خدمات

فریت بار به ونکوور با کمترین هزینه حمل

فریت بار به ونکوور
4.7/5 - (453 امتیاز)

فریت بار به ونکوور از تمامی شهرهای ایران

فریت بار به ونکوور جدای از اینکه بار شما چه حجم و اندازه ای دارد و فارغ از نوع آن فقط در تخصص ما است. وقتی اضافه بار مسافری، لوازم منزل و یا بار تجاری دارید و قصد ارسال آنها را به ونکوور دارید،  فریت بار شما از باربری فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا شهر ونکوور در غربی ترین نقطه کشور کانادا را به مجموعه ما سپرده و از به سلامت رسیدن بار خود در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه فریت بار به ونکوور بهره بجویید. این مجموعه دارای مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ارائه کامل خدمات حمل هوایی و فریت بار بوده و از پرسنل مجرب و آشنا با صنعت حمل هوایی بهره می جوید.

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه:02144666746 در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

فریت بار دات کام، سرویس های بسته بندی تخصصی بار و فریت بار به ونکوور را اجرا مینماید. شهر ونکوور در کانادا یکی از مراکزی است که مهاجرین ایرانی در آنجا بصورت پر شمار حضور دارند، و از آنجایی که این جمعیت مهاجر به علت های بسیاری در تماس با کشور مادری خود، ایران میباشند، مبادلات خانوادگی، فرهنگی و اقتصادی بسیاری بین ایرانیان مقیم ونکوور و ایران به طور روزمره درحال انجام است.
با نظر به این که ایرانیان مقیم ونکوور مانند سایر اقوام و مهاجرین سایر کشورها، احتیاج به ارتباط با کشور خودشان را دارند، مرکز حمل و نقل هوایی مهمی بنام فرودگاه بین المللی ونکوور دراین شهر وجود دارد. به دلیل وجود این فرودگاه مهم در شهر ونکوور مقدار زیادی از بار ارسالی از تمامی نقاط دنیا، منجمله کشور ایران به کانادا از طریق فریت بار به ونکوور انجام میگیرد.
وب سایت فریت بار دات کام اجرا کننده تخصصی خدمات حمل هوایی بار، شما را در ارسال بار به ونکوور (فریت بار به ونکوور) یاری خواهد رساند. این مجموعه تخصصی قادر خواهد بود انواع بار را در محل منزل انبار یا دفتر از شما تحویل بگیرد ، پس از اعمال بسته بندی حرفه ای بر روی بار شما درجهت بسلامت رسیدن آن به ونکوور، سپس امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا و در قسمت باربری فرودگاه امام  به جهت حمل هوایی بار شما به ونکوور انجام دهد. پس از آن بارنامه هوایی با بهترین نرخ حمل بار به ونکوور صادر می گردد. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد:

بسته بندی تخصصی بار جهت فریت بار به ونکوور.
فریت بار اضافه بار مسافری به ونکوور.
فریت بار لوازم منزل به ونکوور.
فریت بار تجاری به ونکوور.

 

مدارک لازم در ایران، جهت فریت بار به ونکوور از مبدا باربری فرودگاه امام

 

در صورتی که شما قصد فریت بار به ونکوور را دارید، قانونا برای این انتقال بار خود از ایران باید یا تاجر باشید و یا مسافر. چه شما تاجر باشید و یا مسافر، زمانی که بارشما حجم و وزن کمی دارد، فریت بار به ونکوور (ارسال بار هوایی به ونکوور) با هواپیما برای شما بصرفه می باشد. برای این جابجایی بصورت مسافری شما به بلیط  و پاسپورت نیاز دارید. البته در صورتی که بلیط و پاسپورت حاضر نیست و شما بار را برای یکی از آشنایان خود ارسال مینمایید، مجموعه فریت بار دات کام، تمامی امور را دست گرفته و نیازی به ارائه آن مدارک نخواهید داشت.
ممکن است شما قصد ارسال بار تجاری شامل مواد غذایی، فرش دستباف و یا صنایع دستی را داشته باشید برای ارسال اقلام مذکور ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی میباشد.
مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تجربه امور گمرکی در زمینه حمل بار هوایی و فریت بار به ونکوور این امکان را دارد که از کارت بازرگانی همکاران جهت ارسال بار شما به ونکوور نیز اقدام کند. اگر کارت بازرگانی شما در حال حاضر آماده نمی باشد تنها کافیست این مورد را به ما تذکر دهید.
در بیشتر مواقع لزومی به حضور شما به عنوان فرستنده بار و کالا نمی باشد. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بار شما را از درب منزل، دفتر و انبار تحویل گرفته و سپس حمل زمینی آن را به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی انجام میدهد و به امور گمرکی جهت حمل هوایی آن خواهد پرداخت. اما اگر شما علاقه مند هستید که شخصا در فرودگاه حاضر شوید این موضوع نیز مشکلی در بر ندارد.
ممکن است شما تصمیم بگیرید بدون اینکه خودتان به ونکوور بروید ،برای دوستان وآشنایان خود در ونکوور سوغاتی بفرستید. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تحویل بار از درب منزل، آن را برای شما به شهر ونکوور فریت مینماید. فریت بار به ونکوور الزام به حضور مسافر و فرستنده کالا در فرودگاه و یا دفتر این مجموعه را نخواهد داشت. به این منظور مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ ارسال بار به ونکوور ، رزرو کتبی بار شما را از هواپیمایی حامل بار دریافت خواهد نمود، و همراه بارنامه به شما تقدیم خواهد کرد. معمولا بارهای مسافری و تجاری به ونکوور طی 4 تا 5 روز به مقصد میرسند، صد البته این موضوع در رزرو کتبی ارایه شده به شما، ذکر شده است.

 

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت ارسال بارهوایی و فریت بار به ونکوور کانادا

 

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، مجری سرویس های متنوع بار هوایی جهت ارسال بار به ونکوور میباشد. شما میتوانید بارتان رادر هر حجم و وزنی که باشد به این مجموعه بسپارید. بار شما ممکن است چند جعبه کوچک و یا بسته های خیلی بزرگ وسنگین حاوی لوازم متزل باشد، چنانچه شما مسافر یا تاجر باشید میتوانید تمام عملیات بسته بندی ارسال بار به ونکوور را بصورت تضمینی بما بسپارید و از خدمات گوناگون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بهره ببرید. خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار به ونکوور بصورت ذیل میباشد:

 

الف ) بسته بندی تخصصی انواع بار هوایی جهت فریت بار به ونکوور

قطعا توجه به این نکته ضروری است که نحوه بسته بندی بسته ها به مسافتی که قرار است بار شما طی کند متفاوت میباشد، بطور مثال بسته بندی جهت فریت بار به ونکوور، با بسته بندی جهت انتقال درون شهری بسیار متفاوت است و عدم توجه و دقت در این امر باعث عدم پذیرش بار شما در فرودگاه امام خمینی خواهد شد.  اگر هم در موارد نادری این بار پذیرش شود و در طی فرایند انتقال و فریت بار به ونکوور متحمل آسیب و خسارت گردد، هواپیمایی از دادن خسارت شما به بهانه بسته بندی نامناسب طفره خواهد رفت و خسارت بار شما را نمیپردازد. لذا جهت به سلامت رسیدن بار خود یک سرمایه گذاری مفید و منطقی انجام دهید و وظیفه بسته بندی اصولی آن را به این مجموعه بسپارید. بار در هر وزنی توسط پرسنل مجرب و با مواد استاندارد، بسته بندی و آماده حمل و فریت بار به ونکوور میشود.
توجه داشته باشید تمامی جعبه های چوبی حاوی بار شما جهت فریت بار به ونکوور و دیگر شهرهای کانادا، میبایست سمپاشی شده و مدارک سمپاشی به بارنامه شما الصاق گردیده باشد. در صورتی که جعبه های چوبی محتوی بار شما سمپاشی نشود، بار شما با هزینه شما در فرودگاه ونکوور معدوم می گردد. لذا سمپاشی جعبه های چوبی امری مهم در پروسه حمل کالا به ونکوور میباشد.

 

ب ) فریت بار اضافه بار مسافران به شهر  ونکوور

در صورتی که عازم ونکوور هستید و از محدودیت های بار مجاز همراه مسافر در پروازهای خارجی رنج میبرید. به خود نگرانی راه ندهید. پیشنهاد ما استفاده از فریت بار به ونکوور از طریق حمل هوایی میباشد. چون هزینه فریت بار به ونکوور حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. در این راستا یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ نمایید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی مینماییم. سپس جهت انجام امور گمرکی به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی حمل مینماییم. پس از اینکه امور گمرکی به نمایندگی از شما  انجام شد. بارنامه هوایی  با بهترین نرخ ارسال بار به ونکوور ( مناسب ترین نرخ فریت بار به ونکوور ) صادر میگردد و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد. در اینصورت شما با عدم پرداخت جریمه اضافه بار هم در ذخیره پول خود موفق بوده اید و  هم با دستی باز و خیالی راحت بسوی ونکوور پرواز خواهید کرد.

 

ج) فریت بار تجاری (کارگو) به ونکوور ، ارسال بار صادراتی به ونکوور به صورت تجاری

بخش عظیمی از بارتجاری که هم اکنون بصورت فریت بار به ونکوور صادر میگردد شامل موادغذایی، فرش دستباف ،صنایع دستی و حتی لوازم منزل میباشد، چنانچه شما هم قصد ارسال بار تجاری خود به ونکوور را دارید. با تماس با ما از خدمات حمل زمینی بار خود به فرودگاه از هر نقطه شهر، انجام امور گمرکی در اسرع وقت و همچنین استفاده از مناسب ترین نرخ حمل بار به ونکوور بهره مند شوید. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سابقه ارسال ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دست بافت ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به کانادا دارد و آمادگی ارائه این سرویس را به سایر تجار مواد غذایی و فرش دست بافت نیز دارا میباشد.

 

د ) فریت بار لوازم منزل به ونکوور، حمل هوایی اسباب منزل به ونکوور

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، دارای تجربه بالا در رابطه با بسته بندی تخصصی لوازم منزل برای حمل به تمامی نقاط دنیا منجمله ونکوور میباشد. همکاران متخصص این مجموعه در امور بسته بندی حرفه ای، در منزل شما حضور پیدا میکنند و اگر که بار شما به مقداریباشد که جهت حمل هوایی بار به ونکوور مقرون به صرفه باشد آنرا بصورتاصولی بسته بندی مینمایند. سپس بار لوازم منزل  بسته بندی شده شما به فرودگاه منتقل میگردد و با بهترین نرخ حمل بار به ونکوور فرستاده میشود. تجربه سخت ارسال لوازم منزل به کانادا را به ما سپرده و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

 

سایر خدمات وب سایت تخصصی فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به ونکوور

 

1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به ونکوور

2.ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به ونکوور

3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس ازتایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به ونکوور با بهترین نرخ حمل بار و فریت بار به ونکوور کانادا و دریافت رزرو کتبی بار از شرکت هواپیمایی.

 

نکات خیلی مهم در هنگام تحویل بار هوایی شما  در ونکوور

 

پس از اتمام تمام مراحل فریت بار به ونکوور،حالا نوبت به کارمندان شرکت هواپیمایی در شهر ونکوور میرسد که با شماره تلفنی که شما تحت عنوان دریافت کننده بار، در بارنامه ذکر کردید تماس گرفته و خبر حصول بارتان رابه شهر ونکوور به شما اعلام نمایند. توجه داشته باشید که:

1. در ونکوور تلفن شما در دسترس باشد.
2. هنگام صدور بارنامه  لااقل دو شماره تلفن ارائه نمایید تا در صورت در دسترس نبودن ، کارمندان ایرلاین بتوانند با شماره دوم تماس بگیرند.

اگر میخواهید خیال آسوده تری داشته باشید به صلاحتان است که خودتان باشرکت هواپیمایی تماس گرفته وپیگیر وضعیت بارتان شوید. زیرا پرسنل شرکت هواپیمایی تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند نمود.پس از اطمینان از حصول بارتان به ونکوور می بایست به قسمت بار آن هواپیمایی مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. شرکتهای هواپیمایی مبلغی مازاد برمبلغ فریت بار به ونکوور برای ارائه این مدرک از شما دریافت خواهند نمود.
ارسال بار به ونکوور تحت قوانین سازمان مرزبانی و گمرکات کانادا میباشد. طبعا مبالغ عوارض گمرکی، هزینه های عملیاتی فرودگاهی و یا هزینه های انبارداری در فرودگاههای مختلف در شهرهای مختلف در کانادا متفاوت است. در هر فرودگاهی مبالغی بابت خدمات فرودگاهی و انبارداری می بایست توسط گیرنده کالا پرداخت شود و این موضوع هیچگونه ربطی به پول حمل بار به ونکوور از مبدا ندارد. ولیکن این مبالغ تقریبا ناچیز میباشند.

همچنین در بیشتر فرودگاهها تا 48 ساعت پس از رسیدن بار به انبار، انبارداری دریافت نمی گردد.پس از طی 48 ساعت بر مبنای حجم و وزن بارتان می بایست به شرکت انباردار هزینه بیشتری پرداخت نمایید. البته که این قوانین در کشورها ، ایالت ها و شهرها متفاوت میباشند.

گمرکات توسط دولت ها جهت دریافت عوارض از تجار و شهروندان جهت ورود و خروج کالا ایجاد شده اند، لذا توجه داشته باشید که گمرک فرودگاه ونکوور قطعا بنا به قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد، میزان این مبلغ بسته به نوع کالای شما و ارزش ان متفاوت خواهد بود . همچنین قدرت فن بیان و مذاکره شما با ماموران گمرکی در تعیین این میزان تاثیر گذار میباشد.