خدمات

فریت بار به ادمونتون با مناسبترین نرخ حمل

فریت بار به ادمونتون
4.8/5 - (308 امتیاز)

فریت بار به ادمونتون از باربری فرودگاه امام در ایران

فریت بار به ادمونتون را با آسودگی خیال به ما بسپارید. فریت بار اضافه بار مسافری، تجهیزات منزل و بار تجاری خود از باربری فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا ادمونتون کانادا را با حفظ سلامت بار خود در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به مجموعه ما بسپارید. این مجموعه دارای مجوز رسمی ارائه کامل خدمات حمل هوایی و فریت بار سازمان هواپیمایی کشوری بوده و با بهره گیری از پرسنل مجرب و آشنا با صنعت حمل هوایی،فریت بار شما را انجام می دهد.

نحوه تماس با در ساعات اداری از طریق دفتر فرودگاه :02144666746 و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

شهر ادمونتون از مراکز عمده مهاجرین ایرانی در کشور کانادا است. و این مهاجران به خاطرمبادلات خانوادگی، فرهنگی و اقتصادی خود با کشورشان ایران به طور روزمره نیاز به ارتباط با ایران هستند.
با در نظر گرفتن این نیاز در مهاجرین ساکن دراین شهر و همچنین ایرانیان ایرانیان مقیم ادمونتون، مرکز حمل و نقل هوایی مهمی بنام فرودگاه بین المللی ادمونتون دراین شهر وجود دارد. که این فرودگاه مهم در شهر ادمونتون مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به کانادا را از طریق فریت بار به ادمونتون انجام می دهد.. فریت بار دات کام، مجری خدمات بسته بندی بار و فریت بار به ادمونتون ( ارسال بار به ادمونتون ) است. و وب سایت آن شما را در ارسال بار به ادمونتون (فریت بار به ادمونتون) یاری خواهد رساند.
این مجموعه می تواند انواع بار را در محل منزل، انبار یا دفتر از شما تحویل بگیرد ، و جهت بسلامت رسیدن مرسوله شما بسته بندی حرفه ای بر روی آن انجام داده و امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا بابت حمل مرسوله شما به ادمونتون انجام دهد و سر انجام بارنامه هوایی با بهترین نرخ فریت بار به ادمونتون صادر می گردد.
خدمات بار مجموعه فریت بار ما به شرح ذیل می باشد:

بسته بندی تخصصی بار جهت فریت باربه ادمونتون.
فریت بار اضافه بار مسافری به ادمونتون.
فریت بار لوازم منزل به ادمونتون.
فریت بار تجاری به ادمونتون.

 

مدارک لازم جهت فریت بار به شهر ادمونتون کانادا از باربری فرودگاه امام

 

برای فریت بار کردن بار به ادمونتون بصورت قانونی باید تاجر یا مسافر بود. در هر حالت در حجم کم بار، فریت بار به ادمونتون (ارسال بار به ادمونتون) با هواپیما برای شما بصرفه می باشد. در نتیجه نیاز به بلیط هواپیما و پاسپورت خواهید داشت. در حالی که شما بار را برای یکی از آشنایان خود ارسال مینمایید و دارای بلیط و پاسپورت نیستید مجموعه فریت بار دات کام در این کار می تواند به شما کمک کرده و دیگر نیازی به مدارک مذکور جهت ارسال خرده بار خود نخواهید داشت.
ولی برای ارسال بار تجاری خود به ادمونتون نیاز به ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی است . برای مثال بار شما فرش و مواد غذایی و صنایع دستی باشد . در این موارد و موارد مشابه جهت ارسال این چنین محموله هایی انجام تشریفات گمرکی الزامی است.
در صورتی که کارت بازرگانی شما آماده نبوده و یا کارت بازرگانی ندارید مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، به دلیل داشتن تجربه امور گمرکی در زمینه حمل بار به ادمونتون می تواند در این موارد نیز به یاری شما بشتابد و با کارت بازرگانی همکاران جهت ارسال بار شما به ادمونتون نیز اقدام کند.
فرایند ارسال بار از طریق فریت بار بدین صورت است که فریت بار دات کام بار شما را از درب منزل، دفتر و انبار تحویل گرفته و سپس آن را بصورت زمینی به باربری فرودگاه امام خمینی حمل کرده امور گمرکی جهت حمل هوایی آن را نیز انجام خواهد داد. حضور یا عدم حضور شما در این فرایند هیچ تفاوتی در کیفیت انجام کار نخواهد داشت و در دو حالت به بهترین نحو ممکن حمل کالای شما تا فرودگاه انجام خواهد شد.
بالاخص این در صورتی مفید است که شما مسافر نباشید و مایل باشید که بار یا سوغاتی به عزیزان خود ارسال کنید. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تحویل بار از درب منزل، آن را برای شما به شهر ادمونتون فریت مینماید. معمولا بارهای مسافری و تجاری به ادمونتون طی 4 تا 5 روز به مقصد میرسند. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ ارسال بار به ادمونتون ، رزرو کتبی بار شما را از ایرلاین دریافت خواهد نمود، و همراه بارنامه به شما تقدیم خواهد کرد.

 

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت ارسال بار هوایی و فریت بار به ادمونتون

 

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سرویس های متنوع بار هوایی جهت ارسال بار به ادمونتون را انجام می دهد. این تنوع سرویس از چند عدد چمدان تا بارهایی بسیار سنگین و لوازم بزرگ منزل را شامل میشود.مسافرین عزیز و یا تاجرین محترم میتوانید تمام عملیات بسته بندی ارسال بار به ادمونتون را بصورت تضمینی از طریق مجموعه وب سایت فریت بار دات کام انجام داده و از خدمات گوناگون آن نیز بهره ببرید. خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار شامل موارد ذیل است:

 

الف ) بسته بندی تخصصی بار هوایی جهت فریت بار به ادمونتون

قطعا بسته بندی بار درون شهری، با بسته بندی فریت بار به ادمونتون متفاوت خواهد بود و بسته بندی فریت بار به ادمونتون باید از اصول بسته بندی خاص خود تبعیت کند. بسته بندی غیر اصولی موجب برگشت بار از فرودگاه امام خمینی خواهد شد. حتی در صورت پذیرش بسته بندی غیر اصولی در فرودگاه حمل و نقل فرودگاه هیچ مسئولیتی در قبال سلامت کالای شما نخواهد داشت و هیچ خسارتی را نیز در صورت آسیب دیدن کالا متحمل نحواهد شد. در نتیجه جهت به سلامت رسیدن بار خود یک از طریق مفید و منطقی اقدام نمایید. و همچنین بسته بندی اصولی آن را به این مجموعه بسپارید. بار در هر وزنی توسط پرسنل مجرب و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد مورد نظر میشود.
باید توجه داشته باشید که سمپاشی جعبه های چوبی امری مهم در فرایند حمل کالا به ادمونتون است. تمامی جعبه های چوبی حاوی بار شما جهت فریت بار به ادمونتون و دیگر شهرهای کانادا، باید سمپاشی شده و مدارک معتبر سمپاشی به بارنامه شما الصاق گردیده باشد. و در غیر این صورت جعبه های چوبی محتوی بار شما با هزینه خود شما در فرودگاه ادمونتون معدوم می گردد.

 

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به ادمونتون

یکی دیگر از مزایای فریت بار به ادمونتون ارسال بار ها با وزن های غیر مجاز است در صورتی که از محدودیت مقدار بار مجاز در پروازهای خارجی رنج میبرید از فریت بار به ادمونتون استفاده نمایید. چرا که هزینه فریت بار به ادمونتون حدود 70درصد کمتر از جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. به همین خاطر یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ شوید. ما مرسوله شما را در درب منزل و یا محل کار شما تحویل گرفته و بعد از بسته بندی اصولی و انجام کار های گمرکی در قسمت بار فرودگاه امام خمینی بارنامه هوایی با بهترین نرخ ارسال بار شما به ادمونتون ( مناسب ترین نرخ فریت بار به ادمونتون ) صادر میگردد. و همراه رزرو کتبی به شما تحویل داده خواهد شد. در اینصورت شما با عدم پرداخت جریمه اضافه بار در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید.

 

ج) فریت بار تجاری به ادمونتون ، ارسال کارگو به ادمونتون

 

برای ارسال بار تجاری خود به ادمونتون نیز فرایند ارسال همانند پروسه توضیح داده شده در بالا است. حمل زمینی بار از هر نقطه شهر به فرودگاه، انجام امور گمرکی در اسرع وقت و همچنین استفاده از مناسب ترین نرخ حمل بار به ادمونتون مراحل اصلی ارسال کالا ها هستند. مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی قسمت اعظم بار تجاری ارسالی به ادمونتون میباشند. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، ماهیانه به طور متوسط چندین تن مواد غذایی، فرش دست بافت ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به کانادا ارسال می کند و آمادگی ارائه این سرویس را به سایر تجار را نیز دارا است.

 

د ) فریت بار لوازم منزل به ادمونتون

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سابقه طولانی در ارائه سرویس بسته بندی تخصصی لوازم منزل جهت حمل بار به ادمونتون را دارد. همکاران مجرب ما با حضور در منزل امر بسته بندی را در منزل شما انجام می دهند. در صورت مقرون به صرفه بودن بار شما جهت حمل هوایی بار به ادمونتون، بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده کرده و سپس لوازم منزل شما به فرودگاه منتقل می کنند و با بهترین نرخ حمل بار به ادمونتون انجام می گیرد.

تجربه سخت و دشوار ارسال لوازم منزل به کانادا را به مجموعه ما سپرده و خود از اوقات فراغت خود کمال استفاده را ببرید.

 

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت فریت بار به ادمونتون

 

1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به ادمونتون
2.ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به ادمونتون
3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه
4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک
5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس ازتایید شما مبنی بر حمل بار
6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به ادمونتون با بهترین نرخ حمل بار به ادمونتون و دریافت رزرو کتبی باراز هواپیمایی

 

نکات مهم در هنگام تحویل بار در ادمونتون

 

پس از انجام فریت بار شما از ایران به فرودگاه ادمونتون، پرسنل شرکت هواپیمایی واقع در شهر ادمونتون با شماره تلفن درج شده در بارنامه تحت نام گیرنده کالا تماس میگیرند. و رسیدن بار شما به شهر ادمونتون را اعلام مینماید. توجه داشته باشید که
1. تلفن شما در دسترس باشد
2. هنگام صدور بارنامه ترجیحا دو شماره تلفن ارائه نمایید تا در صورت در دسترس نبودن شماره اول، کارمندان ایرلاین بتوانند با شماره دوم تماس بگیرند.
به این نکته توجه داشته باشید که این افراد تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن کالای شما نخواهند نمود. و در نتیجه شما خود باید گوش به زنگ باشید که این اعلان به شما شود. همچنین شما می توانید پیش دستی کرده و با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید و از وضعیت بار خودتان جویا شده .

پس از اطمینان از حصول بارتان به ادمونتون می بایست به قسمت بار آن هواپیمایی مراجعه نمایید. و اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. باید در نظر داشته باشید که شرکتهای هواپیمایی مبلغی را جهت ارائه این مدارک از شما دریافت خواهند نمود. و این مبلغ به غیر از مبلغ حمل بار شما به ادمونتون است.

در هر فرودگاهی می بایستی مبالغی بابت خدمات فرودگاهی و انبارداری توسط گیرنده کالا پرداخت شود. و این مبالغ هیچگونه ارتباطی به پول حمل بار به ادمونتون در مبدا ندارد. البته این مبالغ تقریبا ناچیز میباشند.

همچنین در بیشتر فرودگاهها تا 48 ساعت پس از رسیدن بار به انبار، بار تحویل داده نمی شود و  بعد از 48 ساعت بر حسب حجم و وزن بارتان می بایست به شرکت انباردار هزینه بیشتری پرداخت نمایید. و این بسته به قوانین فرودگاه ها مختلف متفاوت است.

ارسال بار به ادمونتون تحت قوانین سازمان مرزبانی و گمرکات کانادا است. طبعا عوارض گمرکی با هزینه های عملیاتی فرودگاهی و یا هزینه های انبارداری متفاوت است. دولت ها گمرکات را بابت دریافت عوارض از تجار و شهروندان جهت ورود و خروج کالا هایشان ایجاد کرده اند. در نتیجه باید دقت کرد که گمرک فرودگاه ادمونتون نیز قطعا بنا به قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد، میزان این مبلغ بسته به نوع کالای شما و ارزش ان و همچنین میزان فن بیان شما با ماموران گمرکی متفاوت خواهد بود .