4.7/5 - (76 امتیاز)

مدارک لازم جهت فریت بار مسافری از باربری فرودگاه امام چیست؟

 

در صورتی که مایل به انجام تشریفات گمرکی جهت فریت بار لوازم شخصی خودتان از باربری فرودگاه امام خمینی هستید ، کارت ملی ، پاسپورت و یک پرینت از بلیط مسافری خود را به همراه بارتان  به قسمت باربری فرودگاه امام بیاورید ، در صورتی که مایل باشید می توانید جهت تسریع امور یک کپی از مدارک خود نیز قبل از آمدن به فرودگاه گرفته تا جهت گرفتن کپی در قسمت فریت بار معطل نشوید .

 

مدارک لازم جهت فریت بار تجاری (کارگو) از باربری فرودگاه امام چیست؟

 

  • معرفی نامه نماینده بازرگان، یا شرکت صادرکننده جهت انجام امور گمرکی در گمرک فرودگاه امام خمینی، جهت صادرات در سربرگ شرکت با مهر و امضا، اولین چیزی است که شما احتیاج دارید.
  • کارت بازرگانی جهت صادرات بار و حمل هوایی از الزامات می باشد .
  • در صورتی که بار شما ساخت ایران نباشد جهت صادرات آن کلیه مدارک مبنی بر واردات قانونی آن از گمرکات جمهوری اسلامی ضروری می باشد .
  • در موارد خاص مانند صادرات زعفران برگه استاندارد واحد فروشنده یا تولیدی حتما باید حاضر باشد ، محصولات غذایی از واحد های تولیدی معتبر احتیاج به برگه بهداشت آن واحد تولیدی و مجوز تولید دارد .
  • وسایل صنعتی نیز برای موارد بالا احتیاج به برگه استاندارد دارد .
  • محصولات آزمایشگاهی و پتروشیمی، احتیاج به عرضه برگه MSDS و همچنین در صورت نیاز آنالیز آزمایشگاه دارند.

من مسافر نیستم ، آیا می توانم بار خود را فریت کنم ؟

 

در صورتی که شما مسافر نیستید ، و یکی از بستگان شما به تازگی از کشور خارج شده است و قصد دارید مقداری خوراکی به همراه لوازم شخصی و یا اضافه بار به جا مانده ایشان به مقصد مورد نظر بفرسید، تنها کافیست با ما تماس حاصل کنید ، پرسنل سایت تخصصی فریت بار دات کام قادر خواهند بود این وسایل شما را در اسرع وقت از طریق فریت بار به فرودگاه مورد نظرتان برسد.

 

education (1)

آموزش صفر تا صد فریت بار در فرودگاه

law-book (1)

قوانین فریت بار در باربری فرودگاه امام

checklist (1)

شرایط فریت بار در باربری فرودگاه امام