راهنمای فریت بار

قوانین فریت بار ، سختگیرانه اما موثر

قوانین فریت بار
Rate this post

قوانین جدید و سخت گیرانه فریت بار

وضع جدیدترین قوانین فریت بار توسط حراست ترمینال بار فرودگاه امام جهت افزایش امنیت حمل بار این روزها به مسئله ای مهم در ترمینال هوشمند فریت بار بین شرکت های حمل کننده بار و مسافرانی که قصد حمل بار هوایی را دارند تبدیل شده است.

این قوانین فریت بار هر چند که چند وقتی هست که باعث کند شدن پروسه فریت بار در ترمینال بار فرودگاه امام شده است اما قطعا باعث افزایش امنیت یشتر در حوزه حمل بار با هواپیما و از طرف دیگر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر می باشد.

اگر بخواهیم به بررسی عمیق تر در زمینه چرایی وضع جدیدترین قوانین فریت بار باشیم باید بگوییم دلیل اصلی این اتفاق کشف چندیدن محموله مواد مخدر در بارهای تجاری و مسافری بوده که سر بزنگاه توسط مامورین حراست فرودگاه کشف و ضبط شده است.

حال به شرح چندین مورد از جدیدترین قوانین فریت بار در ادامه این مطلب برای آشنایی بیشتر شما خوانندگان سایت فریت بار می پردازیم.
یکی از قوانین فریت بار حضور مسافر و یا فرستنده بار شخصا با مدارک شناسایی معتبر در هنگام ارسال بار به صورت هوایی در پایانه هوشم

ند فریت بار فرودگاه امام خمینی هست که این دستورالعمل توسط نیروی انتظامی و حراست گمرک ابلاغ شده و به آن تاکید شده.

نکته قابل توجه این است که حتما باید شخص فرستنده که نام آن در بارنامه آمده با مدارک شناسایی معتبر مانند کارت ملی هوشمند ، پاسپورت و شناسنامه حضور یابند.

جدیدترین قوانین که باید اینجا به آن اشاره شود ، همراه داشتن بلیط مسافر برای مقصدی که قصد ارسال بار به آن دارد می باشد که البته این موضوع مقداری ارسال بار هوایی را برای کسانی که خود مسافر نبوده و قصد ارسال بار برای یکی از دوستان یا بستگان خود در خارج از کشور را دارند سخت و محدود می نماید.

پس در نهایت اگر بخواهیم جمع بندی داشته باشیم نسبت به این قوانین که به تازگی توسط نهادهای مسئول وضع و اعمال شده است ، باید بگوییم این قوانین به دو قسمت تقسیم می شود اول احراز هویت فرستنده کالا با حضور در ترمینال هوشمند فریت بار واقع در فرودگاه امام با مدارک شناسایی معتبر ( کارت ملی هوشمند ، پاسپورت و شناسنامه ) و این مورد جهت انجام امور گمرکی و حراستی می باشد و دوم همراه داشتن بلیط مسافری معتبر به نام ارسال کننده بار به همان مقصد بار که البته لزومی ندارد ایرلاین و زمان بلیط با زمان و ایرلاین ارسال کننده بار که در بارنامه ذکر شده یکسان باشد.
حال پیشنهاد ما به شما این است که برای اینکه در این پروسه پیچیده فریت بار با توجه به جدیدترین قوانین با مشکل مواجه نشوید همین ابتدا کار حمل هوایی بار خود را به متخصصان ما در مجموعه فریت بار بسپارید برای شروع همین حالا با 02144666746 تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی نمایند.