به این نکته توجه داشته باشید. این افراد تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند نمود. و این شما هستید که میبایست گوش به زنگ باشید که این اعلان به شما شود. از طرفی شما میتوانید پیش دستی کنید. با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید و وضعیت بارتان را خودتان جویا شوید. پس از اطمینان از حصول بارتان به پرث می بایست به قسمت بار آن هواپیمایی مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. شرکتهای هواپیمایی مبلغی را جهت ارائه این مدارک از شما دریافت خواهند نمود. این مبلغ سوای از مبلغ حمل بار به پرث میباشد.

در هر فرودگاهی مبالغی بابت خدمات فرودگاهی و انبارداری می بایست توسط گیرنده کالا پرداخت شود. و این موضوع هیچگونه ربطی به پول حمل بار به پرث در مبدا ندارد. ولیکن این مبالغ تقریبا ناچیز میباشند.

همچنین در بیشتر فرودگاهها تا 48 ساعت پس از رسیدن بار به انبار، انبارداری دریافت نمی گردد.پس از طی 48 ساعت بر مبنای حجم و وزن بارتان می بایست به شرکت انباردار هزینه بیشتری پرداخت نمایید. البته که این قوانین در کشورها ، ایالت ها و شهرها متفاوت میباشند.

ارسال بار به پرث تحت قوانین سازمان مرزبانی و گمرکات استرالیا میباشد. طبعا عوارض گمرکی با هزینه های عملیاتی فرودگاهی و یا هزینه های انبارداری متفاوت است. گمرکات توسط دولت ها جهت دریافت عوارض از تجار و شهروندان جهت ورود و خروج کالا ایجاد شده اند، لذا توجه داشته باشید که گمرک فرودگاه پرث قطعا بنا به قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد، میزان این مبلغ بسته به نوع کالای شما و ارزش ان متفاوت خواهد بود . همچنین قدرت فن بیان و مذاکره شما با ماموران گمرکی در تعیین این میزان تاثیر گذار میباشد.