راهنمای فریت بار

فریت بار مسافری و تحریم ها

فریت بار مسافری
Rate this post

تاثیر تحریم ها بر فریت بار

یکی از اولین تاثیرات تحریم های یک جانبه غرب و آمریکا کشور ما ایران تحریم شرکت های هواپیمایی ایرانی و فریت بار مسافری و از طرف دیگر خط و نشان کشیدن برای ایرلاین های مطرح اروپایی برای ممانعت از پرواز به ایران یا ازایران می باشد.
این موضوع علاوه بر تاثیر بر جا به جایی مسافر تاثیر مستقیم بر صنعت حمل بار هوایی و فریت بار مسافری گذاشته است. صنعتی که سالیانه در آن هزاران و شاید میلیون ها تن بار از طریق آن به نقاط مختلف جهان صادر می شود و یا به بیان دیگر یکی از قطب ها و درگاه های اصلی صادرات می باشد.
ایرلاین هایی مانند ترکیش ، بریتیش ، ایرفرانس که بعد از برجام، فریت بار از فرودگاه امام انجام می دادند بعد از خروج آمریکا از برجام و تحریم های جدید ، دیگر فریت بار از ایران انجام نمی دهند. و در اصل با این اتفاق انتخاب شرکت های فریت فرواردر و همچنین انتخاب فرستندگان بار و کالا را برای فریت بار مسافری و فریت بار تجاری با ایرلاین های مختلف محدود کرده است و از طرف دیگر ترافیک کاری ایرلاین های باقی مانده را نیز بیشتر کرده است البته باید به این نکته نیز توجه داشت که یکی دیگر از تاثیرات تحریم ها نیز کم شدن حجم صادرات کالا به کشور های اروپایی و حتی آمریکا می باشد.
حال به این موضوع یعنی تاثیر تحریم ها بر فریت بار می توان از دو دیدگاه نگاه کرد ، اولین دیدگاه کمتر شدن حجم صادرات یا همان فریت بار تجاری از ایران به سایر کشورها که تاثیرات مهمی بر اقتصاد فریت بار و شرکت های فریت فورواردر داشته ، و دیدگاه دیگر بالا رفتن حجم فریت بار مسافری و فریت بار تجاری شرکت های هواپیمایی داخلی و یا ایرلاین های خارجی باقی مانده در ایران مانند لوفتانزا و قطر و … که کماکان در صنعت فریت بار مسافری و فریت بار تجاری از ایران به کشورهای دیگر فعالیت می کنند بوده.

تحریم ها و فریت بار

نکته مهم اینکه با تمامی شرایط سختی که تحریم ها برای صنعت هوایی و شرکت های هواپیمایی به ویژه فریت بار مسافری و فریت بار تجاری به وجود آورده است ، شرکت های فریت فورواردر دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری دارای دفتر و مستقر در فرودگاه امام خمینی مانند شرکت سفیران در تلاش هستند که بتوانند با بهترین نرخ و در سریع ترین زمان از طریق ایرلاین های داخلی و خارجی معتبر که هنوز اقدام به فریت بار مسافری و فریت بار تجاری از ایران می نمایند ارائه خدمات نمایند.
اما چالش هایی که تحریم ها در صنعت فریت بار وجودآورده قطعا بی تاثیر در قیمت ها ، زمان و انتخاب فرستندگان نبوده ، اما شما می توانید برای فریت بار مسافری و فریت بار تجاری خود هوشمندانه با کمی جست و جو معتبرترین شرکت های فریت بار را یافته و بار خود را به آن ها بسپارید ، شرکت هایی که علاوه بر ارائه نرخ های منصفانه فریت بار مسافری و فریت بار تجاری تعهد داشته باشند که بار شما را در سریعترین زمان ممکن با ایرلاین های معتبر به مقصد برسانند از طرف دیگر ارائه مشاوره های رایگان و تسهیل کننده که در آن تنها منافع شرکت ارسال کننده بار لحاظ نشده باشد و در آن منافع فرستنده کالا ، هدف و منظور نهایی باشد.
حال اگر شما با تمامی این اوصاف ناگزیر به فریت بار مسافری و یا فریت بار تجاری از ایران به سایر نقاط جهان را دارید اولین قدمی که باید برای ارسال بار خود بردارید مشخص نمودن وزن و حجم بار خود بوده و اعلام آن به شرکت های فریت فورواردر و استعلام نرخ های ارسال بار و نهایتا انتخاب شرکت فریت فوروادر مناسب برای فریت بار تجاری و فریت بار مسافری خود است ولی با این حال به شما پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با مراحل فریت بار به صفحه راهنمای فریت بار ما مراجعه نمایید.
شما نیز می توانید با تماس با کارشناسان مجرب شرکت فریت بار (شرکت خدمات بار هوایی سفیران) اقدام به استعلام بهترین نرخ فریت بار نمایید.