راهنمای فریت بار

فریت بار مسافری و 5 نکته مهم آن …

فریت بار مسافری
4.5/5 - (73 امتیاز)

در این مقاله سعی داریم مهمترین نکاتی که باید در فریت بار مسافری به آن توجه داشته باشید و به طور خلاصه و مفید برایتان بیان کنیم ، نکاتی که که هر چند ساده اما مهم که در تجربه سالیان مجموعه ما از ارسال بار هوایی به آن رسیده که دانستن آن برای شما خالی از لطف نبوده و کمک میکند به شما که در این پروسه پردردسر فریت بار مسافری با مشکلات کمتری مواجه بشوید و ساده و بی دردسر بارتان را به مقصد مورد نظرتون برسانید.

1- اطلاع از وزن و حجم بار قبل از هر اقدامی
اگر قصد مهاجرت یا ارسال اضافه بار مسافری دارید باید قبل از هر کاری ، آن وسایل را که قصد ارسالشان را دارید ، مشخص کنید، و طبق دستورالعملی که در مقاله نحوه محاسبه وزن فریت بار ما آمده است ، وزن بارتان را محاسبه کنید.

2- بسته بندی تخصصی فریت بار مهم تر از هر کاری
اگر قصد ارسال وسایل منزل را از طریق هوایی دارید ، پیشنهاد می کنیم حتما مقاله مربوط به فریت بار لوازم منزل ما را بخوانید ، که از ممنوعات ارسال هوایی بار و نکات کلیدی آن با خبر بشوید ، و از همه مهم تر توجه داشته باشید بسته بندی فریت بار با بسته بندی اسباب کشی و یا ارسال بار به صورت زمینی متفاوت بوده و چون بار شما در شرایط خاص ارسال خواهد شد باید بسته بندی ویژه ای نیز داشته باشد.

3- دوری از دلال ها و اعتماد به شرکت های فریت بار دارای مجوز و با تجربه درخشان
زمانی که وزن و حجم بارتان را برای فریت بار مسافری متوجه شدید ، حال زمان آن هست که با شرکت های فریت بار تماس گرفته تا از آن ها نرخ ارسال بار هوایی را استعلام نمایید ، برای همین پیشنهاد می کنیم برای راهنمایی بیشتر در زمینه انتخاب شرکت های معتبر و دوری از دلال ها حتما مقاله سایت ما مرتبط با شرکت های فریت بار را بخوانید.

4- حتما با نحوه محاسبه هزینه فریت بار مسافری آشنا بشوید !
برای اینکه زمانیکه با شرکت های فریت بار تماس میگیرید ، دقیق تر از نحوه محاسبه هزینه فریت بار مسافری اطلاع داشته باشید ، پیشنهاد می کنیم مقاله سایت ما درباره نحوه محاسبه هزینه فریت بار را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید مناسب ترین نرخ فریت بار را پیدا کنید ، البته خیلی از دلال ها برای جذب شما قیمت اولیه پایینی اعلام کرده اما تا انتهای کار، هزینه های جانبی دیگر را با عناوین مختلف از شما اخذ خواهند کرد و همیشه به این نکته توجه داشته باشید که هر ارزانی بی علت نیست ….

5- همیشه لازم نیست همه کار ها را خودمان انجام دهیم ، گاهی اعتماد نیاز است . . .
برخی از مسافران هستند که فکر می کنند که اگر تمامی مراحل فریت بار مسافری را خودشان انجام دهند از نظر مالی به نفع آن ها خواهد بود ! اگر شما نیز از این دسته از مسافران و ارسال کنندگان بار هستید ، پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه پا به این ورته پر دردسر بگذارید صفحه راهنمایی ما در مورد نحوه فریت بار از فرودگاه امام خمینی را با دقت مطالعه کرده ! تا شاید تا حدودی نظرتان در مورد انجام آن به صورت شخصی تغییر پیدا کند.

در نهایت اگر نیازمند به هرگونه مشاوره در زمینه فریت بار مسافری دارید ، همین حالا با کارشناسان مجموعه فریت بار تماس بگیرید.