خدمات

فریت بار به بخارست با نازل ترین نرخ حمل

4.3/5 - (41 امتیاز)

فریت بار به بخارست با پایین ترین هزینه حمل هوایی

 

فریت بار به بخارست و سایر شهر های دنیا در تخصص ما است، پس با اطمینان خاطر این امر را به ما بسپارید. وب سایت تخصصی فریت بار دات کام مجموعه ای است با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری که اساس این مجوز ارائه خدمات حمل هوایی و فریت بار می باشد، شما می توانید فریت بار اضافه بار مسافری، لوازم منزل و یا بار تجاری خود از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا شهر بخارست را به این مجموعه بسپارید و مطمئن باشید پرسنل کار آزموده این مجموعه بار شما را در اسرع وقت، با مناسبترین نرخ و سلامت به بخارست ارسال خواهند نمود.

 

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه: 02144666746 در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری، موبایل: 09129641145

 

فریت بار دات کام، اجرای خدمات بسته بندی بار و فریت بار به بخارست ( ارسال بار به بخارست) و سایر شهر های دنیا را بر عهده دارد. شهر بخارست از مراکز عمده مهاجرین ایرانی در کشور رومانی می‌باشد. این مهاجرین به علت های بسیاری در تماس با کشور مادری خود، ایران می باشند. مبادلات خانوادگی، فرهنگی و اقتصادی بسیاری بین ایرانیان مقیم بخارست و ایران به طور روزمره درحال انجام هست.

مرکز حمل و نقل هوایی مهمی بنام فرودگاه بخارست در این شهر وجود دارد. با وجود این فرودگاه مهم در شهر بخارست مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به بخارست از طریق فریت بار به بخارست انجام می گیرد. مجموعه فریت بار دات کام مجری حمل هوایی بار، شما را در ارسال بار به بخارست (فریت بار به بخارست) یاری خواهد کرد.

 

این مجموعه قادر خواهد بود انواع بار را در محل موردنظر از شما تحویل بگیرد و پس از اعمال بسته بندی حرفه ای بر روی بار شما جهت بسلامت رسیدن آن به بخارست امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا جهت حمل بار شما به بخارست انجام دهد. پس از آن بارنامه هوایی با بهترین نرخ فریت بار به بخارست صادر می گردد. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد:

 

بسته بندی تخصصی بار جهت فریت بار به بخارست.
فریت بار اضافه بار مسافری به بخارست.
فریت بار لوازم منزل به بخارست.
فریت بار تجاری به بخارست.

 

مدارک لازم جهت فریت بار به بخارست از ایران

 

فرض کنید که قصد فریت بار به بخارست را دارید، برای حصول به این مقصود شما می بایست از لحاظ قانونی یا تاجر باشید و یا مسافر که در هر دو مورد و در حجم کم و خرده بار، فریت بار به بخارست (ارسال بار به بخارست) با هواپیما برای شما بصرفه می باشد. برای این انتقال بصورت مسافری نیاز به بلیط و پاسپورت الزامی است. البته در صورتی که بلیط و پاسپورت شما حاضر نیست و شما بار را برای یکی از آشنایان خود ارسال می نمایید، مجموعه فریت بار دات کام تمامی امور را دست گرفته و نیازی به ارئه آن مدارک نخواهید داشت.
ولی در صورتی که بار ارسالی شما تجاری باشد، بر فرض مثال درخواست شما فریت بار به بخارست، ارسال فرش و مواد غذایی و صنایع دستی است؛ ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی می باشد.
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تجربه امور گمرکی در زمینه حمل بار به بخارست این امکان را دارد که از کارت بازرگانی همکاران جهت ارسال بار شما به بخارست نیز اقدام کند. اگر کارت بازرگانی شما در حال حاضر آماده نمی باشد تنها کافیست این مورد را به ما تذکر دهید.

جهت انجام مراحل فریت بار به بخارست، لزومی به حضور شما به عنوان ارسال کننده بار در باربری فرودگاه امام نیست. مجموعه وب سایت تخصصی فریت بار دات کام، بار شما را از محلی که شما می خواهید مثل درب منزل، دفتر و انبار تحویل گرفته و سپس حمل زمینی آن را به قسمت بار فرودگاه امام خمینی انجام می دهد و به امور گمرکی جهت حمل هوایی آن خواهد پرداخت. همچنین در صورتی که شما میل بحضور در فرودگاه دارید این موضوع نیز مشکلی در بر ندارد.
در بعضی موارد شما مسافر نیستید و فقط تصمیم به ارسال بار یا سوغات به عزیزان خود دارید. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تحویل بار از درب منزل، آن را برای شما به شهر بخارست فریت می نماید. فریت بار به بخارست الزام به حضور مسافر و فرستنده کالا در فرودگاه و یا دفتر این مجموعه نخواهد داشت. به این منظور مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی با مقبولترین نرخ ارسال بار به بخارست، رزرو کتبی بار شما را از ایرلاین دریافت خواهد نمود، و همراه بارنامه به شما تقدیم خواهد کرد.

 

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت ارسال بار هوایی و فریت بار به بخارست

 

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، مجری سرویس های متنوع بار هوایی جهت فریت بار به بخارست می باشد. چنانچه شما مسافر یا تاجر باشید می توانید تمام عملیات بسته بندی و ارسال بار خود، چه در حد چند بسته کوچک و یا بسته های بسیار بزرگ، شامل لوازم  منزلتان به بخارست را بصورت تضمینی به ما بسپارید و از خدمات گوناگون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بهره ببرید. خدمات هوایی این مجموعه در امر فریت بار به بخارست بصورت ذیل میباشد:

 

الف) بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به بخارست

 

توجه به این نکته حائز اهمیت است که وقتی ما قصد فریت بار به بخارست را داریم قطعا بسته بندی بار ما بسیار تخصصی تر از زمانی خواهد بود که قصد انتقال بار از نقطه ای به نقطه دیگری در شهر تهران را داریم. وقتی به این نکته دقت نکنیم در صورتی که بار شما بصورت اصولی بسته بندی نشود در قسمت بار فرودگاه امام خمینی مورد پذیرش قرار نمی گیرد. البته ممکن است با خوش شانسی بار شما پذیرش شود که اگر این اتفاق بیفتد و بار در پروسه حمل متوجه آسیب شود، هواپیمایی از دادن خسارت شما به بهانه بسته بندی نامناسب طفره خواهد رفت و خسارت بار شما را نمی پردازد. پس عقلانی است که برای سالم رسیدن بار خود یک سرمایه گذاری مفید و منطقی انجام دهید و وظیفه بسته بندی اصولی آن را به این مجموعه بسپارید. بار در هر وزنی توسط پرسنل مجرب و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد مورد نظر می شود.

 

ب) فریت بار اضافه بار مسافری به بخارست

 

اگر شما هم مانند بسیاری از دیگر مسافران عازم بخارست، نگران محدودیت مقدار بار مجاز در پروازهای خارجی هستید، بهتر است دیگر تشویش خاطر نداشته باشید. پیشنهاد ما استفاده از فریت بار به بخارست می باشد. زیرا مبلغ فریت بار به بخارست حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز می باشد. در این راستا یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ نمایید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی می نماییم. سپس جهت انجام امور گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی حمل می نماییم. پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد. بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار به بخارست (مناسب ترین نرخ فریت بار به بخارست) صادر می گردد و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد. با این روش شما با عدم پرداخت جریمه اضافه بار هم در ذخیره پول خود موفق بوده اید و هم با خیالی آسوده بسوی بخارست پرواز خواهید کرد.

 

ج) فریت بار تجاری به بخارست

 

در صورتی که شما تصمیم به ارسال بار تجاری خود به بخارست را گرفته اید، با تماس با ما، از خدمات حمل زمینی بار خود به فرودگاه از هر نقطه شهر، انجام امور گمرکی در اسرع وقت و همچنین استفاده از مناسب ترین نرخ حمل بار به بخارست بهره مند شوید. بخش زیادی از بار تجاری که در حال حاضر بصورت فریت بار به بخارست صادر می شود، شامل مواد غذایی و فرش دست بافت، لوازم منزل و صنایع دستی می باشد. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با داشتن سابقه زیاد، ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دست بافت ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به اقصی نقاط دنیا دارد و آمادگی ارائه این سرویس را به سایر تجار مواد غذایی و فرش دست بافت نیز دارا می باشد. (در حال حاضر، به علت مشکلات سیاسی، این سرویس به مقصد برخی کشورها انجام نمی گیرد)

 

د) فریت بار لوازم منزل به بخارست

 

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با ارائه سرویس بسته بندی تخصصی لوازم منزل دارای سابقه طولانی جهت فریت بار به بخارست می باشد. همکاران مجرب ما در امور بسته بندی، در منزل شما حضور پیدا می کنند. درصورتی که بار شما به مقداری است که جهت حمل هوایی بار به بخارست مقرون به صرفه باشد، بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده می کنند. سپس بار لوازم منزل شما به فرودگاه منتقل می گردد و با بهترین نرخ حمل بار به بخارست فرستاده می شود. تجربه سخت ارسال لوازم منزل را به ما سپرده و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

 

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به بخارست

 

1. بسته بندی اصولی و حرفه ای جهت فریت بار به بخارست

2. ساخت جعبه چوبی جهت حمل ایمن وسایل شما به بخارست

3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس از تایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به بخارست با بهترین نرخ حمل بار به بخارست و دریافت رزرو کتبی بار از هواپیمایی

 

نکاتی مهم در هنگام تحویل بارتان در فرودگاه بخارست

 

پس از اتمام کارهای اولیه جهت فریت بار به بخارست، پرسنل شرکت هواپیمایی در شهر بخارست با شماره تلفنی که به نام گیرنده کالا در بارنامه مندرج می باشد تماس می گیرند و رسیدن بار شما به شهر بخارست را اعلام می نمایند. توجه داشته باشید که:

1. تلفن شما در دسترس باشد
2. هنگام صدور بارنامه دو شماره تلفن ارائه نمایید تا در صورت در دسترس نبودن، کارمندان ایرلاین بتوانند با شماره دوم تماس بگیرند.

حتما به این نکته توجه داشته باشید، این افراد تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند نمود و این شما هستید که میبایست گوش به زنگ باشید که این اعلان به شما شود. از طرفی شما می توانید پیش دستی کنید. با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید و وضعیت بارتان را خودتان جویا شوید.

پس از اطمینان از حصول بارتان به بخارست می بایست به قسمت بار آن هواپیمایی مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. شرکت های هواپیمایی مبلغی را جهت ارائه این مدارک از شما دریافت خواهند نمود. این مبلغ سوای از مبلغ حمل بار به بخارست می باشد.

در هر فرودگاهی مبالغی بابت خدمات فرودگاهی و انبارداری می بایست توسط گیرنده کالا پرداخت شود و این موضوع هیچگونه ربطی به پول حمل بار به بخارست در مبدا ندارد. ولیکن این مبالغ تقریبا ناچیز می باشند.

همچنین در بیشتر فرودگاهها تا 48 ساعت پس از رسیدن بار به انبار، انبارداری دریافت نمی گردد. پس از طی 48 ساعت بر مبنای حجم و وزن بارتان میبایست به شرکت انباردار هزینه بیشتری پرداخت نمایید. البته که این قوانین در کشورها، ایالت ها و شهرها متفاوت می باشند.

گمرکات توسط دولت ها جهت دریافت عوارض از تجار و شهروندان جهت ورود و خروج کالا ایجاد شده اند، لذا توجه داشته باشید که گمرک فرودگاه بخارست قطعا بنا به قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد، میزان این مبلغ بسته به نوع کالای شما و ارزش آن متفاوت خواهد بود. همچنین قدرت فن بیان و مذاکره شما با ماموران گمرکی در تعیین این میزان تاثیر گذار می باشد.