خدمات

فریت بار به لس انجلس با نازلترین نرخ حمل

فریت بار به لس آنجلس
4.8/5 - (312 امتیاز)

فریت بار به لس آنجلس از ترمینال بار فرودگاه امام در تهران

فریت بار به لس انجلس را با اطمینان خاطر به ما بسپارید. وب سایت تخصصی فریت بار دات کام مجموعه ای است با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری که اساس این مجوز ارائه خدمات حمل هوایی وفریت بار می باشد ،شما میتوانید فریت بار اضافه بار مسافری، لوازم منزل و یا بار تجاری خود از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا شهر لس آنجلس به این مجموعه بسپارید و مطمئن باشید پرسنل کار آزموده این مجموعه بار شما را در اسرع وبا مناسبترین نرخ وسلامت به لس آنجلس ارسال خواهند نمود.

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه:02144666746 در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

فریت بار دات کام، یاریگر شما در مراحل بسته بندی بار و فریت بار به لس انجلس ( ارسال بار به لس آنجلس ) میباشد. شهر لس آنجلس یکی از شهرهای ایالات متحده آمریکاست که جزو مراکز عمده مهاجرین ایرانی دراین کشور می‌باشد. این جمعیت مهاجربن به علل مختلف خانوادگی،اقتصادی و فرهنگی دائماً در حال مراوده با وطن خود ایران می باشند .
برای انجام این مراودات روزمره و رفع احتیاج مهاجرین ایرانی، وجود مرکز حمل و نقل هوایی مهمی بنام فرودگاه بین المللی لس آنجلس دراین شهر کاملاً کلیدی محسوب میشود . به علت وجود این فرودگاه مهم در شهر لس آنجلس مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به لس آنجلس از طریق فریت بار به فرودگاه بین المللی لس آنجلس انجام میگیرد.
وب سایت فریت بار دات کام مجری هوایی بار، شما را در ارسال بار به لس آنجلس (فریت بار به لس آنجلس) یاری خواهد رساند. این مجموعه این توانایی را دارد که انواع بار را در محل منزل، انبار یا دفتر از شما تحویل بگیرد ، و پس از اینکه برای بسلامت رسیدن بار شما به لس آنجلس ،آنرا بصورت اصولی بسته بندی کرد ، امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا و جهت حمل بار شما به لس آنجلس انجام دهد. پس از آن بارنامه هوایی با بهترین نرخ حمل بار به لس آنجلس صادر می گردد. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد:

بسته بندی اصولی بار جهت فریت باربه لس آنجلس.
فریت بار اضافه بار مسافری به لس آنجلس.
فریت بار لوازم منزل به لس آنجلس.
فریت بار تجاری به لس آنجلس.

مدارک لازم جهت فریت بار به لس آنجلس از ایران

اگر شما مسافر هستید از لحاظ قانونی منعی برای فریت بار به لس انجلس نخواهید داشت، در این صورت شما نیاز به بلیط و پاسپورت دارید. البته در صورتی که بلیط و پاسپورت حاضر نشد و شما بار را برای یکی از آشنایان خود ارسال مینمایید، مجموعه فریت بار دات کام تمامی امور را دست گرفته و نیازی به ارائه آن مدارک نخواهید داشت.
در بیشتر موارد برای انجام تشریفات گمرکی، زمانی که بار ارسالی شما به لس انجلس تجاری باشد، مانند فرش و مواد غذایی و صنایع دستی ، ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی الزامی میباشد.
از آنجایی که مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، تجربه زیادی در رابطه با انجام امور گمرکی در زمینه حمل بار به لس انجلس را دارد پس میتواند  از کارت بازرگانی همکاران جهت ارسال بار شما به لس انجلس نیز اقدام کند. اگر کارت بازرگانی شما در حال حاضر آماده نمی باشد تنها کافیست این مورد را به ما تذکر دهید.
ضرورتی ندارد که شما به عنوان ارسال کننده بار در فرودگاه حاضر شوید. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بار شما را از درب منزل، دفتر و انبار تحویل گرفته و سپس حمل زمینی آن را به قسمت بار فرودگاه امام خمینی انجام میدهد و به جهت حمل هوایی آن به لس آنجلس ،امور گمرکی مربوطه را انجام خواهد داد. اما اگر شما مایل به حضور در فرودگاه دارید این موضوع نیز مشکلی در بر ندارد.
در مواردی که شما قصد سفر نداشته باشید و فقط بخواهید سوغات به عزیزان خود ارسال نمائید، مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، در محل مورد نظرتان بار را تحویل گرفته و آن را برای شما به شهر لس آنجلس فریت مینماید. فریت بار به لس آنجلس الزام به حضور مسافر و فرستنده کالا در فرودگاه و یا دفتر این مجموعه نخواهد داشت. به این منظور مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ ارسال بار به لس آنجلس ، رزرو کتبی بار شما را از ایرلاین دریافت خواهد نمود، و همراه بارنامه به شما تقدیم خواهد کرد. معمولا بارهای مسافری و تجاری به لس آنجلس طی 4 تا 5 روز به مقصد میرسند. البته این موضوع در رزرو کتبی ارائه شده به شما ذکر شده است.

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت فریت بار به لس آنجلس

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، خدمات متنوعی جهت ارسال هوایی بار به لس آنجلس ارائه میدهد. بار شما به هر حجم و وزنی بطور مثال: چند عدد چمدان ویا بارهایی با وزن تناژ حاوی لوازم منزل ،که باشد شامل این خدمات میگردد،شما میتوانید چنانچه شما مسافر یا تاجر باشید بصورت کاملا تضمین شده تمام عملیات بسته بندی ارسال بار به لس آنجلس را بما بسپارید و از خدمات گوناگون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بهره ببرید. خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار به لس آنجلس بصورت ذیل میباشد:

الف ) بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به لس آنجلس

لزوما همه می دانند برای فریت بار به لس آنجلس باید مرسوله شما دارای بسته بندی بسیار اصولی تر از زمانی باشد که شما قصد ارسال بار از نقطه در یک شهر به نقطه دیگر درهمان شهر را دارید. وقتی بار شما بطور اصولی بسته بندی نشود در قسمت بار فرودگاه برگشت داده می شود. اگر به احتمال کم پذیرش شود و در هنگام حمل آسیبی متوجه بار شما شود شرکت هواپیمایی به علت بسته بندی نا صحیح هیچ تعهدی در قبال هزینه خسارت وارد شده نخواهد پرداخت. لذا بهتر است جهت به سلامت رسیدن بار خود یک سرمایه گذاری مفید و منطقی انجام دهید. و وظیفه بسته بندی اصولی آن را به این مجموعه بسپارید. مجموعه فریت بار دات کام بار شما را در هر حجم و وزنی توسط پرسنل مجرب و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد مورد نظر میشود.
توجه داشته باشید. تمامی جعبه های چوبی حاوی بار شما جهت فریت بار به لس آنجلس و دیگر شهرهای ایالات متحده آمریکا، می بایست سمپاشی شده و مدارک معتبر سمپاشی به بارنامه شما الصاق گردیده باشد. در صورتی که جعبه های چوبی محتوی بار شما سمپاشی نشود. بار شما با هزینه شما در فرودگاه لس آنجلس معدوم می گردد. لذا سمپاشی جعبه های چوبی امری مهم در پروسه حمل کالا به لس آنجلس میباشد.

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به لس آنجلس

در صورتی که مسافر لس آنجلس هستید و نگرانید بار شما از مقدار بار مجاز در پروازهای خارجی بیشتر باشد. به خود نگرانی راه ندهید. میتوانید باخاطری آسوده از فریت بار به لس آنجلس استفاده کنید. چون هزینه فریت بار به لس آنجلس حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. در این راستا یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ نمایید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی مینماییم. سپس جهت انجام امور گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی حمل مینماییم. پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد. بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار به لس آنجلس ( مناسب ترین نرخ فریت بار به لس آنجلس ) صادر میگردد. و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد. در اینصورت شما با عدم پرداخت جریمه اضافه بار هم در ذخیره پول خود موفق بوده اید و با دستی باز و خیالی راحت بسوی لس آنجلس پرواز خواهید کرد.

ج) فریت بار تجاری به لس آنجلس ، ارسال بار به لس آنجلس به صورت تجاری

در صورتی که شما قصد ارسال بار تجاری شامل فرش دستباف،صنایع دستی و… خود به لس آنجلس را دارید، با تماس با ما از خدمات حمل زمینی بار خود به فرودگاه از هر نقطه شهر، انجام امور گمرکی در کوتاهترین زمان و همچنین استفاده از مناسب ترین نرخ حمل بار به لس آنجلس بهره مند شوید. مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی بخش عظیمی از باری که بصورت فریت بار به لس آنجلس صادر میشود را در بر میگیرد . مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دستباف ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی را به ایالات متحده آمریکا ارسال می کند و آمادگی ارائه این سرویس را به سایر تجار مواد غذایی و فرش دست بافت نیز دارا میباشد.

د ) فریت بار لوازم منزل به لس آنجلس

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با ارائه سرویس بسته بندی تخصصی لوازم منزل دارای سابقه طولانی جهت حمل بار به لس آنجلس میباشد. همکاران مجرب ما در امور بسته بندی، در منزل شما حضور پیدا میکنند. درصورتی که بار شما به مقداری است که جهت حمل هوایی بار به لس آنجلس مقرون به صرفه باشد. بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده میکنند. سپس بار لوازم منزل شما به فرودگاه منتقل میگردد. و با بهترین نرخ حمل بار به لس آنجلس فرستاده میشود.

تجربه سخت ارسال لوازم منزل به ایالات متحده آمریکا را به ما بسپارید و اوقات خوشی را تجربه کنید.

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به لس آنجلس

1. بسته بندی حرفه ای جهت فریت بار به لس آنجلس

2.ساخت جعبه چوبی جهت حمل ایمن وسایل شما به لس آنجلس

3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس از تایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به لس آنجلس با بهترین نرخ حمل بار به لس آنجلس و دریافت رزرو کتبی بار از هواپیمایی

نکات مهم در هنگام تحویل بار در لس آنجلس

پس از انجام فریت بار شما از ایران به فرودگاه لس آنجلس، کارمندان شرکت هواپیمایی در شهر لس آنجلس با شماره تلفن درج شده در بارنامه تحت نام گیرنده کالا تماس میگیرند. و رسیدن بار شما به شهر لس آنجلس را اعلام مینماید. توجه داشته باشید که:

1. تلفن شما در دسترس باشد
2. هنگام صدور بارنامه دو شماره تلفن ارائه نمایید تا در صورت در دسترس نبودن ، کارمندان ایرلاین بتوانند با شماره دوم تماس بگیرند.

توجه به این نکته به نفع خود شماست.پرسنل هواپیمایی تلاش اضافه تر از حیطه وظایفشان برای برقراری تماس با شما انجام نخواهند داد و بهتر شما خودتان وارد عمل شوید و با شرکت هواپیمایی تماس گرفته و وضعیت بارتان را پیگیری کنید.

بعد از اینکه مطمئن شدید بارتان به لس آنجلس رسیده به قسمت بار هواپیمایی لس آنجلس مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. شرکتهای هواپیمایی مبلغی را جهت ارائه این مدارک از شما دریافت خواهند نمود. این مبلغ سوای از مبلغ حمل بار به لس آنجلس میباشد.

ارسال بار به لس آنجلس تحت قوانین سازمان مرزبانی و گمرکات ایالات متحده آمریکا میباشد. طبعا عوارض گمرکی با هزینه های عملیاتی فرودگاهی و یا هزینه های انبارداری متفاوت است. در هر فرودگاهی مبالغی بابت خدمات فرودگاهی و انبارداری می بایست توسط گیرنده کالا پرداخت شود. و این موضوع هیچگونه ربطی به پول حمل بار به لس آنجلس در مبدا ندارد. ولیکن این مبالغ تقریبا ناچیز میباشند. همچنین در بیشتر فرودگاهها تا 48 ساعت پس از رسیدن بار به انبار، انبارداری دریافت نمی گردد.پس از طی 48 ساعت بر مبنای حجم و وزن بارتان می بایست به شرکت انباردار هزینه بیشتری پرداخت نمایید. البته که این قوانین در کشورها ، ایالت ها و شهرها متفاوت میباشند.

دولت ها جهت دریافت عوارض از تجار و شهروندان جهت ورود و خروج کالا گمرکات را ایجاد نموده اند،پس توجه داشته باشید که گمرک فرودگاه لس آنجلس قطعا بر اساس قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد، مبلغ این هزینه به نوع کالای شما و ارزش ان بستگی خواهد داشت . البته اگر شما قدرت بیان و روابط عمومی بالایی داشته باشید میتوانید امیدوار باشید که در برخورد با ماموران گمرکی بتوانید در کاهش این میزان تاثیر گذار باشید.