خدمات

فریت بار به دوسلدورف

Rate this post

فریت بار از تمامی شهر های ایران به مقصد شهر دوسلدورف آلمان

مجموعه فریت بار دات کام با داشتن مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری که اساس آن ارائه کامل خدمات حمل هوایی و فریت بار بوده و از پرسنل مجرب و آشنا با صنعت حمل هوایی بهره می جوید فریت بار اضافه بار مسافری، لوازم منزل و یا بار تجاری خود از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا مقصد مورد نظرتان را به مجموعه ما سپرده و از سالم رسیدن بار خود در کمترین زمان ممکن و با مقبولترین هزینه بهره بجویید.

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه:02144666746 در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

فریت بار دات کام، خدمات بسته بندی بار و فریت بار به دوسلدورف ( ارسال بار به دوسلدورف ) را عهده دار می باشد. شهر دوسلدورف در کشور آلمان واقع شده. و جمعیت مهاجر مقیم زیادی به دلایل مختلف خانوادگی، فرهنگی واقتصادی درتماس وتعامل با هموطنان کشور مادری خود ایران هستند.
فرودگاه بین المللی دوسلدورف دراین شهر به عنوان یک مرکز حمل و نقل هوایی مهم پاسخگوی نیاز ایرانیان مقیم دوسلدورف که احتیاج به ارتباط با کشور خودشان را دارند می باشد وجود این فرودگاه مهم در شهر دوسلدورف موجب گشته مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به آلمان ازطریق فریت بار به دوسلدورف انجام بگیرد.
وب سایت فریت بار دات کام مجری هوایی بار به شما در ارسال بار به دوسلدورف (فریت بار به دوسلدورف) یاری خواهد رساند. این مجموعه میتواند انواع بار را در محل منزل انبار یا دفتر از شما تحویل بگیرد ، پس از اعمال بسته بندی حرفه ای بر روی بار شما جهت بسلامت رسیدن آن به دوسلف امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا و جهت حمل بار شما به دوسلدورف انجام دهد. پس از آن بارنامه هوایی با بهترین نرخ حمل بار به دوسلدورف صادر می گردد. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد.
بسته بندی اصولی بار جهت فریت باربه دوسلدورف.
فریت بار اضافه بار مسافری به دوسلدورف.
فریت بار لوازم منزل به دوسلدورف.
فریت بار تجاری شامل فرش دستباف،صنایع دستی،… به دوسلدورف.

مدارک لازم جهت فریت بار به دوسلدروف

توجه داشته باشید از دید قانون برای فریت بار به دوسلدورف باید تاجر ویا مسافر باشید،اگر یکی از موارد مذکورید وبارتان درحجم و وزن کم است، فریت بار به دوسلدورف (ارسال بار به دوسلدورف) با هواپیما برای شما بصرفه می باشد. پس حالا شما نیاز به بلیط و پاسپورت خواهید داشت. البته در صورتی که بلیط و پاسپورت حاضر نیست و شما بار را برای یکی از آشنایان خود ارسال مینمایید. مجموعه فریت بار دات کام انجام تمامی امور را به عهده میگیرد و نیازی به ارائه مدارک فوق نخواهید داشت.
وقتی تصمیم شما ازفریت بار به دوسلدورف ، ارسال کالاهایی آز قبیل فرش و مواد غذایی و صنایع دستی است.یعنی قصد ارسال محموله تجاری را دارید لاجرم ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی میباشد.
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تجربه امور گمرکی در زمینه حمل بار به دوسلدورف این امکان را دارد که از کارت بازرگانی همکاران جهت ارسال بار شما به دوسلدورف نیز اقدام کند. اگرکارت بازرگانی شما در حال حاضر آماده نمی باشد تنها کافیست این مورد را به ما تذکر دهید.
در زمان فریت بار به دوسلدورف حضور شما به عنوان فرستنده کالا ضرورتی ندارد، بار شما از درب منزل، دفتر و انبارتوسط مجموعه وب سایت فریت بار دات کام تحویل گرفته خواهد شد و سپس حمل زمینی آن را به قسمت بار فرودگاه امام خمینی انجام میگردد و به امور گمرکی جهت حمل هوایی آن انجام خواهد شد. اما اگر شما مایل به حضور در فرودگاه دارید این موضوع نیز مشکلی در بر ندارد.
در مواردی که شما قصد سفر نداشته باشید و فقط بخواهید سوغات به عزیزان خود ارسال نمائید، مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بار شما از محل مورد نظرتان تحویل گرفته و آن را برای شما به شهر دوسلدورف فریت مینماید. فریت بار به دوسلدورف الزام به حضور مسافر و فرستنده کالا در فرودگاه و یا دفتر این مجموعه نخواهد داشت. به این منظور مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ ارسال بار به دوسلدورف ، رزرو کتبی بار شما را از ایرلاین دریافت خواهد نمود، و همراه بارنامه به شما تقدیم خواهد کرد. معمولا بارهای مسافری و تجاری به دوسلدورف تقریبا 4 تا 5 روزه به مقصد میرسند. البته این موضوع در رزرو کتبی ارایه شده به شما ذکر شده است.

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به دوسلدروف
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، قادر است که بارتان را درحجم و وزنی که باشد برای شما ارسال نماید ،ممکن است بارشما شامل چند بسته کوچک ویابالعکس دارای وزن وحجم زیاد مثلاً حاوی لوازم منزل باشد، چنانچه شما مسافر یا تاجر باشید میتوانید تمام عملیات بسته بندی ارسال بار به دوسلدورف را بصورت تضمینی بما بسپارید و از خدمات گوناگون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بهره ببرید. خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار به دوسلدورف بصورت ذیل میباشد.

الف ) بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به دوسلدروف
حتما دقت نمایید، که بسته بندی صحیح بار بسیارمهم میباشد وما برای فریت بار به دوسلدورف باید بسته بندی ها راخیلی اصولی تر وایمن تر از زمانی که فقط قصد جابجایی درون شهری بار را داریم انجام دهیم، ممکن است شما بار خود را کاملا سرسری بسته بندی کنید و درصورتی که بار شما بصورت اصولی بسته بندی نشود. در قسمت بار فرودگاه امام خمینی مورد پذیرش قرار نمیگیرد. البته ممکن است در موارد بسیار نادر بار شما پذیرش شود. که اگر این اتفاق بیفتد و بار در مراحل حمل متوجه آسیب شود، هواپیمایی از دادن خسارت شما به بهانه بسته بندی نامناسب طفره خواهد رفت و خسارت بار شما را نمیپردازد پس برای سالم رسیدن بار خود یک سرمایه گذاری مفید و منطقی انجام دهید. و وظیفه بسته بندی اصولی آن را به این مجموعه بسپارید. بار در هر وزنی توسط پرسنل مجرب و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد مورد نظر میشود.
توجه داشته باشید. تمامی جعبه های چوبی حاوی بار شما جهت فریت بار به دوسلدورف و دیگر شهرهای آلمان، میبایست سمپاشی شده و مدارک معتبر سمپاشی به بارنامه شما الصاق گردیده باشد. در صورتی که جعبه های چوبی محتوی بار شما سمپاشی نشود. بار شما با هزینه شما در فرودگاه دوسلدورف معدوم می گردد. بهمین دلیل سمپاشی جعبه های چوبی کاری مهم و اجتناب ناپذیر در پروسه حمل کالا به دوسلدورف میباشد.

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به دوسلدروف
در صورتی که میخواهید به دوسلدورف سفر کنید احتمالا شماهم مانند بسیاری از دیگرمسافران از محدودیت میزان بار درپروازهای هوایی آزرده خاطر می شوید. بهتر است نگران نباشید.چون شما راه حلی مناسبی برای مواجهه با این مسئله دارید و آن استفاده از فریت بار به دوسلدورف می باشد. چون هزینه فریت بار به دوسلدورف تقریباً 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. برای انجام این کار یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ نمایید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی مینماییم. سپس جهت انجام امور گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی حمل مینماییم. پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد. بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار به دوسلدورف صادر میگردد. و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد. با این روش شما باجریمه اضافه بار پرداخت نخواهید کرد وهم در ذخیره پول خود موفق بوده اید و باآرامش فکری زیاد بسوی دوسلدورف پرواز خواهید کرد.

ج ) فریت بار لوازم منزل به دوسلدروف
بسته بندی تخصصی لوازم منزلتان را به مجموعه وب سایت فریت بار دات کام بسپارید که سابقه طولانی جهت حمل بار به دوسلدورف دارد. همکاران باتجربه ما در امور بسته بندی، در منزل شما حاضر میشوند. درصورتی که بار شما به مقداری است که جهت حمل هوایی بار به دوسلدورف مقرون به صرفه باشد. بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده میکنند. سپس بار لوازم منزل شما به فرودگاه منتقل میگردد. و با بهترین نرخ حمل بار به دوسلدورف فرستاده میشود. ارسال لوازم منزل به آلمان کار واقعا دشواریست اما شما با سپردن این امر به مجموعه ما میتوانید باآسودگی خیال از زمانتان استفاده نمایید.

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به دوسلدروف

1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به دوسلدروف
بسته بندی اضافه بار مسافری، لوازم منزل یا بار تجاری را با مناسبترین هزینه در محل بما محول کنید. پرسنل با تجربه ما در محل شما حضور پیدا میکنند. در حضور شما با استفاده از بهترین متریال کالای شما را جهت بسلامت رسیدن بارتان به مقصد بسته بندی میکنند. بسته بندی طبق ضوابط و اصول مورد تایید شرکتهای هواپیمایی انجام خواهد گرفت

2.ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسائل شما به دوسلدروف

3. دریافت بار از منزل شما و حمل به فرودگاه
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بار شما را در هر نقطه از شهر دریافت نموده. و جهت انجام امور گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی منتقل می نماید.

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک

بار شما در قسمت بار فرودگاه امام خمینی جهت فریت بار به دوسلف احتیاج به طی تشریفات گمرکی دارد. کارمندان ما بدون نیاز به حضور شما در گمرکات، تشریفات گمرکی را در سریعترین وقت ممکن انجام خواهند داد.

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس ازتایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به دوسلدروف با بهترین نرخ حمل باربه دوسلدروف و دریافت رزرو کتبی باراز هواپیمایی

نکات مهم در هنگام تحویل بار در دوسلدروف
پرسنل شرکت هواپیمایی در شهر دوسلدورف پس ازانجام فریت بار شما از ایران به فرودگاه دوسلدورف، با شماره تلفنی که در بارنامه تحت نام گیرنده کالا ثبت گردیده، تماس میگیرند. و رسیدن بار شما به شهر دوسلدورف را اعلام مینماید. توجه داشته باشید که

1. تلفن شما در دسترس باشد
2. هنگام صدور بارنامه دو شماره تلفن ارائه نمایید تا در صورت در دسترس نبودن ، کارمندان ایرلاین بتوانند با شماره دوم تماس بگیرند.

بهتر است بدانید که افراد مذکور وظیفه ای در قبال پیگری و تماس مکرر با شما جهت اطلاع رسانی وضعیت بارتان ندارند. و این شما هستید که باید برای آرامش فکری خودتان، شخصا وارد عمل شوید و با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید و وضعیت بارتان را خودتان جویا شوید. پس از این که خیالتان از رسیدن بارتان به دوسلدورف راحت شد به قسمت بار آن هواپیمایی مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. شرکتهای هواپیمایی مبلغی را جهت ارائه این مدارک از شما دریافت خواهند نمود. این مبلغ سوای از مبلغ حمل بار به دوسلدورف میباشد.
برای ارسال بار به دوسلدورف ، سازمان مرزبانی و گمرکات آلمان قوانینی دارد . عوارض گمرکی با هزینه های عملیاتی فرودگاهی و یا هزینه های انبارداری متفاوت است. در هر فرودگاهی مبالغی برای انجام خدمات فرودگاهی و انبارداری از گیرنده کالا دریافت میشود . و این موضوع هیچگونه ربطی به پول حمل بار به دوسلدورف در مبدا ندارد. درضمن این مبالغ تقریبا ناچیز میباشند. همچنین در بیشتر فرودگاهها تا 48 ساعت پس از رسیدن بار به انبار، انبارداری دریافت نمی گردد.پس از طی 48 ساعت بر مبنای حجم و وزن بارتان می بایست به شرکت انباردار هزینه بیشتری پرداخت نمایید. البته که این قوانین در کشورها ، ایالت ها و شهرها متفاوت میباشند.
توسط دولت ها جهت دریافت عوارض از تجار و شهروندان جهت ورود و خروج کالا ،گمرکات ایجاد شده اند، لذا توجه داشته باشید که گمرک فرودگاه دوسلدورف قطعا بنا به قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد، میزان این مبلغ بسته به نوع کالای شما و ارزش ان متفاوت خواهد بود . هر چه فن بیان و مذاکره بهتری با ماموران گمرکی داشته باشید،در تعیین این میزان تاثیر گذار میباشد.