خدمات

فریت بار به مونیخ

Rate this post

فریت بار از تمامی شهر های ایران به مقصد شهر مونیخ آلمان

از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا شهرمونیخ آلمان،برای فریت اضافه بار مسافری یا لوازم منزل ویا بار تجاری باعنوان مجموعه وب سایت فریت دات کام همراه شماهستیم ،با همراهی ما آسوده خاطر خواهید شد زیرا بارتان سالم و در کوتاهترین بازه زمانی و با کمترین هزینه ارسال میگردد. این مجموعه دارای مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ارائه کامل خدمات حمل هوایی و فریت بار بوده و از پرسنل مجرب و آشنا با صنعت حمل هوایی بهره می جوید.

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه: 0214466674۶در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

فریت بار دات کام، خدمات کاملی در راستای بسته بندی بار و فریت بار به مونیخ ( ارسال بار به مونیخ ) میباشد. شهر مونیخ یکی از مراکز عمده مهاجرین ایرانی در کشور آلمان می‌باشد. دلایل مختلفی ازجمله فرهنگی،اقتصادی،خانوادگی و…،روزمره باعث برقرای تماس و مبادله کالا مهاجرین مذکور باکشور مادری خودشان ، ایران میگردد.
با توجه به این نیاز ایرانیان مقیم مونیخ درجهت برقرای ارتباط با وطنشان ایران، مرکز حمل و نقل هوایی مهمی بنام فرودگاه بین المللی مونیخ دراین شهر وجود دارد. وجود این فرودگاه مهم در شهر لندن باعث شده مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به لندن ازطریق فریت بار به فرودگاه بین المللی مونیخ انجام بگیرد.
وب سایت فریت بار دات کام مجری هوایی بار، شما را در ارسال بار به مونیخ (فریت بار به مونیخ) یاری خواهد رساند. این مجموعه قادر خواهد بود انواع بار را در محل منزل انبار یا دفتر از شما تحویل بگیرد ، پس از اعمال بسته بندی حرفه ای بر روی بار شما جهت بسلامت رسیدن آن به مونیخ امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا و جهت حمل بار شما به مونیخ انجام دهد. پس از آن بارنامه هوایی با بهترین نرخ حمل بار به مسقط صادر می گردد. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد.
بسته بندی تخصصی بار جهت فریت باربه مونیخ.
فریت بار اضافه بار مسافری به مونیخ.
فریت بار لوازم منزل به مونیخ.
فریت بار تجاری به مونیخ.

مدارک لازم جهت فریت بار به مونیخ

زمانی که شما تصمیم گرفتید کالایی درحجم و وزن پایین به مونیخ بفرستید قانونا باید مسافریا تاجرباشید که دراین حالت فریت باربه مونیخ با هواپیما برای شما ازهر لحاظ بصرفه میباشد، برای حصول این امر، داشتن بلیط وپاسپورت الزامی است واگر بلیط و پاسپورت شماحاضر نباشد وشما قصد فرستادن این بار را به یکی از اقوام و آشنایان مقیم مونیخ داشته باشید مجموعه فریت بار دات کام این توانایی را دارد که بدون نیاز به پاسپورت و بلیط این کار را برای شما انجام بدهد.
اگردرخواست شما فریت بار به مونیخ، ارسال فرش و مواد غذایی و صنایع دستی است. ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی میباشد.
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تجربه امور گمرکی در زمینه حمل بار به مونیخ این امکان را دارد که از کارت بازرگانی همکاران جهت ارسال بار شما به مونیخ نیز اقدام کند. اگرکارت بازرگانی شما در حال حاضر آماده نمی باشد تنها کافیست این مورد را به ما تذکر دهید.
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، مرسوله شما را از درب منزل، دفتر و انبار تحویل گرفته و سپس آن را به قسمت بار فرودگاه امام خمینی از طریق زمینی انتقال میدهد و بعد امور گمرکی جهت حمل هوایی، آن را انجام خواهد داد حضور یا عدم حضور شما درطی این برنامه ها بلامانع است، اما اگر شما تمایل به حضور در فرودگاه دارید این موضوع نیز مشکلی در بر ندارد.
ممکن است شما تصمیم بگیرید بجای اینکه شخصا به مونیخ سفرنمایید بار یا سوغات به عزیزان خود ارسال نمایید . مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تحویل بار از درب منزل، آن را برای شما به شهر مونیخ فریت مینماید. فریت بار به مونیخ الزام به حضور مسافر و فرستنده کالا در فرودگاه و یا دفتر این مجموعه نخواهد داشت. به این منظور مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ ارسال بار به مونیخ ، رزرو کتبی بار شما را از ایرلاین دریافت خواهد نمود، و همراه بارنامه به شما تقدیم خوهد کرد. معمولا بارهای مسافری و تجاری به مونیخ طی 4 تا 5 روز به مقصد میرسند. البته این موضوع در رزرو کتبی ارایه شده به شما ذکر شده است.

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به مونیخ

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، ارائه دهنده سرویس های متنوع بار هوایی جهت ارسال بار به مونیخ می باشد . این سرویس بسته های کم حجم وکم وزن و بالعکس بارهایی با وزن بسیار زیاد حاوی لوازم منزل شما را شامل میشود. اگرقصدتان سفر و یا تجارت می باشد، میتوانید کلیه مراحل عملیات بسته بندی و ارسال بار به مونیخ را بصورت تضمینی بما بسپارید و از خدمات مختلف مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بهره ببرید. خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار به مونیخ بصورت ذیل میباشد.

الف ) بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به مونیخ
توجه به این نکته حائز اهمیت است که وقتی ما قصد فریت بار به مونیخ را داریم قطعا بسته بندی بار ما خیلی حرفه ای تر از وقتی خواهد بود که قصد انتقال بار از نقطه به نقطه دیگری درشهر تهران را داریم. وقتی به این مساله بی توجه باشید و بار شما بصورت اصولی بسته بندی نشود. در قسمت بار فرودگاه امام خمینی مورد پذیرش قرار نمیگیرد. البته ممکن است با خوش شانسی بار شما پذیرش شود. که اگر این اتفاق بیفتد و بار در پروسه حمل متوجه آسیب شود، هواپیمایی از دادن خسارت شما به بهانه بسته بندی نامناسب طفره خواهد رفت و خسارت بار شما را نمیپردازد. پس عقلانی است که برای سالم رسیدن بار خود یک سرمایه گذاری مفید و منطقی انجام دهید. و وظیفه بسته بندی اصولی آن را به این مجموعه بسپارید. بار در هر وزنی توسط پرسنل مجرب و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد مورد نظر میشود.
توجه داشته باشید. تمامی جعبه های چوبی حاوی بار شما جهت فریت بار به مونیخ و دیگر شهرهای آلمان، میبایست سمپاشی شده و مدارک معتبر سمپاشی به بارنامه شما الصاق گردیده باشد. در صورتی که جعبه های چوبی محتوی بار شما سمپاشی نشود. بار شما با هزینه شما در فرودگاه مونیخ معدوم می گردد. لذا سمپاشی جعبه های چوبی امری مهم در پروسه حمل کالا به مونیخ میباشد.

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به مونیخ
در صورتی که عازم مونیخ هستید و از محدودیت مقدار بار مجاز در پروازهای خارجی رنج میبرید. به خود نگرانی راه ندهید. پیشنهاد ما استفاده از فریت بار به مونیخ میباشد. چون هزینه فریت بار به مونیخ حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. در این راستا یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ نمایید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی مینماییم. سپس جهت انجام امور گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی حمل مینماییم. پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد. بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار به مونیخ ( مناسب ترین نرخ فریت بار به مونیخ ) صادر میگردد. و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد. در اینصورت شما با عدم پرداخت جریمه اضافه بار هم در ذخیره پول خود موفق بوده اید و با دستی باز و خیالی راحت بسوی مونیخ پرواز خواهید کرد.

ج) فریت بار تجاری به مونیخ ، ارسال بار به مونیخ به صورت تجاری
در صورتی که شما قصد ارسال بار تجاری خود به مونیخ را دارید. با تماس با ما از خدمات حمل زمینی بار خود به فرودگاه از هر نقطه شهر، انجام امور گمرکی در اسرع وقت و همچنین استفاده از مناسب ترین نرخ حمل بار به مونیخ بهره مند شوید. قسمت بزرگی از بار تجاری که در حال حاضر بصورت فریت بار به مونیخ، صادر میشود، شامل مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی میباشد. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سابقه ارسال ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دست بافت ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به آلمان دارد و آمادگی ارائه این سرویس را به سایر تجار مواد غذایی و فرش دست بافت نیز دارا میباشد.

د ) فریت بار لوازم منزل به مونیخ
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سابقه طولانی در ارائه خدمات بسته بندی حرفه ای لوازم منزل جهت حمل بار به مونیخ دارد. همکاران باتجربه ما در امور بسته بندی، در منزل شما حضور پیدا میکنند. درصورتی که بار شما به مقداری است که جهت حمل هوایی بار به مونیخ مقرون به صرفه باشد. بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده میکنند. سپس بار لوازم منزل شما به فرودگاه منتقل میگردد. و با بهترین نرخ حمل بار به مونیخ فرستاده میشود. تجربه سخت ارسال لوازم منزل به آلمان را به ما سپرده و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به مونیخ

1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به مونیخ

2.ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به مونیخ

3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به مونیخ

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در مونیخ

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس ازتایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به مونیخ با بهترین نرخ حمل بار به مونیخ و دریافت رزرو کتبی باراز هواپیمایی

نکات مهم در هنگام تحویل بار در مونیخ

پس ازانجام فریت بار شما از ایران به فرودگاه مونیخ، پرسنل شرکت هواپیمایی در شهر مونیخ با شماره تلفن درج شده در بارنامه تحت نام گیرنده کالا تماس میگیرند. و رسیدن بار شما به شهر مونیخ را اعلام مینماید. توجه داشته باشید که

1. تلفن شما در دسترس باشد
2. هنگام صدور بارنامه دو شماره تلفن ارائه نمایید تا در صورت در دسترس نبودن ، کارمندان ایرلاین بتوانند با شماره دوم تماس بگیرند.

حتما به این نکته توجه داشته باشید. این افراد تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند نمود. و این شما هستید که میبایست گوش به زنگ باشید که این اعلان به شما شود. از طرفی شما میتوانید پیش دستی کنید. با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید و وضعیت بارتان را خودتان جویا شوید. پس از اطمینان از حصول بارتان به مونیخ می بایست به قسمت بار آن هواپیمایی مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. شرکتهای هواپیمایی مبلغی را جهت ارائه این مدارک از شما دریافت خواهند نمود. این مبلغ سوای از مبلغ حمل بار به مونیخ میباشد.
ارسال بار به مونیخ تحت قوانین سازمان مرزبانی و گمرکات آلمان میباشد. طبعا عوارض گمرکی با هزینه های عملیاتی فرودگاهی و یا هزینه های انبارداری متفاوت است. در هر فرودگاهی مبالغی بابت خدمات فرودگاهی و انبارداری می بایست توسط گیرنده کالا پرداخت شود. و این موضوع هیچگونه ربطی به پول حمل بار به مونیخ در مبدا ندارد. ولیکن این مبالغ تقریبا ناچیز میباشند. همچنین در بیشتر فرودگاهها تا 48 ساعت پس از رسیدن بار به انبار، انبارداری دریافت نمی گردد.پس از طی 48 ساعت بر مبنای حجم و وزن بارتان می بایست به شرکت انباردار هزینه بیشتری پرداخت نمایید. البته که این قوانین در کشورها ، ایالت ها و شهرها متفاوت میباشند.
گمرکات توسط دولت ها جهت دریافت عوارض از تجار و شهروندان جهت ورود و خروج کالا ایجاد شده اند، لذا توجه داشته باشید که گمرک فرودگاه مونیخ قطعا بنا به قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد، میزان این مبلغ بسته به نوع کالای شما و ارزش ان متفاوت خواهد بود . همچنین مذاکره و نحوه رفتار شما با ماموران گمرکی در تعیین این میزان تاثیر گذار میباشد.