راهنمای فریت بار

بسته بندی تخصصی فریت بار ، فریت بار فرودگاه امام

بسته بندی تخصصی فریت بار
4.6/5 - (80 امتیاز)

هنگامی که شما قصد ارسال باری را با هواپیما داشته باشید ، قطعا انتخاب این روش حمل دلایلی داشته است ! مانند سرعت ارسال بار به صورت هوایی و همین طور در دسترس بودن آن و همچنین شبکه گسترده ارسال بار به صورت هوایی . اما در کنار تمامی این ویژگی ها باید توجه داشته باشید اگر قصد ارسال سالم بار خود را از طریق هواپیما دارید حتما باید اصول بسته بندی تخصصی فریت بار را نیز رعایت نمایید.
ما در این مقاله سعی داریم ، شما را با اصول بسته بندی تخصصی فریت بار آشنا کرده تا بتوانید در کنار لذت بردن از ویژگی های مثبت حمل هوایی بار ، بارتان را نیز سالم به مقصد برسانید.
نکته مهمی که کمتر به آن توسط ارسال کنندگان بار به صورت هوایی و مسافران توجه می شود تفاوت های ارسال بار هوایی با ارسال بار زمینی و دریایی است ، حال این سوال برای شما پیش می آید که چه تفاوت هایی؟؟
اولین تفاوت در ارسال بار به صورت هوایی با سایر روش ها توجه به نحوه حمل آن در فرودگاه های مبدا و مقصد و چینش آن در هواپیما بوده که در این مرحله احتمال بروز خسارت به بار شما بسیار وجود دارد ، حالا چرا ؟
اول اینکه عمده کارمندان یا کارگران مستقر در فرودگاه های جهان به خصوص در فرودگاه های پر رفت و آمد دنیا مثل فرودگاه دبی و سایر فرودگاه هایی که به عنوان فرودگاه های ترانزیت مقصد مسافران است . به دلیل حجم بالای جا به جایی چمدان و بار ناخواسته نمی توانند با دقت و تخصص کافی بار شما را جا به جا و حمل نمایند ، فلذا اگر شما از اصول بسته بندی تخصصی فریت بار آگاه نباشید بار شما در حین حمل آسیب خواهد دید.
نکته دیگر که باعث می شود بار شما در معرض آسیب قرار گیرد تکان های ناگهانی هواپیما در هنگام پرواز مخصوصا در مسیرهای طولانی و در شرایط آب و هوایی نامناسب است البته که بار شما توسط تسمه های قسمت بار هواپیما مهار شده ولی این تکان ها باعث شده حتی اندکی بار شما جا به جا شده و ممکن است اگر اصول بسته بندی تخصصی فریت بار در آن رعایت نشده باشد آسیب جدی به بارتان وارد شود.
حال نوبت آن است که چند نکته مهم و کلیدی در مورد بسته بندی تخصصی فریت بار برای شما بیان کنیم.
اول اینکه اگر بار شما تجاری بوده حتما به اصول بسته بندی بار تجاری یا کالای خطرناک توجه داشته باشید پیشنهاد میکنیم ، اگر ارسال کننده کالای خطرناک هستید حتما به صفحه راهنمایی کالای خطرناک شرکت سفیران مراجعه نمایید.
و اگر ارسال کننده اضافه بار مسافری و یا قصد فریت بار لوازم منزل را دارید با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.
اگر در بار شما لوازم شکستنی وجود ندارد ، لوازم و وسایل خود را در کارتن های مخصوص حمل هوایی بار قرار داوه و نهایتا گونی پیچ کرده و با تسمه و چسب و سلیفون محکم ببندید ، ولی اگر بار شما حاوی لوازم شکستنی بوده حتما از جعبه چوبی برای قرار دادن بار داخل آن استفاده کرده و همچنین با نایلون حباب دار و یا با لباس ها و وسایل شخصی خود بین وسایل خود را پر نمایید.
ما به شما پیشنهاد میکنیم که بسته بندی فریت بار را به مجموعه ما سپرده تا به صورت حرفه ای بنا بر حجم بار شما و نوع آن ، در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه بارتان را بسته بندی کنیم.
ما پیشنهادمان برای بارهای شما قراردادن آن بر روی پالت و شرینک کردن آن است تا در تمامی مراحل حمل توسط لیفتراک حمل شده تا آسیب نبیند. همچنین استفاده از جعبه چوبی برای لوازم حجیم و شکستنی پیشنهاد ما به شما بوده.
اگر نیاز به مشاوره بسته بندی فریت بار دارید ، همین حالا با ما تماس بگیرید.