خدمات

فریت بار به فینیکس آریزونا با کمترین قیمت

فریت بار به فنیکس
4.2/5 - (83 امتیاز)

فریت بار به فینیکس آریزونا در ایالات متحده آمریکا، از ایران

فریت بار به فینیکس را با اطمینان خاطر به گروه حرفه ای ما بسپارید. اگر اضافه بار مسافری، لوازم منزل و یا بار تجاری دارید و میخواهید از باربری فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به فینیکس انتقال داده شوند، بهترین گزینه برای انجام این انتقال، فریت بار آنها به فینیکس می باشد،بهتراست بار مورد نظرتان را به مجموعه ما سپرده و مطمئن باشید که پرسنل باتجربه مجموعه وب سایت تخصصی فریت بار دات کام ،شما را در انجام خواسته تان یاری خواهند داد، این مجموعه از سازمان هواپیمایی کشوری مجوزی بر اساس ارائه کامل خدمات حمل و فریت بار دارد، پس تلاش میکند بارشما درکمال صحت و هرچه سریعتر و با هزینه ای مقرون به صرفه به فینیکس منتقل نماید.

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه: 02144666746 در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

 

مجموعه فریت بار دات کام، عهده دار خدمات بسته بندی بار و ارسال هوایی بار، به عبارت دیگر فریت بار به فینیکس است . شهر فینیکس واقع در آمریکا از جمله مراکزی است که مهاجران ایرانی در آن ساکن هستند و جمعیت مهاجر ایرانی به علل مختلف: اقتصادی، خانوادگی و فرهنگی بطور متداول در تعامل با کشور مادری خود ایران هستند.
برای مرتفع نمودن این نیاز های روزمره ایرانیان مهاجر در فینیکس، فرودگاه فینیکس از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. مجموعه فریت بار دات کام از این فرودگاه مهم در این شهر جهت ارسال بار (فریت بار به فینیکس) از ایران استفاده می کند.
جهت ارسال بار به فینیکس مجموعه فریت بار دات کام کار شما را سهولت بخشیده و شما می توانید از وب سایت این مجموعه جهت ثبت تقاضای ارسال خود استفاده نمایید. فقط کافی است درخواست ارسال بار خود را به مجموعه اعلام نمایید ،این مجموعه انواع بار را در محل منزل انبار یا دفتر از شما تحویل گرفته ، پس از بسته بندی تخصصی بر روی بار شما برای اینکه بسلامت به فینیکس برسد، امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا و جهت حمل بار شما به فینیکس انجام می دهد و بارنامه هوایی با بهترین نرخ ارسال به شما تحویل خواهد داد. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد:

بسته بندی تخصصی بار جهت فریت بار به فینیکس.
فریت بار اضافه بار مسافری به فینیکس.
فریت بار لوازم منزل به فینیکس.
فریت بار تجاری به فینیکس.

مدارک لازم جهت فریت بار به فینیکس از ایران

قانوناً فریت بار به فینیکس نیازمند این است که شما تاجر و یا مسافر باشید ،اگر تاجر و یا مسافر باشید، داشتن بار با وزن و حجم پائین (خرده بار)،جهت  فریت بار به فینیکس (ارسال بار به فینیکس) با هواپیما برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. حالا شما باید بدنبال بلیط  و پاسپورت باشید البته در صورتی که بلیط و پاسپورت آماده نشد و شما بار را برای یکی از آشنایان خود ارسال مینمایید، مجموعه فریت بار دات کام تمامی امور را دست گرفته و نیازی به ارائه آن مدارک نخواهید داشت.
دربیشتر موارد در مرحله انجام امور تشریفات گمرکی،زمانی که بار ارسالی شما به فینیکس تجاری باشد، مانند فرش و مواد غذایی و صنایع دستی ، ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی الزامی میباشد.
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با داشتن سابقه زیاد در انجام امور گمرکی در راستای حمل بار به فینیکس این امکان را دارد که از کارت بازرگانی همکاران جهت ارسال بار شما به فینیکس نیز اقدام کند. اگر کارت بازرگانی شما در حال حاضر آماده نمی باشد تنها کافیست این مورد را به ما تذکر دهید.

وقتی مجموعه وب سایت فریت بار دات کام را انتخاب کردید، حضور و یا عدم حضورتان در مراحل انتقال ،تفاوتی نخواهد داشت . مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، اول با حضور در مکان مورد نظر شما، بارتان را از درب منزل، دفتر و انبار تحویل گرفته و سپس آن را با حمل زمینی به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی انجام انتقال میدهد و به امور گمرکی جهت حمل هوایی آن خواهد پرداخت. اما اگر شما علاقه به حضور در فرودگاه داشته باشید این موضوع نیز مشکلی در بر ندارد.
وقتی که شما قصد سفر ندارید و فقط خواهان ارسال بار یا سوغات به عزیزانتان می باشید، مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تحویل بار از درب منزل، آن را برای شما به شهر فینیکس ارسال مینماید. فریت بار به فینیکس التزامی برای حضور فرستنده کالا در فرودگاه و یا دفتر این مجموعه وجود ندارد. به این منظور مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین هزینه ارسال بار به فینیکس ، رزرو کتبی بار شما را از ایرلاین دریافت خواهد نمود، و در کنار بارنامه به شما خواهد داد. به طور معمول چیزی درحدود۴الی۵ روز زمان لازم است تا بار شما چه مسافری باشد ویاتجاری به فینیکس برسد،. البته این موضوع در رزرو کتبی ارایه شده به شما ذکر شده است.

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت فریت بار به فینیکس

سرویس های متنوع بار هوایی جهت ارسال بار به فینیکس توسط مجموعه وب سایت فریت بار دات کام ارائه میشوند. فریت بار چند عدد ساک و یا بارهایی با وزن تناژ حاوی لوازم منزل شما را شامل این سرویس ها میشوند. چنانچه شما مسافر یا تاجر باشید میتوانید کلیه مراحل عملیات بسته بندی ارسال بار به فینیکس را بصورت تضمینی بما بسپارید و از خدمات گوناگون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بهره ببرید. خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار به فینیکس بصورت ذیل میباشد.

الف ) بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به فینیکس

قطعا به این نکته دقت داشته باشید، که بسته بندی جهت فریت بار به فینیکس، با باری که از نقطه ای در شهر تهران به نقطه ای دیگر ارسال میشود بسیار متفاوت است. در صورتی که بار شما بصورت اصولی بسته بندی نشود. در قسمت بار فرودگاه امام خمینی مورد پذیرش قرار نمیگیرد. البته ممکن است با خوش شانسی بار شما پذیرش شود. که اگر این اتفاق بیفتد و بار در پروسه حمل متوجه آسیب شود، هواپیمایی از دادن خسارت شما به بهانه بسته بندی نامناسب طفره خواهد رفت و خسارت بار شما را نمیپردازد. لذا جهت به سلامت رسیدن بار خود یک سرمایه گذاری مفید و منطقی انجام دهید و وظیفه بسته بندی اصولی آن را به این مجموعه بسپارید. بار در هر وزنی توسط پرسنل مجرب و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد مورد نظر میشود.
توجه داشته باشید. تمامی جعبه های چوبی حاوی بار شما جهت فریت بار به فینیکس و دیگر شهرهای ایالات متحده آمریکا، میبایست سمپاشی شده و مدارک معتبر سمپاشی به بارنامه شما الصاق گردیده باشد. در صورتی که جعبه های چوبی محتوی بار شما سمپاشی نشود. بار شما با هزینه شما در فرودگاه فینیکس معدوم می گردد. لذا سمپاشی جعبه های چوبی امری مهم در پروسه حمل کالا به فینیکس میباشد.

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به فینیکس

محدودیت مقدار بار مجاز در پروازهای خارجی،قانونی است که باعث مشغولیت ذهنی مسافران این پروازها میشود،در صورتی که شما هم قصد عزیمت به فینیکس رادارید ازاین قضیه مستثنی نخواهید بود. به خود نگرانی راه ندهید. پیشنهاد ما استفاده از فریت بار به فینیکس میباشد. چون هزینه فریت بار به فینیکس حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. برای عملی شدن این کار یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگی لازم را انجام دهید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی مینماییم. سپس جهت انجام امور گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی حمل مینماییم. پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد. بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار به فینیکس ( مناسب ترین نرخ فریت بار به فینیکس ) صادر میگردد. و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد. در اینصورت شما جریمه اضافه بار پرداخت نمیکنید و در ذخیره پول خود موفق بوده اید و با دستی باز و آسودگی خیال بسوی فینیکس سفر خواهید کرد.

ج) فریت بار تجاری به فینیکس 

در صورتی که شما قصد ارسال بار تجاری شامل یکی از اقلام فرش دستباف،صنایع دستی،مواد غذایی و… به فینیکس را دارید. با تماس با ما از خدمات حمل زمینی بار خود به فرودگاه از هر نقطه شهر، انجام امور گمرکی در اسرع وقت و همچنین استفاده از مناسب ترین نرخ حمل بار به فینیکس بهره مند شوید. قسمت بزرگی از بار تجاری که در حال حاضر بصورت فریت بار به فینیکس، صادر میشود، شامل مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی میباشد. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سابقه ارسال ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دست بافت ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به ایالات متحده آمریکا دارد و میتواند این سرویس را به سایر تجار مواد غذایی و فرش دست بافت نیز نیز ارائه دهد.

د ) فریت بار لوازم منزل به فینیکس

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با ارائه سرویس بسته بندی تخصصی لوازم منزل دارای سابقه طولانی جهت حمل بار به آمریکا میباشد. همکاران مجرب ما در امور بسته بندی، در منزل شما حضور پیدا میکنند. درصورتی که بار شما به مقداری است که جهت حمل هوایی بار به فینیکس مقرون به صرفه باشد. بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده میکنند. سپس بار لوازم منزل شما به فرودگاه منتقل میگردد. و با بهترین نرخ حمل بار به فینیکس فرستاده میشود. تجربه سخت ارسال لوازم منزل به ایالات متحده آمریکا را به ما سپرده و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به فینیکس

1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به فینیکس

2.ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به فینیکس

3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس از تایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به فینیکس با بهترین نرخ حمل بار به فینیکس و دریافت رزرو کتبی بار از هواپیمایی

نکات مهم در هنگام تحویل بار در فینیکس

پس از انجام فریت بار  از ایران به فرودگاه فینیکس، پرسنل شرکت هواپیمایی در شهر فینیکس با شماره تلفن درج شده در بارنامه تحت نام گیرنده کالا تماس میگیرند. و رسیدن بار شما به شهر فینیکس را اعلام مینماید. توجه داشته باشید که:

1. تلفن شما در دسترس باشد
2. هنگام صدور بارنامه دو شماره تلفن ارائه نمایید تا در صورت در دسترس نبودن ، کارمندان ایرلاین بتوانند با شماره دوم تماس بگیرند.

حتما به این نکته توجه داشته باشید. این افراد تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند نمود و این شما هستید که میبایست گوش به زنگ باشید که این اعلان به شما شود. از طرفی شما میتوانید پیش دستی کنید. با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید و وضعیت بارتان را خودتان جویا شوید.

پس از اطمینان از حصول بارتان به فینیکس می بایست به قسمت بار آن هواپیمایی مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. شرکتهای هواپیمایی مبلغی را جهت ارائه این مدارک از شما دریافت خواهند نمود. این مبلغ سوای از مبلغ حمل بار به فینیکس میباشد.

در هر فرودگاهی مبالغی بابت خدمات فرودگاهی و انبارداری می بایست توسط گیرنده کالا پرداخت شود و این موضوع هیچگونه ربطی به پول حمل بار به فینیکس در مبدا ندارد. ولیکن این مبالغ تقریبا ناچیز میباشند.

همچنین در بیشتر فرودگاهها تا 48 ساعت پس از رسیدن بار به انبار، انبارداری دریافت نمی گردد.پس از طی 48 ساعت بر مبنای حجم و وزن بارتان می بایست به شرکت انباردار هزینه بیشتری پرداخت نمایید. البته که این قوانین در کشورها ، ایالت ها و شهرها متفاوت میباشند.

گمرکات توسط دولت ها جهت دریافت عوارض از تجار و شهروندان جهت ورود و خروج کالا ایجاد شده اند، لذا توجه داشته باشید که گمرک فرودگاه فینیکس قطعا بنا به قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد، میزان این مبلغ بسته به نوع کالای شما و ارزش ان متفاوت خواهد بود . همچنین قدرت فن بیان و مذاکره شما با ماموران گمرکی در تعیین این میزان تاثیر گذار میباشد.