راهنمای فریت بار

فریت بار از ایران ، مزایا و معایب

فریت بار از ایران
4.3/5 - (47 امتیاز)

در چند سال اخیر شاید به این فکر کرده باشید که با وجود تحریم های آمریکا و اروپا آیا کماکان امکان ارسال بار از ایران وجود دارد یا خیر ؟
در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که بعد از تصویب برجام ایرلاین های خارجی زیادی نظیر ایرفرانس ، بریتیش ایرویز و … پروازهای خود را از ایران و همچنین به ایران از سر گرفتند ، و این مورد نیز باعث رونق صنعت فریت بار از ایران شد.
اما با خروج آمریکا از برجام ، مجددا خیلی از ایرلاین ها پروازهای مسافری و باری خود را از ایران قطع کردند این مورد نمی توان گفت به طور کامل باعث فلج شدن ارسال هوایی بار از ایران شد اما قطعا” بی تاثیر هم نبوده!
از تاثیرات مثبت این اتفاق، رونق فریت بار ایرلاین های داخلی بوده و تاثیر منفی آن کاهش پروازهای مستقیم به کشورهای اروپایی و شهرهای آمریکا بوده.

مزیت های ارسال بار از ایران

از مزیت های ارسال بار هوایی از ایران چه به صورت فریت بار مسافری و چه فریت بار تجاری می توان به سرعت بالای رسیدن بار به مقصد اشاره کرد !!!
هزینه های مناسب ارسال بار از ایران از دیگر مزیت های ارسال هوایی بار از ایران بوده که نسبت به فریت بار در کشورهای دیگر بسیار پایین تر بوده.
امنیت فریت بار از ایران به دلیل قوانین داخلی و رعایت قوانین بین المللی فریت بار در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی توسط حراست بسیار بالا بوده.
از دیگر مزیت های فریت بار از ایران امکان ارسال بار مسافری و بار تجاری تقریبا به تمامی نقاط دنیا که البته در شرایط تحریم های کنونی به طور غیر مستقیم به خیلی از کشورها صورت می گیرد.
اگر چنانچه قصد ارسال بار از ایران را دارید و نیازمند مشاوره راهنمایی هستید پیشنهاد می کنیم جهت راهنمایی فریت بار مسافری همین حالا با ما تماس حاصل نمایید.