خدمات

فریت بار به لاس وگاس با کمترین نرخ حمل

فریت بار به لاس وگاس
4.7/5 - (86 امتیاز)

فریت بار به لاس وگاس از تمامی شهرهای ایران

فریت بار  را با اسودگی خیال بما بسپارید. وقتی قصد دارید از باربری هوایی فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا ، اضافه بار مسافری یا لوازم منزل و یا بار تجاری فریت نمایید ،مطمئن ترین روش سپردن این معقوله به مجموعه وب سایت فریت دات کام است، بدینگونه آسوده خاطر خواهید شد زیرا بارتان سالم و در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه بهره ارسال میگردد. این مجموعه دارای مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ارائه کامل خدمات حمل هوایی و فریت بار بوده و از پرسنل مجرب و آشنا با صنعت حمل هوایی بهره می جوید.

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه:02144666746 در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

 

خدمات بسته بندی بار و فریت بار  ( ارسال بار به لاس وگاس ) توسط مجموعه فریت بار دات کام انجام میشود. شهر لاس وگاس در ایالات متحده آمریکا از جمله شهرهایی می باشد که مهاجرین ایرانی  ساکنش هستند، بطور متداول تبادلات خانوادگی ،فرهنگی و اقتصادی زیادی بین این مهاجرین با کشور مادریشان ایران در حال انجام است .
برای انجام این مبادلات ،وجود مرکز حمل ونقل هوایی مهمی بنام فرودگاه بین المللی لاس وگاس کاملا کارگشاست. وجود این فرودگاه در شهر لاس وگاس باعث شده است، مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به لاس وگاس ازطریق فریت بار به فرودگاه بین المللی لاس وگاس انجام میگیرد.
اگر طالب ارسال بار به لاس وگاس هستید مجموعه فریت بار دات کام به شما کمک خواهد کرد. انواع بارشما در محل منزل ،انبار یا دفتر توسط پرسنل این مجموعه از شما تحویل گرفته میشود ، بعد از طی مراحل بسته بندی اصولی بار شما جهت سالم رسیدن آن به لاس وگاس ، به قسمت بار فرودگاه منتقل میشود، امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا ومقصد انجام میشود ودر نهایت بارنامه هوایی با بهترین نرخ حمل بار به لاس وگاس صادر می گردد. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد:

بسته بندی تخصصی بار جهت فریت باربه لاس وگاس.
فریت بار اضافه بار مسافری به لاس وگاس.
فریت بار لوازم منزل به لاس وگاس.
فریت بار تجاری به لاس وگاس.

مدارک لازم جهت فریت بار به لاس وگاس از ایران

اگر بار شما کم و خرده بارمی باشد، فریت بار (ارسال بار به لاس وگاس) با هواپیما برای شما بصرفه می باشد. برای این جابجائی از لحاظ قانونی شما باید تاجر ویا مسافر باشید در  صورتی که مسافرباشید،  شما نیاز به بلیط و پاسپورت خواهید داشت. البته در صورتی که بلیط و پاسپورت حاضر نیست و شما بار را برای یکی از آشنایان خود ارسال مینمایید. مجموعه فریت بار دات کام تمامی امور را دست گرفته و نیازی به ارئه آن مدارک نخواهید داشت.
ولی در صورتی که بار ارسالی شما در رده بارهای تجاری باشد. مثلا درخواست شما فریت بار ، ارسال فرش و مواد غذایی و صنایع دستی است. ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی میباشد.
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، تجربه زیادی در زمینه حمل بار به لاس وگاس وانجام امور گمرکی دارد و میتواند از کارت بازرگانی همکاران جهت ارسال بار شما به لاس وگاس نیز اقدام کند. اگرکارت بازرگانی شما در حال حاضر آماده نمی باشد تنها کافیست این مورد را به ما تذکر دهید.
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، از درب منزل، دفتر و انبار، بارتان را تحویل گرفته و سپس بطور زمینی آن را به قسمت بار فرودگاه امام خمینی انتقال میدهد و بعد هم برای حمل هوایی بارتان امور گمرکی مربوطه را انجام خواهد داد. حضور و یا عدم حضور شما بستگی به تمایل شخصی خودتان دارد و هیچ تفاوتی در انجام این فرایند نخواهد داشت و شما اگر علاقه به حضور در فرودگاه دارید این موضوع نیز مشکلی در بر ندارد.
ممکن است شما تصمیم گرفته باشید بدون اینکه به لاس وگاس سفرکنید برای عزیزانتان سوغات بفرستید. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بار شما را از درب منزل،تحویل میگیرد و آن را برای شما به شهر لاس وگاس فریت مینماید. برای فریت بار به لاس وگاس لازم نیست مسافر و فرستنده کالا در فرودگاه و یا دفتر این مجموعه حاضر شوند. به این منظور مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ ارسال بار به لاس وگاس ، رزرو کتبی بار شما را از ایرلاین دریافت خواهد نمود، و همراه بارنامه به شما تقدیم خوهد کرد. معمولا بارهای مسافری و تجاری به لاس وگاس طی 4 تا 5 روز به مقصد میرسند. البته این موضوع در رزرو کتبی ارایه شده به شما ذکر شده است.

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به لاس وگاس

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سرویس های متنوعی جهت حمل هوایی بار به لاس وگاس دارد. بار شما در هرسایز و وزنی که باشد قابل ارسال توسط این مجموعه میباشد،اگر شما مسافر یا تاجر هستید میتوانید تمام مراحل شامل،بسته بندی تخصصی و انجام امور گمرکی برآی ارسال بار به لاس وگاس (فریت بار به لاس وگاس) را بصورت تضمینی بما بسپارید و از خدمات گوناگون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بهره ببرید. خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار به لاس وگاس بصورت ذیل میباشد.

الف ) بسته بندی تخصصی بار هوایی شما جهت فریت بار به لاس وگاس

حتما توجه کنید که برای بالا رفتن ایمنی کالای ارسالی جهت فریت بار به ولاس وگاس باید نحوه بسته بندی بار خیلی اصولی تر از زمانی باشد که ما فقط کالایی را از یک از شهر به نقطه دیگر در همان شهر منتقل مینماییم، اگر بارتان به شکل صحیح وحرفه ای بسته بندی نشود در قسمت بار فرودگاه امام خمینی پذیرش نمیشود واگرهم بر حسب تصادف بارتان مورد پذیرش قرار گرفت وطی انتقال آسیب دید، شرکت هواپیمایی هیچ تعهدی در رابطه با پرداخت خسارت متقبل نخواهد شد. لذا جهت به سلامت رسیدن بار خود یک سرمایه گذاری مفید و منطقی انجام دهید. و وظیفه بسته بندی اصولی آن را به این مجموعه بسپارید. بار در هر وزنی توسط پرسنل مجرب و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد مورد نظر میشود.
توجه داشته باشید. تمامی جعبه های چوبی حاوی بار شما جهت فریت بار  و دیگر شهرهای آمریکا، میبایست سمپاشی شده و مدارک معتبر سمپاشی به بارنامه شما الصاق گردیده باشد. در صورتی که جعبه های چوبی محتوی بار شما سمپاشی نشود. بار شما با هزینه شما در فرودگاه لاس وگاس معدوم می گردد. لذا سمپاشی جعبه های چوبی امری مهم در پروسه حمل کالا به لاس وگاس میباشد.

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به لاس وگاس

در پروازهای هوایی مقدار بار مجاز در پرواز شامل محدودیتهایی است که اگر شما تصمیم به سفر به لاس وگاس بگیرید باعث نگرانی شما خواهد شد ‌بهتر است دیگر نگران این محدودیت نباشید،زیرا مجموعه وب سایت فریت دات کام پیشنهاد خوبی برای شما دارد وآن استفاده از خدمات فریت بار می باشد. چون هزینه فریت بار  حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. در این راستا یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ نمایید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی مینماییم. سپس جهت انجام امور گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی حمل مینماییم. پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد. بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار به لاس وگاس ( مناسب ترین نرخ فریت بار ) صادر میگردد. و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد. در اینصورت شما با عدم پرداخت جریمه اضافه بار هم در ذخیره پول خود موفق بوده اید و با دستی باز و خیالی راحت بسوی لاس وگاس پرواز خواهید کرد.

ج) فریت بار تجاری به لاس وگاس ، ارسال بار به لاس وگاس به صورت تجاری

در صورتی که شما قصد ارسال بار تجاری شامل فرش دستباف،صنایع دستی و… خود به لاس وگاس را دارید، با تماس با ما از خدمات حمل زمینی بار خود به فرودگاه از هر نقطه شهر، انجام امور گمرکی در کوتاهترین زمان و همچنین استفاده از مناسب ترین نرخ حمل بار به لاس وگاس بهره مند شوید. مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی بخش عظیمی از باری که بصورت فریت بار به آمریکا صادر میشود را در بر میگیرد . مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دستباف ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به آمریکا ارسال می کند و آمادگی ارائه این سرویس را به سایر تجار مواد غذایی و فرش دست بافت نیز دارا میباشد.

د ) فریت بار لوازم منزل به لاس وگاس

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با ارائه سرویس بسته بندی تخصصی لوازم منزل دارای سابقه طولانی جهت حمل بار به لاس وگاس میباشد. همکاران مجرب ما در امور بسته بندی، در منزل شما حضور پیدا میکنند. درصورتی که بار شما به مقداری است که جهت حمل هوایی بار به لاس وگاس مقرون به صرفه باشد. بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده میکنند. سپس بار لوازم منزل شما به فرودگاه منتقل میگردد. و با بهترین نرخ حمل بار به لاس وگاس فرستاده میشود. تجربه سخت ارسال لوازم منزل به ایالات متحده آمریکا را به ما سپرده و از اوقات فراغت کمال لذت را ببرید.

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به لاس وگاس

1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار

2.ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به لاس وگاس

3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس ازتایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار با بهترین نرخ حمل بار به لاس وگاس و دریافت رزرو کتبی باراز هواپیمایی

نکات مهم در هنگام تحویل بار در لاس وگاس

پس ازانجام فریت بار شما از ایران به فرودگاه لاس وگاس، پرسنل شرکت هواپیمایی در شهر لاس وگاس با شماره تلفن درج شده در بارنامه تحت نام گیرنده کالا تماس میگیرند. و رسیدن بار شما به شهر لاس وگاس را اعلام مینماید. توجه داشته باشید که:

1. تلفن شما در دسترس باشد.
2. هنگام صدور بارنامه دو شماره تلفن ارائه نمایید تا در صورت در دسترس نبودن ، کارمندان ایرلاین بتوانند با شماره دوم تماس بگیرند.

توجه به این نکته به نفع خود شماست: پرسنل هواپیمایی تلاش اضافه تر از حیطه وظایفشان برای برقراری تماس با شما انجام نخواهند داد وبهتر شما خودتان وارد عمل شوید و با شرکت هواپیمایی تماس گرفته و وضعیت بارتان را پیگیری کنید بعد از اینکه مطمئن شدید بارتان به به لاس وگاس رسیده به قسمت بار هواپیمایی لاس وگاس مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. شرکتهای هواپیمایی مبلغی را جهت ارائه این مدارک از شما دریافت خواهند نمود. این مبلغ سوای از مبلغ حمل بار به لاس وگاس میباشد.
ارسال بار به لاس وگاس تحت قوانین سازمان مرزبانی و گمرکات ایالات متحده آمریکا میباشد. طبعا عوارض گمرکی با هزینه های عملیاتی فرودگاهی و یا هزینه های انبارداری متفاوت است. در هر فرودگاهی مبالغی بابت خدمات فرودگاهی و انبارداری می بایست توسط گیرنده کالا پرداخت شود. و این موضوع هیچگونه ربطی به پول حمل بار به لاس وگاس در مبدا ندارد. ولیکن این مبالغ تقریبا ناچیز میباشند. همچنین در بیشتر فرودگاهها تا 48 ساعت پس از رسیدن بار به انبار، انبارداری دریافت نمی گردد.پس از طی 48 ساعت بر مبنای حجم و وزن بارتان می بایست به شرکت انباردار هزینه بیشتری پرداخت نمایید. البته که این قوانین در کشورها ، ایالت ها و شهرها متفاوت میباشند.
دولت ها جهت دریافت عوارض از تجار و شهروندان جهت ورود و خروج کالا گمرکات راایجادنموده اند،پس توجه داشته باشید که گمرک فرودگاه لاس وگاس قطعابر اساس قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد، مبلغ این هزینه به نوع کالای شما و ارزش ان بستگی خواهد داشت . البته اگر شما قدرت بیان وروابط عمومی بالایی داشته باشید میتوانید امیدوار باشید که در برخورد باماموران گمرکی بتوانید در کاهش این میزان تاثیر گذار باشید.