خدمات

فریت بار به تورنتو با مناسبترین نرخ ارسال بار

فریت بار به تورنتو
4.9/5 - (323 امتیاز)

فریت بار به تورنتو در کانادا، از مبدا فرودگاه امام در ایران

فریت بار به تورنتو در هرگونه مقیاس وزنی و حجمی، از باربری فرودگاه امام و با پایین ترین نرخ ممکن، فقط در تخصص ما است. مجموعه فریت بار دات کام، عملیات فریت بار شما را در سلامت کامل و در نزدیکترین زمان ممکن با هزینه پایین انجام می دهد. اضافه بار مسافران، لوازم منزل و یا بار تجاری خود از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا تورنتو کانادا را به مجموعه ما سپرده تا از سرویس کامل و ارزان حمل هوایی و فریت بار بهره مند شوید. این مجموعه دارای مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشور به همراه پرسنل آموزش دیده و آشنا با صنعت حمل هوایی است.
تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. 

 دفتر فرودگاه: 02144666746   در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ،  موبایل :09129641145

تورنتو پرجمعیت ترین شهر کانادا محسوب می شود و جمعیت کانادایی ایرانی بسیاری در آن زندگی می کنند. همچنین شهر تورنتو یکی از مراکز عمده مهاجرین ایرانی در کشور کانادا بوده که مراودات خانوادگی، فرهنگی و اقتصادی بسیاری نیز با کشورشان ایران دارند. فریت بار دات کام، به عنوان مجری یسرویس  بسته بندی بار و فریت بار به شهر تورنتو، با توجه به این نیاز ایرانیان مقیم تورنتو خدمات فریت بار را به این شهر انجام می دهد. فرودگاه پیرسون شهر تورنتو مرکز حمل و نقل هوایی مهم در این شهر است که مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به کانادا ازطریق فریت بار توسط این مرکز انجام می گیرد.

وب سایت فریت بار دات کام مجری حمل هوایی انواع بار، به عنوان ابزاری جهت سهولت ثبت درخواست فریت بار شما طراحی شده و شما را در ارسال بار به تورنتو یاری می کند. این مجموعه قادر خواهد بود انواع بار را در محل منزل و انبار یا دفتر از شما تحویل بگیرد ، پس از اعمال بسته بندی حرفه ای بر روی بار شما جهت به بسلامت رسیدن آن به تورنتو ، سپس امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا و جهت حمل بار شما به تورنتو انجام دهد. پس از آن بارنامه هوایی با بهترین نرخ حمل بار هوایی به تورنتو صادر می گردد. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد.

بسته بندی تخصصی بار جهت فریت بار به شهر تورنتو.
فریت بار اضافه بار مسافری به تورنتو.
فریت بار لوازم منزل به شهر تورنتو.
فریت بار تجاری به تورنتو.

مدارک لازم جهت فریت بار به تورنتو از باربری فرودگاه امام در تهران

از مدارک بسیار مهم برای هر مسافر داشتن بلیط و پاسپورت برای مسافرت می باشد. در صورتی که مسافر و یا تاجر هستید در حجم کم بار فریت بار با هواپیما برای حمل بار شما مقرون به صرفه است. ولی همچنان که گفتیم حتما نیاز به بلیط و پاسپورت می باشد. مجموعه فریت بار دات کام این مشکلات را مرتفع ساخته و بدون بلیط و پاسپورت نیز شما می تواند بار عزیزان خود را به تورنتو فریت نماید.
اگر شما صرفا تاجر هستید و یا بازرگانی هستید که نیاز به فریت بار تجاری دارید بر فرض قصد ارسال فرش و مواد غذایی و صنایع دستی به تورنتو دارید. ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی میباشد.
در صورتی که تاجر هستید و کارت بازرگانی شما آماده نیست و یا فروشنده ای هستید که کارت بازرگانی ندارد. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تجربه امور گمرکی در زمینه حمل بار به تورنتو این امکان را دارد که از کارت بازرگانی یکی از همکاران جهت ارسال هوایی بار شما به شهر تورنتو نیز اقدام کند.
حضور ارسال کننده بار در بیشتر مواقع در گمرکات الزامی نمیباشد.پروسه کار مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با این صورت است که بار شما را از درب منزل، دفتر و انبار تحویل گرفته و سپس حمل زمینی آن را به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی انجام میدهد و به امور گمرکی جهت حمل هوایی آن خواهد پرداخت. در صورتی که شما مسافر نیستید و مایل به ارسال بار یا سوغات به عزیزان خود هستید. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تحویل بار از درب منزل، آن را برای شما به شهر تورنتو فریت مینماید و کماکان نیازی به حضور شما در فرودگاه نیست. مجموعه فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ ارسال بار به تورنتو ، رزرو کتبی بار شما را از شرکت هواپیمایی دریافت خواهد نمود، و همراه بارنامه به شما تقدیم خواهد کرد.
اما اگر شما مایل به حضور در فرودگاه دارید این موضوع نیز مشکلی در بر ندارد.
به خاطر بسپارید که بطور معمول بارهای مسافری و تجاری از فرودگاه تهران به تورنتو طی 4 تا 5 روز به مقصد میرسند.

خدمات و سرویس های مجموعه فریت بار دات کام، جهت ارسال بار و فریت بار به تورنتو

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، دارای سرویس های متنوع در صنعت حمل هوایی و بار هوایی جهت ارسال بار به تورنتو می باشد. این خدمات هرگونه باری از جعبه کوچک تا لوازم منزل سنگین شما را شامل میشود. شما می توانید تمام عملیات بسته بندی ارسال بار به تورنتو را بصورت تضمینی به ما بسپارید و با خاطری آسوده سفر کنید. خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار به تورنتو بصورت ذیل میباشد:

 

الف ) بسته بندی تخصصی بار جهت حمل هوایی و فریت بار به تورنتو

قطعا همه به این موضوع واقف هستند که فرایند بسته بندی بار در  جابه جایی امری مهم تلقی می شود. بخصوص این عمل جابه جایی فرایندی همانند حمل و نقل هوایی و فریت بار باشد. درصورتی که بار شما بصورت اصولی بسته بندی نشود در قسمت باربری فرودگاه امام مورد پذیرش قرار نمیگیرد. در صورت پذیرش نیز اگر حادثه ای پیش آید که آسیبی به بار شما وارد شود، شرکت هواپیمایی از دادن خسارت شما به بهانه بسته بندی نامناسب طفره خواهد رفت و خسارت بار شما را نمیپردازد. پس روش هوشمندانه این است که فرایند ارسال بار را به مجموعه فریت بار دات کام سپرده و وظیفه بسته بندی اصولی آن را به این مجموعه محول نمایید . بار در هر وزنی توسط پرسنل مجرب و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد مورد نظر میشود.
توجه داشته باشید  تمامی جعبه های چوبی حاوی بار شما جهت فریت بار به تورنتو و دیگر شهرهای کانادا، میبایست سمپاشی شده و مدارک معتبر سمپاشی به بارنامه شما الصاق گردیده باشد. در صورتی که جعبه های چوبی محتوی بار شما سمپاشی نشود  بار شما با هزینه شما در فرودگاه پیرسون تورنتو معدوم می گردد.

لذا سمپاشی جعبه های چوبی امری مهم در پروسه حمل کالا به تورنتو میباشد.

 

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به تورنتو

هزینه فریت بار به تورنتو حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. در صورتی که عازم تورنتو هستید و بار شما دارای وزنی بیش از مقدار مجاز است مجموعه فریت بار دات کام این مشکل شما را حل کرده و مقرون به صرفه است که فریت بار خود را با مجموعه ما انجام دهید. در این راستا یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ نمایید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی مینماییم. سپس جهت انجام امور گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی حمل مینماییم. پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد. بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار به تورنتو ( مناسب ترین نرخ فریت بار به تورنتو ) صادر میگردد و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد.

 

ج) فریت بار تجاری(کارگو) به تورنتو ، ارسال بار به تورنتو به صورت تجاری

شهر تورنتو علاوه بر این که پرجمعیت ترین شهر کانادا است همچنین پایتخت اقتصادی کانادا نیز محسوب می شود. بنابراین اغلب بار ارسالی به تورنتو از نوع تجاری می باشد. قسمت بزرگی از بار تجاری که در حال حاضر بصورت فریت بار به تورنتو، صادر میشود، شامل مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی است. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سابقه ارسال ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دست بافت ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به کانادا دارد . در صورتی که قصد ارسال بار تجاری به تورنتو را دارید با تماس با ما از خدمات حمل زمینی بار خود به باربری فرودگاه امام از هر نقطه شهر تهران یا شهرستانها، انجام امور گمرکی در گمرک فرودگاه امام در اسرع وقت و همچنین استفاده از مناسب ترین نرخ حمل بار به تورنتو بهره مند شوید.

 

د ) فریت بار لوازم منزل به تورنتو، حمل هوایی اسباب منزل به تورنتو

همچنان که قبلا ذکر شد در فرایند حمل و نقل بار بسته بندی موضوع مهم تلقی می شود. بخصوص اینکه این بار لوازم منزل باشد. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با ارائه سرویس بسته بندی تخصصی لوازم منزل دارای سابقه طولانی جهت حمل بار به تورنتو میباشد. همکاران مجرب ما در امور بسته بندی، در منزل شما حضور پیدا میکنند. بسته بندی بار شما را طبق ضوابط و اصول مورد تایید شرکتهای هواپیمایی انجام داده و آماده ارسال به فرودگاه میکنند و سپس بار لوازم منزل شما  با بهترین نرخ حمل بار به صورت هوایی به تورنتو فرستاده میشود.

 

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت فریت بار و ارسال هوایی بار به تورنتو

 

1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به تورنتو
بسته بندی اضافه بار مسافری، لوازم منزل یا بار تجاری را با مناسبت ترین هزینه در محل بما محول کنید. پرسنل با تجربه ما در محل شما حضور پیدا میکنند. در حضور شما با استفاده از بهترین متریال کالای شما را جهت بسلامت رسیدن بارتان به مقصد بسته بندی میکنند. بسته بندی طبق ضوابط و اصول مورد تایید شرکتهای هواپیمایی انجام خواهد گرفت.

2.ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به تورنتو

3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بار شما را در هر نقطه از شهر دریافت نموده. و جهت انجام امور گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی منتقل می نماید.

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک

بار شما در قسمت بار فرودگاه امام خمینی جهت فریت بار به تورنتو احتیاج به طی تشریفات گمرکی دارد. کارمندان ما بدون نیاز به حضور شما در گمرکات، تشریفات گمرکی را در سریعترین وقت ممکن انجام خواهند داد.

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس ازتایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به تورنتو با بهترین نرخ حمل باربه تورنتو و دریافت رزرو کتبی باراز هواپیمایی

 

نکات بسیار مهم در هنگام تحویل بار در  فرودگاه پیرسون شهر تورنتو در کانادا

 

پس از انجام فریت بار  از ایران به فرودگاه تورنتو، پرسنل شرکت هواپیمایی در شهر تورنتو با شماره تلفن درج شده در بارنامه تحت نام گیرنده کالا تماس میگیرند و رسیدن بار هوایی شما به شهر تورنتو را اعلام مینماید. توجه داشته باشید که:

1. تلفن و موبایل شما حتما در دسترس باشد.
2. هنگام صدور بارنامه دو یا سه شماره تلفن ارائه نمایید تا در صورت در دسترس نبودن ، کارمندان ایرلاین بتوانند با شماره های دیگر تماس بگیرند.

بطور معمول ماموران ایرلاین ها تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند نمود. پس راهکاری که باقی می ماند این است که شما خود پیگیر بار ارسالی خود باشید و با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید، وضعیت بارتان را خودتان جویا شوید. پس از اطمینان از حصول بارتان به فرودگاه تورنتو می بایست به قسمت بار آن هواپیمایی مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید.
ترخیص و تحویل بار به تورنتو تحت قوانین سازمان مرزبانی و گمرکات کانادا میباشد. طبیعتا عوارض گمرکی از شما دریافت خواهند کرد که میزان این مبلغ بسته به نوع کالای شما و ارزش ان متفاوت خواهد بود. علاوه بر این هزینه هایی همچون هزینه عملیاتی فرودگاهی و یا هزینه های انبارداری نیز وجود دارند. در هر فرودگاهی مبالغی بابت خدمات فرودگاهی و انبارداری می بایست توسط گیرنده کالا پرداخت شود و این موضوع هیچگونه ربطی به پول حمل بار به تورنتو در مبدا ندارد. ولیکن این مبالغ تقریبا ناچیز میباشند. همچنین در بیشتر فرودگاهها تا 48 ساعت پس از رسیدن بار به انبار، انبارداری دریافت نمی گردد.پس از طی 48 ساعت بر مبنای حجم و وزن بارتان می بایست به شرکت انباردار هزینه بیشتری پرداخت نمایید. همچنین شرکتهای هواپیمایی مبلغی را جهت ارائه این مدارک از شما دریافت خواهند نمود .البته که این قوانین در کشورها ، ایالت ها و شهرها بسیار متفاوت میباشند.