خدمات

فریت بار به کلگری با مناسبترین نرخ حمل بار

فریت بار به کلگری
4.8/5 - (279 امتیاز)

فریت بار به کلگری در کانادا از مبدا فرودگاه امام در ایران

فریت بار به کلگری را با خیالی آسوده به تیم ما بسپارید. برای استفاده از فریت بار لوازم منزل،اضافه بار مسافران و یا بار تجاری خود از باربری فرودگاه  امام خمینی تهران تا شهر کلگری در کشور کانادا، با مجموعه ما تماس بگیرید و از به سلامت رسیدن بار خود در کمترین زمان ممکن و با پایین ترین هزینه فریت بار به کلگری بهره بجویید. این مجموعه مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ارائه کامل خدمات حمل هوایی و فریت بار را دارد و از پرسنل مجرب و آمئزش دیده در صنعت حمل هوایی بهره می جوید.

تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. دفتر فرودگاه: 02144666746در ساعات اداری و در ساعات خارج از وقت اداری ، موبایل :09129641145

فریت بار دات کام، اجرا کننده سرویس بسته بندی تخصصی بار و فریت بار به کلگری ( ارسال بار هوایی به کلگری کانادا ) میباشد. شهر کلگری یکی از مهمترین مراکز اقتصادی در کشور کانادا میباشد و در عین حال از مراکز  مهاجرین ایرانی در کشور کانادا. این جمعیت از ایرانیان  به علت های بسیاری در تماس با کشور مادری خود،  میباشند. مبادلات خانوادگی، فرهنگی و اقتصادی بسیاری بین ایرانیان مقیم کلگری و ایران به طور متداول در حال انجام است.
با در نظر گرفتن این نکته که ایرانیان مقیم کلگری احتیاج به ارتباط با کشور خودشان را دارند، مرکز حمل و نقل هوایی مهمی بنام فرودگاه بین المللی کلگری دراین شهر وجود دارد. به علت وجود این فرودگاه مهم در شهر کلگری مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به کلگری از طریق فریت بار به فرودگاه بین المللی کلگری و بصورت غیر مستقیم از شهرهای دیگر کانادا، انجام میگیرد.
وب سایت تخصصی فریت بار دات کام مجری فریت بار به کلگری و حمل هوایی بار، شما را در ارسال بار به کلگری (فریت بار به کلگری) یاری خواهد رساند. این مجموعه می تواند انواع بار را در محل منزل انبار یا دفتر از شما تحویل بگیرد و پس از بسته بندی حرفه ای بر روی بار شما جهت بسلامت رسیدن آن به کلگری،  امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا (گمرک فرودگاه مستقر در قسمت باربری فرودگاه امام) در جهت حمل بار شما به کلگری انجام دهد. سپس بارنامه هوایی با بهترین نرخ حمل بار به کلگری و مناسبترین نرخ فریت بار به کلگری، صادر می گردد. خدمات بار مجموعه ما به شرح ذیل می باشد:

بسته بندی تخصصی بار جهت فریت بار به کلگری.
فریت بار اضافه بار مسافری به کلگری.
فریت بار انواع لوازم منزل به کلگری.
فریت بار تجاری به کلگری (کارگو).

 

مدارک لازم جهت فریت بار به کلگری در کشور کانادا

 

از لحاظ قانونی میبایست یا تاجر باشید و یا مسافر تا بتوانید از فریت بار به کلگری استفاده نمایید، در هر دو صورت و در حجم کم و خرده بار، فریت بار به کلگری (ارسال بار به کلگری) با هواپیما برای شما مقرون بصرفه می باشد. حالا باید شما بلیط و پاسپورت تهیه کنید البته در صورتی که نتوانستید بلیط و پاسپورت تهیه نمایید و شما بار را برای یکی از آشنایان خود ارسال مینمایید، مجموعه فریت بار دات کام تمامی امور را دست گرفته و نیازی به ارئه آن مدارک نخواهید داشت.
دربعضی موارد ممکن است بارارسالی شما تجاری باشد. بر فرض مثال درخواست شما فریت بار به کالگری، ارسال فرش و مواد غذایی و صنایع دستی است. ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی در گمرک فرودگاه مستقر در باربری فرودگاه امام، جهت فریت بار به کلگری الزامی میباشد.
چون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، تجربه سالیان زیادی در زمینه انجام تشریفات امور گمرکی در راستای حمل بار هوایی و فریت بار به کالگری را دارد، میتواند از کارت بازرگانی همکاران جهت ارسال بار شما به کالگری نیز استفاده نماید. اگر کارت بازرگانی شما در حال حاضر آماده نمی باشد تنها کافیست این مورد را به ما تذکر دهید.
در بیشتر مواقع حضور ارسال کننده بار الزامی نمیباشد، مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بار شما را از درب منزل، دفتر و انبار تحویل گرفته و سپس تا قسمت باربری فرودگاه مستقر در فرودگاه امام خمینی تهران از طریق زمینی حمل مینماید و سپس امور گمرکی جهت حمل هوایی بار انجام خواهد گرفت،  اما اگر شما تمایل به حضور در فرودگاه دارید این موضوع نیز مشکلی در بر ندارد.
بعضی مواقع شما قصد سفر ندارید و مایل به ارسال بار یا سوغات به عزیزان خود به کلگری هستید. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، با تحویل بار از درب منزل، آن را برای شما به شهر کلگری فریت مینماید. برای فریت بار به کلگری الزام به حضور مسافر ویا فرستنده کالا در فرودگاه و یا دفتر این مجموعه در باربری فرودگاه امام نخواهد بود، به این منظور مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، پس از صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ ارسال بار به کلگری ، رزرو کتبی بار شما را از ایرلاین دریافت خواهد نمود، و همراه بارنامه به شما تقدیم خوهد کرد. معمولا بارهای مسافری و تجاری به کلگری طی 4 تا 5 روز به مقصد میرسند و البته این موضوع در رزرو کتبی ارایه شده به شما ذکر شده است.

 

خدمات مجموعه فریت بار دات کام، جهت ارسال بار هوای و فریت بار به کلگری

 

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، خدمات متنوع بار هوایی جهت ارسال بار و فریت بار به کلگری را به عهده دارد. انتقال چند عدد چمدان و یا بارهایی با وزن تناژ حاوی لوازم منزل شما  شامل این خدمات میشود. چنانچه شما مسافر یا تاجر باشید میتوانید تمام عملیات بسته بندی ارسال بار به کلگری را بصورت تضمینی بما بسپارید و از خدمات گوناگون مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، بهره ببرید. خدمات هوایی این مجموعه در امر ارسال بار به کلگری بصورت ذیل میباشد:

 

الف ) بسته بندی تخصصی انواع بار برای  فریت بار به کلگری

قطعا به این نکته دقت داشته باشید، وقتی قصد فریت بار به کلگری را دارید، باید بارشما تخصصی تر از زمانی که قصد انتقال بار از نقطه ای در شهر تهران به نقطه ای دیگر دارید بسته بندی شود. درصورتی که بار شما بصورت اصولی بسته بندی نشود. در قسمت بار فرودگاه امام خمینی مورد پذیرش قرار نمیگیرد. البته ممکن است با خوش شانسی بار شما پذیرش شود. که اگر این اتفاق بیفتد و بار در پروسه حمل متوجه آسیب شود، هواپیمایی از دادن خسارت شما به بهانه بسته بندی نامناسب طفره خواهد رفت و خسارت بار شما را نمیپردازد. لذا جهت به سلامت رسیدن بار خود در پروسه فریت بار به کلگری یک سرمایه گذاری مفید و منطقی انجام دهید و وظیفه بسته بندی اصولی آن را به این مجموعه بسپارید. بار در هر وزنی توسط پرسنل مجرب و مواد استاندارد بسته بندی و آماده حمل به مقصد و فریت بار به کلگری، میشود.
توجه داشته باشید تمامی جعبه های چوبی حاوی بار شما جهت فریت بار به کلگری و دیگر شهرهای کانادا، میبایست سمپاشی شده و مدارک معتبر سمپاشی به بارنامه شما الصاق گردیده باشد. در صورتی که جعبه های چوبی محتوی بار شما سمپاشی نشود، بار شما با هزینه شما در فرودگاه کلگری معدوم می گردد. لذا سمپاشی جعبه های چوبی امری مهم در پروسه حمل کالا به کلگری میباشد.

 

ب ) فریت بار اضافه بار مسافری به کلگری 

در صورتی که عازم کلگری هستید و از محدودیت مقدار بار مجاز در پروازهای خارجی رنج میبرید به خود نگرانی راه ندهید. پیشنهاد ما استفاده از فریت بار به کلگری میباشد. چون هزینه فریت بار به کلگری کمتر از 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز میباشد. در این راستا یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با این مجموعه هماهنگ نمایید. ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی مینماییم. سپس جهت انجام امور گمرکی به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی حمل مینماییم. پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد. بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار و مناسب ترین نرخ فریت بار به کلگری صادر میگردد و همراه رزرو کتبی به شما تقدیم خواهد شد. در اینصورت شما با عدم پرداخت جریمه اضافه بار هم در ذخیره پول خود موفق بوده اید و با دستی باز و خیالی راحت بسوی کلگری پرواز خواهید کرد.

 

ج) فریت بار تجاری به کلگری ، ارسال کارگو به کلگری به صورت تجاری

در صورتی که شما قصد ارسال بار تجاری(کارگو) خود به کلگری را دارید. با تماس با ما از خدمات حمل زمینی بار خود به فرودگاه از هر نقطه شهر، انجام امور گمرکی در اسرع وقت و همچنین استفاده از مناسب ترین نرخ حمل بار به کلگری بهره مند شوید. قسمت بزرگی از بار تجاری که در حال حاضر بصورت فریت بار به کلگری، صادر میشود، شامل مواد غذایی و فرش دستباف، لوازم منزل و صنایع دستی میباشد. مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، سابقه ارسال ماهیانه چندین تن مواد غذایی، فرش دست بافت ایرانی، لوازم منزل و صنایع دستی  به کانادا را دارد و آمادگی ارائه این سرویس را به سایر تجار مواد غذایی و فرش دست بافت را نیز دارا میباشد.

 

د ) فریت بار لوازم منزل به کلگری

مجموعه وب سایت فریت بار دات کام، دارای سابقهطولانی در فریت  بار به کلگری میباشد. در صورتی که بار شما به مقدار زیاد نباشد و بصورت خرده بار به حساب بیاید  حمل هوایی به کلگری از نظر اقتصادی برای شما مقرون به صرفه میباشد. در این صورت همکاران مجرب ما در امور بسته بندی، در منزل شما حضور پیدا میکنند و بار شما را برای حمل هوایی و فریت بار به کلگری،بصورت اصولی و تخصصی بسته بندی و آماده میکنند. سپس بار لوازم منزل شما به فرودگاه منتقل می شود و با بهترین نرخ حمل بار به کلگری فرستاده میشود.

تجربه سخت ارسال لوازم منزل به کانادا را به ما سپرده و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

 

سایر خدمات وب سایت فریت بار دات کام، جهت ارسال بار به کلگری

 

1. بسته بندی تخصصی جهت فریت بار به کلگری

2.ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به کلگری

3. دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به باربری فرودگاه امام

4. انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک

5. انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس از تایید شما مبنی بر حمل بار

6. صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به کلگری با بهترین نرخ حمل بار به کلگری و دریافت رزرو کتبی باراز هواپیمایی

 

نکات مهم در هنگام تحویل بارتان در شهر  کلگری کانادا

 

پس از انجام فریت بار به کلگری ، پرسنل شرکت هواپیمایی در شهر کلگری با شماره تلفن درج شده در بارنامه تحت نام گیرنده کالا تماس میگیرند و رسیدن بار شما به شهر کلگری را اعلام مینماید. توجه داشته باشید که:

1. تلفن شما در حتما دسترس باشد.
2. هنگام صدور بارنامه حداقل  دو شماره تلفن ارائه نمایید تا در صورت در دسترس نبودن ، کارمندان ایرلاین بتوانند با شماره دوم تماس بگیرند.

از آنجاییکه پرسنل شرکت هواپیمایی کلا تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند نمود. این شما هستید که میبایست پیگیر حصول بارتان به مقصد باشید ،بهتراست شما پیش دستی کنید و با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید و وضعیت بارتان را خودتان جویا شوید. پس از اطمینان از رسیدن بارتان به کلگری می بایست به قسمت بار آن هواپیمایی مراجعه نمایید. سپس اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت نمایید. شرکتهای هواپیمایی مبلغی مازاد برمبلغ حمل باربه کلگری، جهت ارائه این مدارک از شما دریافت خواهند نمود.
ارسال بار به کلگری تحت قوانین سازمان مرزبانی و گمرکات کانادا میباشد. عوارض گمرکی با هزینه های عملیاتی فرودگاهی و یا هزینه های انبارداری متفاوت است. در هر فرودگاهی می بایست مبالغی ناچیزی بابت خدمات فرودگاهی و انبارداری توسط گیرنده کالا پرداخت شود. این موضوع هیچگونه ربطی به پول حمل بار به کلگری در مبدا ندارد. همچنین در بیشتر فرودگاهها تا 48 ساعت پس از رسیدن بار به انبار، انبارداری دریافت نمی گردد.پس از طی 48 ساعت بر مبنای حجم و وزن بارتان می بایست به شرکت انباردار هزینه بیشتری پرداخت نمایید. البته که این قوانین در کشورها ، ایالت ها و شهرها متفاوت میباشند.
گمرکات توسط دولت ها جهت دریافت عوارض از تجار و شهروندان جهت ورود و خروج کالا ایجاد شده اند، لذا توجه داشته باشید که گمرک فرودگاه کالگری قطعا بنا به قوانین گمرکی مبلغی را از شما بابت عوارض ورود کالا دریافت خواهد کرد، میزان این مبلغ بسته به نوع کالای شما و ارزش ان متفاوت خواهد بود . همچنین قدرت فن بیان و مذاکره شما با ماموران گمرکی در تعیین این میزان تاثیر گذار میباشد.