خدمات

فریت بار به ادلاید با نازلترین نرخ حمل هوایی

فریت بار به آدلاید
4.6/5 - (86 امتیاز)

فریت بار به ادلاید در کشور استرالیا از ایران

فریت بار به ادلاید را با خیالی راحت و آسوده به پرسنل مجرب و آموزش دیده این مجموعه بسپارید. این مجموعه اضافه بار مسافری، لوازم منزل و یا بار تجاری شما را از ترمینال بار فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا فرودگاه شهر ادلاید انتقال می دهد. از مزایای خدمات این مجموعه می توان به، بسلامت رسیدن کالای شما در کوتاهترین زمان و کترین هزینه اشاره کرد. این مجموعه دارای مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری و دارای پرسنل مجرب در صنعت حمل و نقل هوایی است.

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه:02144666746
در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل : 09129641145

 

آدلاید یکی از مراکز  تمرکز و اسکان مهاجرین ایرانی در استرالیا است.  این مهاجران مبادلات خانوادگی، فرهنگی و اقتصادی بسیاری با ایران دارند. ادلاید دارای بنادر متعدد در امر حمل و نقل دریایی است. با در نظر گرفتن نیاز ایرانیان و سایر مهاجرین مقیم این شهر، مراکز حمل و نقل هوایی و دریایی مهمی در شهر ادلاید وجود دارد. به همین علت مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به استرالیا از طریق مراکز حمل منجمله فرودگاه این شهر به ادلاید انجام میگیرد.
وب سایت فریت بار دات کام مجری خدمات هوایی بار، شما را در ارسال بار به ادلاید (فریت بار به ادلاید) یاری خواهد رساند. این مجموعه قادر خواهد بود انواع بار را در محل منزل انبار یا دفتر از شما تحویل بگیرد ، پس از اعمال بسته بندی حرفه ای بر روی بار جهت به سلامت رسیدن آن به ادلاید امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا و جهت حمل بار شما به ادلاید انجام دهد. پس از آن بارنامه هوایی با بهترین نرخ حمل بار به ادلاید صادر گردد. خدمات بار در این مجموعه به شرح ذیل می باشد:

بسته بندی بار با حضور پرسنل متخصص بسته بندی جهت فریت بار
فریت بار اضافه بار مسافری به ادلاید.
فریت بار لوازم منزل به ادلاید.
فریت بار تجاری به ادلاید.

مدارک لازم جهت فریت بار به شهر ادلاید از فرودگاه امام خمینی تهران

اگر قصد فریت بار به ادلاید ، در حجم کم  را دارید، فریت بار با هواپیما مقرون به صرفه است . برای این کار شما نیاز به بلیط و پاسپورت خواهید داشت. اگر بلیط و پاسپورت حاضر نباشد و شما بار را برای یکی از آشنایان خود ارسال مینمایید ، مجموعه فریت بار دات کام این کار را بدون بلیط و پاسپورت انجام خواهد داد.
ولی اگر بار ارسالی شما تجاری باشد، بطور مثال، ارسال فرش و مواد غذایی و صنایع دستی و غیره جهت فریت بار ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی برای انجام تشریفات گمرکی الزامی است.
اگر کارت بازرگانی شما در حال حاضر آماده نیست مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با داشتن تجربه بالا در انجام امور گمرکی در زمینه حمل بار جهت ارسال بار شما به ادلاید از کارت بازرگانی همکاران استفاده می کند. و فقط کافی است که این مورد را به ما تذکر دهید.
در بیشتر مواقع حضور ارسال کننده بار الزامی نیست. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، از درب منزل، دفتر یا انبار بار شما را تحویل میگیرد و سپس حمل زمینی آن را تا قسمت باربری در فرودگاه امام خمینی انجام میدهد و به امور گمرکی جهت حمل هوایی آن خواهد پرداخت. اما در صورت تمایل شما به حضور در فرودگاه این موضوع نیز مشکلی نخواهد داشت.
در صورتی که شما قصد سفر ندارید و تمایل به حمل بار یا سوغات به عزیزان خود دارید. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تحویل بار از درب منزل، آن را برای شما به شهر ادلاید فریت مینماید. فریت بار به ادلاید الزام به حضور مسافر و فرستنده کالا در فرودگاه و یا دفتر این مجموعه نخواهد داشت. به این منظور مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی با بهترین نرخ ارسال بار به ادلاید ، رزرو کتبی بار شما را از ایرلاین دریافت خواهد نمود، و همراه بارنامه به شما خواهد داد. زمان لازم برای رسیدن بارهای مسافری و تجاری به ادلاید بین 4 تا 5 روز می باشد.

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به ادلاید

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سرویس های متنوع بار هوایی جهت ارسال بار به ادلاید را دارا میباشد. شما می توانید از چند عدد چمدان تا بارهایی با وزن تناژ حاوی لوازم منزل را با این مجموعه انجام دهید. در صورتی که شما مسافر یا تاجر باشید میتوانید کلیه عملیات بسته بندی ارسال بار به ادلاید را بصورت تضمینی به این مجموعه بسپارید. و از خدمات گوناگون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بهره مند شوید. خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار به ادلاید شامل موارد ذیل است :

الف ) بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به ادلاید

توجه به این نکته ضروری است، که بسته بندی بار جهت فریت بار به ادلاید، با بسته بندی باری که از نقطه ای در شهر تهران به نقطه ای دیگر ارسال میشود بسیار متفاوت است. در صورتی که بار شما بصورت اصولی بسته بندی نشود. در قسمت بار فرودگاه امام خمینی مورد پذیرش قرار نمیگیرد و در صورت پذیرش بار نیز اگر آسیبی در پروسه حمل متوجه بار شما شود، هواپیمایی از دادن خسارت شما به بهانه عدم بسته بندی مناسب طفره خواهد رفت و خسارت بار شما را پرداخت نخواهد کرد. پس برای سلامت بار خود یک سرمایه گذاری مفید و منطقی انجام دهید و بسته بندی اصولی آن را به مجموعه فریت بار دات کام بسپارید. بار شما با هر وزنی توسط پرسنل مجرب و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد مورد نظر میشود.
توجه کنید. تمامی جعبه های چوبی حاوی بار شما جهت فریت بار به ادلاید و دیگر شهرهای استرالیا، باید سمپاشی شده و مدارک معتبر سمپاشی به بارنامه شما الصاق شود. در غیراین صورت بار شما با هزینه شما در فرودگاه ادلاید معدوم می گردد. لذا سمپاشی جعبه های چوبی بسیار حائز اهمیت در پروسه حمل کالا به ادلاید میباشد.

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به ادلاید

در صورتی که قصد سفر به ادلاید را دارید و از محدودیت مقدار بار مجاز در پروازهای خارجی نگران هستید. پیشنهاد ما استفاده از فریت بار به ادلاید میباشد. چون هزینه فریت بار به ادلاید حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. برای این کار یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه تماس حاصل نمایید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت نیاز بصورت اصولی بسته بندی مینماییم. سپس به قسمت بار فرودگاه امام خمینی جهت انجام امور گمرکی حمل مینماییم. پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد. بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار به ادلاید ( مناسب ترین نرخ فریت بار به ادلاید ) صادر میگردد. و همراه رزرو کتبی به شما تسلیم خواهد شد. در اینصورت شما بدون پرداخت جریمه اضافه بار هم در پول خود صرفه جویی کرده اید و هم با خیالی راحت بسوی ادلاید پرواز خواهید کرد.

ج) فریت بار تجاری به ادلاید ، ارسال بار تجاری به ادلاید

در صورتی که شما قصد ارسال بار تجاری خود به ادلاید را دارید. با تماس با ما از خدمات حمل زمینی بار خود به فرودگاه از هر نقطه شهر، انجام امور گمرکی در سریعترین زمان و همچنین مناسب ترین نرخ حمل بار به ادلاید بهره مند شوید. قسمت اعظمی از بار تجاری که در حال حاضر بصورت فریت بار به ادلاید، صادر میشود، شامل مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی میباشد. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سابقه ارسال ماهیانه چندین تن مواد غذایی، ، لوازم منزل، فرش دست بافت ایرانی و صنایع دستی را به استرالیا دارد و آماده ارائه این سرویس به دیگر تاجران مواد غذایی و فرش دست بافت را نیز دارا میباشد.

د ) فریت بار لوازم منزل به ادلاید

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سابقه طولانی جهت ارائه سرویس بسته بندی تخصصی لوازم منزل برای حمل بار به ادلاید را دارد. تیم مجرب ما در امور بسته بندی، در منزل شما حضور پیدا میکنند. درصورتی که مقدار بار جهت حمل هوایی به ادلاید مقرون به صرفه باشد. بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده میکنند. سپس بار لوازم منزل شما به فرودگاه انتقال داده می شود. و با مناسبترین نرخ حمل بار به ادلاید فرستاده میشود.

کار سخت ارسال لوازم منزل به ادلاید استرالیا را به ما سپرده و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت فریت بار به ادلاید

1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به ادلاید
بسته بندی اضافه بار مسافری، لوازم منزل یا بار تجاری را با مناسبترین هزینه در محل بما محول کنید. کادر متخصص ما در محل شما حضور پیدا میکنند. در حضور شما با استفاده از بهترین مواد کالای شما را جهت بسلامت رسیدن بارتان به مقصد بسته بندی میکنند. این امر طبق ضوابط و اصول مورد تایید شرکتهای هواپیمایی انجام خواهد گرفت
2.ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسائل شما به ادلاید
3. دریافت بار از منزل شما و حمل به فرودگاه
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بار شما را در هر نقطه از شهر که شما بخواهید دریافت نموده. و جهت انجام امور گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی منتقل می نماید.
4. انجام تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک
بار شما در قسمت بار فرودگاه امام خمینی جهت فریت بار به ادلاید احتیاج به طی یک سری تشریفات گمرکی دارد. تیم ما بدون نیاز به حضور شما در گمرکات، تشریفات گمرکی را در کمترین زمان ممکن انجام خواهند داد.
5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس ازتایید شما مبنی بر حمل بار
6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به ادلاید با بهترین نرخ حمل باربه ادلاید و دریافت رزرو کتبی باراز هواپیمایی

نکات مهم در زمان تحویل بار در ادلاید

پرسنل شرکت هواپیمایی در شهر ادلاید با شماره تلفن درج شده در بارنامه تحت نام گیرنده کالا تماس میگیرند و شما را از رسیدن بار به شهر ادلاید مطلع می سازند. دقت کنید که:

1. تلفن شما در دسترس باشد.
2. با ارائه دو شماره تلفن هنگام صدور بارنامه، در صورت در دسترس نبودن شماره اول ، کارمندان ایرلاین بتوانند با شماره دوم تماس بگیرند.

توجه داشته باشید که کارمندان ایرلاین تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند کرد و شما باید گوش به زنگ باشید که این اعلان به شما صورت گیرد. از طرفی شما میتوانید پیشاپیش با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید و وضعیت بارتان را خودتان جویا شوید.

پس از اینکه از حصول بارتان به ادلاید مطمئن شدید می بایست به قسمت بار آن هواپیمایی در فرودگاه ادلاید مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. شرکتهای هواپیمایی مبلغی را جهت ارائه این مدارک از شما دریافت خواهند نمود. این مبلغ مازاد بر مبلغ حمل بار به ادلاید میباشد.

در هر فرودگاهی می بایست مبالغی بابت خدمات فرودگاهی و انبارداری توسط گیرنده کالا پرداخت شود. این موضوع هیچ ربطی به مبلغ حمل بار به ادلاید در مبدا ندارد. اما این مبالغ تقریبا ناچیز میباشند.

همچنین در بیشتر فرودگاهها تا 48 ساعت پس از رسیدن بار به انبار، انبارداری دریافت نمی شود. پس از طی 48 ساعت بر اساس حجم و وزن بارتان می بایست هزینه بیشتری به شرکت انبارداری پرداخت نمایید. البته که این قوانین در کشورها ، ایالت ها و شهرها متفاوت میباشند.

ارسال بار به ادلاید تحت قوانین سازمان مرزبانی و گمرکات استرالیا میباشد. پس عوارض گمرکی با هزینه های عملیاتی فرودگاهی و یا هزینه های انبارداری متفاوت خواهد بود. دولت ها گمرکات را جهت دریافت عوارض از شهروندان و تاجران جهت ورود و خروج کالا ایجاد نموده اند،  توجه کنید که گمرک فرودگاه ادلاید قطعا بنا به قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد، میزان این مبلغ بسته به نوع کالای شما و ارزش ان متفاوت خواهد بود . همچنین شما می توانید باقدرت فن بیان و مذاکره با ماموران گمرکی در میزان این مبلغ تغییر ایجاد کنید.