خدمات

فریت بار به بوستون با مناسبترین نرخ حمل

فریت بار به بوستون
4.7/5 - (114 امتیاز)

فریت بار به بوستون در آمریکا، از فرودگاه امام در تهران

فریت بار به بوستون را با خیالی راحت و آسوده به تیم حرفه ای ما بسپارید. ارسال بار لوازم منزل، بار تجاری و یا اضافه بار مسافری خود را با مجموعه فریت بار دات کام انجام دهید. بدین وسیله در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه این فرایند برای شما قابل انجام است. این مجموعه قادر است انواع بار شما را در سلامت کامل از فرودگاه بین المللی امام خمینی تا هر کجا دنیا ارسال کند. همچنین این مجموعه با داشتن مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر فریت بار و ارائه کامل خدمات حمل هوایی و پرسنل مجرب و آشنا با صنعت حمل هوایی پیشقدم در ارائه خدمات حمل هوایی است.

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه: 02144666746 در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

بوستون از شهرهای قدیمی کشور ایالات متحده آمریکا است. همانند شهر های شیکاگو و سانفرانسیسکو و چند شهر بزرگ دیگر بوستون نیز پذیرای مهاجران ایرانی بسیاری است. این جمعیت مهاجر به علت های بسیاری در تماس با کشور مادری خود، ایران میباشند. مبادلات خانوادگی، فرهنگی و اقتصادی بسیاری بین ایرانیان مقیم بوستون و ایران به طور مداوم در حال انجام است.
مرکز حمل و نقل هوایی مهمی بنام فرودگاه بین المللی لوگان بوستون دراین شهر وجود دارد. به علت وجود این فرودگاه مهم در شهر بوستون مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به بوستون ازطریق فریت بار به فرودگاه بین المللی لوگان بوستون انجام میگیرد.
فریت بار دات کام، مجری خدمات بسته بندی بار و فریت بار به بوستون است. و نیاز مبادلات هواپیمایی مهاجران ایرانی را از طریق فرودگاه لوگان انجام می دهد.
وب سایت فریت بار دات کام، مجری ارسال بار شما به بوستون (فریت بار به بوستون) است. این مجموعه قادر خواهد بود انواع بار را در محل منزل، انبار، یا دفتر از شما تحویل بگیرد ، پس از اعمال بسته بندی حرفه ای بر روی بار شما جهت بسلامت رسیدن آن به بوستون امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا و جهت حمل بار شما به بوستون انجام دهد. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد:

بسته بندی تخصصی بار جهت فریت باربه بوستون.
فریت بار اضافه بار مسافری به بوستون.
فریت بار لوازم منزل به بوستون.
فریت بار تجاری به بوستون.

مدارک لازم جهت فریت بار به بوستون از فرودگاه امام خمینی در تهران

هر تاجر و یا مسافری برای انجام مسافرت به یک کشور دیگر نیاز به بلیط و پاسپورت دارد. برای حمل بار یا فریت بار بصورت مسافری به بوستون نیز این واقعیت برقرار بوده و نیاز به مدارک مذکور می باشد. در صورتی که حجم بار شما کم باشد و یا خرده بار باشد ، فریت آن به بوستون (ارسال بار به بوستون) با هواپیما برای شما بصرفه می باشد. می توانید با داشتن بلیط و پاسپورت این کار را انجام دهید. مشکل عمده این است که در بیشتر مواقع اشخاص دارای بلیط و یا پاسپورت جهت ارسال بار خود نیستند. در این مواقع مجموعه فریت بار دات کام می تواند به کمک شما آمده و کار فریت را برای شما انجام  دهد.

این موضوع برای بار های تجاری نیز صادق است با این تفاوت که مدارک بیشتری همانند فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی نیز لازم می باشد این موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی میباشد.
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، در این خصوص نیز به کمک شما آمده و با تجربه امور گمرکی در زمینه حمل بار به بوستون این امکان را دارد که از کارت بازرگانی همکاران جهت ارسال بار شما به بوستون نیز اقدام کند. و دیگر نیاز نیست شما درگیر تهیه این چنین مدارکی باشید.
حضور ارسال کننده بار در بیشتر مواقع الزامی نمیباشد. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بار شما را از درب منزل، دفتر و انبار تحویل گرفته و سپس حمل زمینی آن را به قسمت بار فرودگاه امام خمینی انجام میدهد و به امور گمرکی جهت حمل هوایی آن خواهد پرداخت. در تمام این موارد نیازی به حضور شما نیست اما اگر شما مایل به حضور در فرودگاه دارید این موضوع نیز مشکلی در بر ندارد.
در مواردی که شما مسافر نباشید مایل به ارسال بار یا سوغات به عزیزان خود هستید خدمات مجموعه فریت بار دات کام بیشتر به چشم می آید. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تحویل بار از درب منزل، آن را برای شما به شهر بوستون فریت مینماید. فریت بار به بوستون الزام به حضور مسافر و فرستنده کالا در فرودگاه و یا دفتر این مجموعه نخواهد داشت. معمولا بارهای مسافری و تجاری به دالاس طی 4 تا 5 روز به مقصد میرسند. این موضوع در رزرو کتبی ارایه شده به همراه بارنامه به شما ذکر شده است.

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت فریت بار به بوستون

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بصورت تضمینی مرسوله های شما را بسته بندی کرده و باعث سهولت کار ارسال بار به شهر بوستون می شود. از چند عدد جعبه تا بار های بسیار سنگین توسط این مجموعه قابل جابجایی و ارسال به بوستون و چند شهر دیگر آمریکا است. مجموعه ما دارای خدمات متعددی برای ارسال بار شما به ایالات متحده امریکا است. چند مورد از خدمات هوای این مجموعه به قرار زیر است :

الف ) بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به بوستون

قطعا به این نکته دقت داشته باشید، که بسته بندی جهت فریت بار به بوستون، با باری که از نقطه ای در شهر به نقطه ای دیگر ارسال میشود بسیار متفاوت است. درصورتی که بار شما بصورت اصولی بسته بندی نشود. در قسمت بار فرودگاه امام خمینی مورد پذیرش قرار نمیگیرد. اگر به احتمال بسیار کم مورد پذیرش شود و بار در پروسه حمل متوجه آسیب شود، هواپیمایی هیچ مسئولیتی را در قبال خسارت بار شما به عهده نمی گیرد. پس بهتر است فرایند بسته بندی را به مجموعه فریت دات کام بسپارید و بدین طریق یک سرمایه گذاری مفید و منطقی انجام دهید.
توجه داشته باشید. تمامی جعبه های چوبی حاوی بار شما جهت فریت بار به بوستون و دیگر شهرهای ایالات متحده آمریکا، میبایست سمپاشی شده و مدارک معتبر سمپاشی به بارنامه شما الصاق گردیده باشد. در صورتی که جعبه های چوبی محتوی بار شما سمپاشی نشود. بار شما با هزینه شما در فرودگاه بوستون معدوم می گردد. لذا سمپاشی جعبه های چوبی امری مهم در پروسه حمل کالا به بوستون میباشد.

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به بوستون

در صورتی که عازم بوستون هستید و از محدودیت مقدار بار مجاز در پروازهای خارجی رنج میبرید. به خود نگرانی راه ندهید. پیشنهاد ما استفاده از فریت بار به بوستون میباشد. چون هزینه فریت بار به بوستون حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. در این راستا یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ نمایید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی مینماییم. سپس جهت انجام امور گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی حمل مینماییم. پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد. بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار به بوستون ( مناسب ترین نرخ فریت بار به بوستون ) صادر میگردد. و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد. در اینصورت شما با عدم پرداخت جریمه اضافه بار هم در ذخیره پول خود موفق بوده اید و با دستی باز و خیالی راحت بسوی بوستون پرواز خواهید کرد.

ج) فریت بار تجاری به بوستون ، ارسال بار به بوستون به صورت تجاری

از مزایای بارز فریت بار به بوستون ارسال بارهای مسافری با وزن های غیر مجاز است در صورتی که از محدودیت مقدار بار مجاز در پروازهای خارجی رنج میبرید از فریت بار به بوستون استفاده نمایید. چرا که هزینه فریت بار به بوستون حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. به همین خاطر یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ شوید. ما مرسوله شما را در درب منزل و یا محل کار شما تحویل گرفته و بعد از بسته بندی اصولی و انجام کار های گمرکی در قسمت بار فرودگاه امام خمینی بارنامه هوایی با بهترین نرخ ارسال بار شما به بوستون صادر میگردد. و همراه رزرو کتبی به شما تحویل داده خواهد شد. در اینصورت شما با عدم پرداخت جریمه اضافه بار در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید.

د ) فریت بار لوازم منزل به بوستون

همچنان که ذکر شد یکی از خدمات بارز مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، انجام بسته بندی تخصصی بار شماست. این موضوع در ارسال لوازم منزل که پروسه حساسی است بطور قطع مفیدتر است. مجموعه فریت بار دات کام با ارائه سرویس بسته بندی تخصصی لوازم منزل دارای سابقه طولانی جهت حمل بار به بوستون میباشد. همکاران مجرب ما در امور بسته بندی، در منزل شما حضور پیدا میکنند. بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده میکنند. سپس بار لوازم منزل شما به فرودگاه منتقل میگردد و با بهترین نرخ حمل بار به بوستون فرستاده میشود.

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به بوستون

1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به بوستون

2.ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به بوستون

3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس از تایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به بوستون با بهترین نرخ حمل بار به بوستون و دریافت رزرو کتبی بار از هواپیمایی

نکاتی مهم در هنگام تحویل بار هوایی شما در فرودگاه بوستون

از نکات اولیه که پس از انجام فریت بار باید در نظر گرفته شود در دسترس بودن شماره تلفن ارائه داده شده به شرکت هواپیمایی است تا شما را از رسیدن بارتان به مقصد مطلع سازند. توجه داشته باشید که جهت اطمینان بیشتر شماره دومی به غیر از شماره اول نیز به هواپیمایی اعلام نمایید تا در صورت دسترس نبودن شماره اول با شماره دوم تماس حاصل نمایند..

حتما به این نکته توجه داشته باشید. افراد شرکت هواپیمایی تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند کرد. پس بهتر است در بیشتر مواقع خود شما پیگیر رسیدن مرسوله خود باشید و با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید و خودتان وضعیت بارتان را جویا شوید.

پس از اطمینان از حصول بار تان به بوستون می بایست به قسمت بار آن هواپیمایی مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. موضوع مهم دیگری که شما باید در هنگام دریافت مرسوله مد نظر داشته باشید مبلغی است که هواپیمایی از شما دریافت می کند و این مبلغ سوای از مبلغ حمل بار به بوستون میباشد.

بطور معمول در همه فرودگاه ها بعد از طی 48 ساعت انبارداری بار به شما تحویل داده می شود. در نتیجه شما ناگزیر به پرداخت هزینه گمرکی، خدمات فرودگاهی و حداقل 48 ساعت هزینه انبارداری هستید. مبالغ مذکور در کشورها ، ایالت ها و شهرها متفاوت است. ولی در کل نگران کننده نیست. این هزینه ها مبالغی ناچیز هستند.

هزینه گمرکی بسته به قوانین دولت ها متفاوت است در نتیجه هزینه گمرکی بسته به نوع کالای شما و ارزش آن متفاوت خواهد بود. همچنین قدرت فن بیان و مذاکره شما با ماموران گمرکی در تعیین این میزان تاثیر گذار میباشد.