راهنمای فریت بار

شرکت های فریت بار ، معتبر یا نا معتبر

شرکت های فریت بار
4.2/5 - (46 امتیاز)

درباره شرکت های فریت بار بیشتر بدانید

اگر تا به حال قصد ارسال بار از طریق هوایی از ایران به خارج کشور را خودتان و یا یکی از دوستان و آشنایان و یا نزدیکانتان داشته حتما برای استعلام نرخ فریت بار با شرکت های فریت بار مختلف در تماس بوده اید ، در این زمان هست که باید به چند نکته مهم در ارتباط با فورواردرها توجه داشته باشید.
اول اینکه حتما از فورواردرهایی استعلام نرخ فریت بار بگیرید که حتما از سازمان هواپیمایی کشوری مجوز رسمی داشته باشند و حتما دفاتر فروشی در فرودگاه امام و شهر تهران و یا مراکز استان ها داشته باشند ، خیلی از واسطه ها و دلال ها هستند که خودشان را به جای حمل کننده های بار جا می زنند اما این واسطه ها علاوه بر اینکه هیچ تعهدی در مورد ارسال به موقع و صحیح و سالم بار شما ندارند همچنین قیمت های نجومی جهت فریت بار شما اعلام می نمایند.
راه های شناخت شرکت های فریت بار معتبر علاوه بر داشتن مجوز رسمی ، داشتن دفتر در قسمت پایانه هوشمند بار فرودگاه امام که درگاه اصلی فریت بار از ایران به خارج از کشور می باشد است.
نکته مهم دیگر که باید به آن توجه داشته باشید سابقه آن شرکت فریت بار در صنعت فریت و حمل هوایی بار هست و متاسفانه در بین واسطه ها و کار چاق کن ها و دلال ها در سال های اخیر خرید و فروش مجوز کاغذی شرکت های فورواردی در بین افراد بی تجربه باب گردیده است ، شرکت های فریت بار بسیاری حتی با داشتن لوح هواپیمایی کشوری اما بدون داشتن سابقه کاری کافی در تمام نقاط کشور و بدون هیچگونه نظارت و برنامه ریزی به صورت قارچ گونه ای در حال رشد بوده و می باشند ، لذا داشتن سابقه و اعتبار بسیار در کیفیت حمل بار شما حائز اهمیت می باشد.
یکی از نکاتی که در زمان استعلام تعرفه فریت بار مسافری و یا هزینه فریت بار تجاری باید مد نظر داشته باشید این است که هیچگاه در دام واسطه ها نیفتید !! زیرا واسطه ها علاوه بر دریافت هزینه بیشتر  هیچگونه دفتر و مکان ثابتی جهت پیگیری های بعدی در صورت بروز مشکل برای بار شما ندارند.
در خیلی از موارد همین واسطه ها اقدام به ساخت وبسایت های جعلی کرده و با پرداخت هزینه های تبلیغاتی خود را به صفحات اول جست و جو رسانده و با اعلام نرخ هایی بعضا بیشتر از تعرفه های شرکت های فریت بار اقدام به گرفتن بار مسافران و یا صادر کنندگان کرده و مشکلاتی را برای فرستنده کالا به وجود می آورند لذا باید توجه داشته باشید که این وبسایت ها و واسطه ها هیچگونه مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری ندارند بنابراین بعده ها نیز هیچ مرجع قانونی برای پیگیری موارد احتمالی که پیش خواهد آمد وجود نخواهد داشت.

حال بعد از این نکات اصلی شما باید به دنبال ارزش افزوده باشید ، که از طریق آن ها نصیب شما خواهد شد ، مانند شرکت فریت باری که خودش خدمات بسته بندی تخصصی و حرفه ای فریت بار را انجام می دهد و یا برای نگهداری بار شما تا زمان ارسال ، انبار ایمن و مجهز به سیستم های امنیتی دارند ، و یا می توانند از صفر تا صد خدمات گمرکی بار شما را انجام دهند و همچنین پیک آپ بار شما را از درب منزل به عهده می گیرند ، این شرکت ها می توانند گزینه های بهتری برای ارسال بار شما به صورت هوایی باشند.
ویژگی دیگر ارائه نرخ های منصفانه و پاسخگویی مناسب پرسنل تا زمان تحویل بارشما در مقصد بوده ، نکات مهمی هستند که شما در هنگام انتخاب شرکت های فریت بار باید مد نظر داشته باشید.
شرکت خدمات بار سفیران با بیش از نیم قرن تجربه با دارا بدون مجوز رسمی هواپیمایی کشوری با داشتن سه دفتر در شهر تهران و همچنین دفتر مستقر در ترمینال بار فرودگاه امام ( دفتر شماره 13) و همچنین پرسنل آموزش دیده و مجرب در زمینه فریت بار و بسته بندی تخصصی فریت بار و انجام امور گمرکی آماده ارائه خدمات به شما می باشد.
حال اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد فریت بار مسافری و مراحل آن را دارید همین الان با کارشناسان فریت بار ( شرکت خدمات بار هوایی سفیران ) تماس حاصل کرده و یا به صفحه راهنمایی مراحل فریت بار ما مراجعه نمایید.